• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

عناصر اجاره ای منافقین در سوئد شعار می دهند و پشیمان می شوند

  • کد خبر : 5703
  • 09 ژوئن 2016 - 21:56

عناصر اجاره ای منافقین

در سوئد شعار می دهند و پشیمان می شوند

 

در سفر وزیر خارجه کشورمان به سوئد عناصر اجاره ای منافقین در مقابل هتل ظریف تجمع کردند و با بلندگوهای دستی شعار دادند تا به نوعی باعث سلب آرامش هیات سیاسی جمهوری اسلامی شوند.

به گزارش فراق ، بدنبال خبر ورود ظریف به استکهلم، گروهک منافقین به عوامل خود در سوئد فراخوان تجمع در مقابل هتل محل اقامات وزیر امور خارجه و هیات سیاسی را داده بود. ZArif

عناصر کم شمار منافقین در کنار تعدادی مرد و زن اجاره‌ای که گویا حرفه تخصصی شان برگزاری تجمع و داد و فریاد است، از سه شنبه شب تا صبح چهارشنبه ۱۲ خرداد در مقابل هتل محل اقامت ظریف تجمع کردند و با بلندگوهای دستی خودشان شروع به شعار دادن کردند.
البته از سال ۲۰۱۵ که موج آوارگان سوری به اروپا سرازیر شد، دولت این کشور سیاست های خود در زمینه پذیرش پناهجویان را تغییر داد و با قوانین سختگیرانه و سیاست های انقباضی شرایط پذیرش پناهجویان را دشوارتر کرد.

طبق قوانین جدید دولت سوئد، امروزه فقط اقامت موقت سه ساله به پناهجویان داده می‌شود.

نشست خبری وزرای خارجه ایران و سوئد نیز در محل وزارت خارجه این کشور در حالی برگزار شد که جمع محدودی از عناصر سلطنت طلب، پژاک و منافقین در مقابل ساختمان وزارت خارجه تجمع کرده بودند.

پلیس استکهلم هم تدابیر امنیتی شدیدی را در اطراف ساختمان وزارت خارجه حاکم کرده بود.

یکی از حاشیه های سفر به سوئد، حمله اذناب منافقین و سلطنت طلب‌ها به خبرنگاران همراه با هیات سیاسی وزارت خارجه بود.

وقتی عوامل منافقین و سلطنت طلبان با اقدام پلیس متفرق شدند، خبرنگاران ایرانی از ساختمان وزارت خارجه خارج شده تا برای حضور در سخنرانی ظریف به «موسسه سیپری» بروند.

در این میان تعداد نزدیک به ۱۰ نفر از عوامل منافقین در خیابان کنار ساختمان وزارت خارجه سوئد سد راه خبرنگاران ایرانی شدند و اقدام به فحاشی کردند.

آنها قصد تحریک و ایجاد درگیری داشتند ولی با سکوت خبرنگاران و در ادامه حضور پلیس استکهلم این عناصر متفرق شدند.

آنچه در این میان قابل تامل و توجه بنظر می‌رسد این است که تعداد زیادی از این عناصر اجاره ای بوده و سالها برای دریافت اقامت از دولت سوئد شغل اعتراض و فحاشی به نظام جمهوری اسلامی را برگزیده‌اند.

بنا بر گزارش خبرگزاری مهر ، کارمندان سفارت ایران در استکهلم گفتند این عوامل پس از دریافت اقامت از دولت سوئد به نمایندگی ایران مراجعه می‌کنند و با ابراز پشیمانی از اقدامات خود خواستار دریافت خدمات و تسهیلات کنسولگری اعم از اخذ پاسپورت و شناسنامه ایرانی می‌شوند.
برنامه‌های سفر محمدجواد ظریف به استکهلم پس از دیدارهایی فشرده با مقامات سوئد بعد از ظهر روز چهارشنبه پایان یافت و وی به همراه هیات سیاسی و اقتصادی ایران صبح پنجشنبه (۱۳ خرداد) استکهلم را به مقصد ریگا پایتخت کشور لتونی ترک کرد.

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5703

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی