• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

دنیای وارونه در فرقه رجوی

  • کد خبر : 5696
  • 08 ژوئن 2016 - 19:11

وقتی نقض کنندگان حقوق زن برای حقوق زنان بیانیه می‌دهند

دنیای وارونه در فرقه رجوی

در حالی که گروهک تروریستی منافقین در درون تشکیلات خود موارد بی‌نظیری از نقض حقوق زنان را به ثبت رساندند این روزها با انتشار بیانیه‌ای مضحک با عنوان «بیانیه زنان شورای ملی مقاومت» خواستار رسیدگی مجامع حقوق بشری به حقوق زنان در ایران شدند.Donyaye VArune
در این بیانیه منافقین، که دنیای وارونه و کثیف فرقه رجوی را بیش از پیش آشکار می کند ، از ارگان‌های و مجامع حقوق بشری خواسته شده تا هرچه سریعتر به وضعیت زنان در ایران رسیدگی کنند.
از جمله موارد مهم نقض حقوق زنان در این گروهک را می توان خارج کردن رحم زنان بدون اجازه و اطلاع خود افراد نام برد که طی یک عمل جراحی و به بهانه مریضی دیگری صورت گرفته است.
این اقدام بی شرمانه و کثیف در گروهک منافقین برای جلوگیری از فرزند‌آوری اعضای زن منافقین صورت گرفته است و این در حالی بوده که این زنان پیش از این اقدام همگی به اجبار از همسران خود جدا شده و به عقد مسعود رجوی سرکرده این گروهک درآمده بودند.
جداکردن فرزندان از مادران و انتقال کودکان به اروپا و فروش آنها، به کارگیری زنان در عملیات‌های نظامی و کارهای دشوار و ده‌ها مورد دیگر فقط بخشی از رکورد این گروهک در نقض حقوق زنان است.
گفتنی است جداشدگان از این فرقه تروریستی بعد از ورود به ایران یا کشورهای اروپایی در خصوص موارد نقض حقوق اعضا در فرقه منافقین افشاگری‌های گسترده‌ای کرده‌اند که موارد نقض حقوق زنان از جمله آنهاست.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5696

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی