• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نامه آقای علی افتخار به خواهرش (فاطمه تحت اسارت فرقه ستیزه جوی مجاهدین در آلبانی)

  • کد خبر : 5554
  • 16 می 2016 - 6:55

نامه آقای علی افتخار به خواهرش فاطمه

تحت اسارت فرقه ستیزه جوی رجوی در آلبانی

سلام خواهر خوبم مهناز (فاطمه افتخار)

امیداوارم که حالت خوب و از سلامتی کامل برخوردار باشی در وهله اول از اینکه به آلبانی انتقال پیدا کردید خیلی خوشحالم امید فراوانی داشتم که در این محیط جدید با من و مادرت تماسی داشتی که صدایت و نام ات برای مادر واقعا حیات بخش است.

این چه منطق و عقیده و مرامی است که پدر و مادری را از دیدن دخترش ۳۵سال است که تشکیلات بی وجدان شما محروم  داشته اند. پدر بدون دیدن تو آرزو بدل از دنیا رفت و حال مادرت ۸۱ سال دارد آیا بخود نمی آیی و همچنان آب در هاون بیهودگی مجاهدین و خیانت آنها میکوبی دیگر بس است بخدا قسم در ایران این نسل جدید هیچگونه احساس و شناخت و علاقه ای به مجاهدین خلق را ندارند و اصلا شما را نمی شناسند که چی هستید و چه می خواستید و چه می گویید شما سرتان را مثل کبک در برف کردید برای خود خواب و رویا می بینید.

kudak darun - matn

واقعیت این است که جنگ ایران و عراق و آمریکا از شما استفاده ابزاری کردند. حال تاریخ مصرفتان تمام گشته و این واقعیتی است که شما باید قبول کنید و چشم هایتان را بروی حقایق باز کنید و این همه تحت تاثیر حرف های سرتاسر دروغ و مغرضانه سازمان مجاهدین قرار نگیرید خلاصه عوام فریبی و دروغ گویی سازمان مجاهدین را قبول نکن در خاتمه خواهر خوبم مادرت پیر شده و با برادر کوچکت محمد که به بیماری افسردگی دچار گشته هر دو با هم زندگی می کنند و خیلی خیلی به وجود تو نیاز است و از لحاظ امکانات مالی خدا را شکر کمبودی نداریم بجز دوری تو که جای شما خیلی خیلی خالی است. خیلی بهتر بود که تو در کنار خانواده ای بودی.

ashraf - matn

ali eftekhar msg matn2

تورا به خدا قسم ما را از تماس تلفنی خود محروم نکن.

حتما با من تماس بگیر که حرف های زیادی برایت دارم و حقایق زیادی برایت مشخص میشود.

آیا فکر نمی کنی که چرا سازمان و تشکیلات به اصطلاح مجاهدین شما از تماس تلفنی اعضاء خود این همه وحشت دارند در این ۳۵ سال آیا تماسی با خانواده ات و من داشته ای من تا به حال به خدا قسم صدها نامه برایت نوشتم برای دیدن به پایگاه اشرف در عراق آمدم فریاد زدم داد زدم بجز سنگ و ناسزا چیزی ندیدم و خیلی تاسف خوردم در خاتمه برایت آرزوی سلامتی دارم.

تورا به خدا قسم تا می توانی با مادرت صحبت کن که برایش حیاط بخش هستی و در او امید به زندگی را می آفرینی

۰۹۱۴۴۶۲۰۷۵۶ همراه علی افتخار

۳۶۲۵۲۵۶۵  منزل علی افتخار

۳۶۳۴۰۹۵۳ منزل مادرت

 

۹۵/۶/۲

برادرت

والسلام علی و من اتبع الهدی

msg 1msg 2msg 3

منبع: نیم نگاه

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5554