• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

تروریست پروری آلبانی، تقلید از اتحادیه اروپاست

  • کد خبر : 5585
  • 20 می 2016 - 16:06

تروریست پروری آلبانی، تقلید از اتحادیه اروپاست

 

آلبانی، خرده کشوری ضعیف و فقیر، فقر سیاسی- مالی- اقتصادی و فرهنگی، کشوری که از قافله تروریست پروران اروپایی جامانده و اگر حمایت آمریکا و تأکید جان کری نبود، نمی توانست سهمی از معامله آب و نان دار تروریست بازی داشته باشد. حالا به مرحله ای رسیده که بیش از ۱۰۰۰ نفر تروریست اسقاطی از بقایای فرقه رجوی را در تیرانا جای داده است …

Map of Albania

Map of Albania

عصر تروریست و تروریست پروری را باید به اتم و ارتباطات اضافه کنیم. وخامت اوضاع آشفته تا بدانجا رسیده که کشورهای عضو اتحادیه اروپا به تقلید از آمریکا، اسراییل و عربستان می خواهند بدانند که سهم کشورهایشان، از بازار داغ تروریست و حمایت از تروریسم بین المللی چقدر است. غربی ها مواظب هستند از قافله ی ترور جا نمانند، می بینند که فرانسه و انگلیس، آلمان و بلژیک و … به عنوان پیشکسوتان حامی تروریسم به شمار می آیند. هر قاتل و آدمکشی را می پذیرند، مخفیگاه دزدان زمینی و دریایی شده اند، فرودگاه و مخفیگاه هواپیماربایان جهان هستند، البته با این همه فسادورزی مدعی دفاع از حقوق بشر مردم جهانند که مکر و فریبی بیش نیست.
مهد آزادی و دموکراسی فقط برای مفسدین فی الارض، تروریست های بد اصل آزاد است، فقط کافی است کسی زبان به اعتراض و انتقاد بگشاید تا راهی قعر سیاهچالهای اروپایی شود.

و اما آلبانی، خرده کشوری ضعیف و فقیر، فقر سیاسی- مالی- اقتصادی و فرهنگی، کشوری که از قافله تروریست پروران اروپایی جامانده و اگر حمایت آمریکا و تأکید جان کری نبود، نمی توانست سهمی از معامله آب و نان دار تروریست بازی داشته باشد. حالا به مرحله ای رسیده که بیش از ۱۰۰۰ نفر تروریست اسقاطی از بقایای فرقه رجوی را در تیرانا جای داده است، تروریست هایی که بلااستثناءِ همگی تحت تعقیب پلیس اینترپل و جستجوی خانواده هایشان هستند. عده ای با سوابق ترور و خیلی ها فریب خوردگانی که ناآگاهانه بدام رجوی افتاده اند. وقتی کشورهایی چون فرانسه و انگلیس استفاده ابزاری از تروریسم را در راستای کسب منافع سیاسی- اقتصادی بکار گرفته اند، از آلبانی غیر از این انتظاری نیست.

شنیده می شود دولت تروریست چران آلبانی، فهیمه اروانی یکی از عوامل انفجار تروریستی حزب جمهوری و دفتر نخست وزیری ایران در سال ۱۳۶۰ را که اخیراً در جریان پیگیری پرونده و همکاری پلیس ایران و پلیس اینترپل بازداشت شده است، برخلاف قانون و مقررات بین المللی محاکمه نمی کند، به ایران تحویل نمی دهد و در اقدامی سؤال برانگیز فهیمه اروانی را آزاد کرده است! یعنی رسماً از یک تروریست حمایت کرده است، به عبارتی حقوق خانواده قربانیان تروریسم زیر پا گذاشته است. تروریست پروری آشکار بیخ گوش پرچمداران دروغین حقوق بشر!

از نگاه اول آلبانی به خاطر رفتار نامتعارفش محکوم است، ولی با فرانسه چه کنیم که معدن و میدان حضور تروریست های خطرناک و آدمکشی چون مریم رجوی و صدها سرکرده و مهره تروریستی جهان است.
عروسک تروریستی چون فهیمه اروانی در مقابل شاه تروریست های مقیم اروپا عددی نیست، ارزش دستگیری و محاکمه را ندارد، مسعود کشمیری در آلمان است، فرماندهان عملیات های تروریستی که از سال ۶۰ تا دیروز در سراسر ایران توسط فرقه تروریستی رجوی (مجاهدین) انجام گرفته است، اکثراً در اروپا هستند.
امروز آلبانی عقب مانده، سیاستی را دنبال می کند که فرانسه و آلمان و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ۳۵ سال پیش در دستور کار سیاسی خود قرار دادند. حامیان کهنه کار تروریسم از چند دهه گذشته خط سیاسی و جایگاه و موضع خود را در قبال پذیرش و حمایت از گروههای تروریستی و ضد مردمی انتخاب کردند، آلبانی جامانده از قافله تروریست پذیران روزگار است.

کدخدا را ببین و ده را بچاپون، آمریکا و نوچه حرامزاده اش اسرائیل، همسو و همصدا با اروپا در تروریست پروری و حمایت از تروریسم بین المللی از همدیگر سبقت می گیرند، مسابقه گذشته اند، بعد از انرژی نفت، روی تروریسم حساب باز کرده اند، حالا ما انتظار داریم آنها عروسک تروریستی بنام فهیمه اروانی را به ایران تحویل دهند یا به قانون بین المللی احترام بگذارند، … چه انتظاری!

نوید رهایی
۳۰ اردیبهشت ۹۵

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5585

نوشته های مشابه

16آوریل
سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند
سیداحمد آقامیری، فرزند شهید ترور خواستار شد

سرکردگان فرقه رجوی به اشد مجازات محکوم شوند

16آوریل
آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام
فعالیت های مشکوک در آستانه فروپاشی فرقه تروریستی رجوی در اشرف ۳

آموزش ساخت بمب‌های دستی و انفجاری از طریق تلگرام