• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

بازی کثیف تبلیغاتی فرقه رجوی تحت عنوان نامه نگاری زندانیان

  • کد خبر : 5374
  • 18 آوریل 2016 - 6:09

بازی کثیف تبلیغاتی فرقه رجوی

تحت عنوان نامه نگاری زندانیان

اخیرا در سایت های فرقه نامه ای از یک فرد زندانی به نام علی معزی درج کرده و ادعا نمودند که وی این نامه را از زندان به بیرون فرستاده است. اما نکته عجیب مربوط تاریخ این نامه است.

در زیر این نامه از قول نویسنده تاریخ نگارش نامه ۲۴ فروردین نوشته شده است. جالب اینکه تاریخ درج این نامه در سایت فرقه در ساعت ۶ و ۵۳ دقیقه عصر همان روز ۲۴ فروردین است!!!

تاریخ درج شدن نامه در سایت فرقه


تاریخ نگارش نامه که در زیر نامه درج شده است

 وقتی نام این فرد را در گوگول جستجو کردم متوجه شدم که سایت های فرقه تقریبا ماهی یکبار نامه یا پیامی منتصب به فرد ذکر شده را درج کرده اند. در برخی از این موارد تاریخ درج شده در زیر نامه با تاریخ انتشار آن در سایت فرقه کمتر از یک روز فاصله زمانی دارد.
با توجه به این نامه ها و مضامین آنها، دو حالت در مورد تبلیغات فرقه در ذهن ایجاد می شود.
حالت اول :
تبلیغات فرقه درباره شرایط زندان های ایران دروغ است چرا که بر مبنای آن چه در سایت های خودشان در رابطه با این گونه نامه ها درج کرده اند:
اولاً : در زندان های ایران زندانیان در نوشتن نامه اصلا محدودیتی ندارند و به مقامات بین المللی و کشورهای دیگر همچون رئیس پارلمان اروپا ، وزیر خارجه آلمان، شورای حقوق بشر سازمان ملل و خلاصه هر کس که بخواهند و در هر زمان که اراده کنند نامه می نویسند.
دوماً : زندانیان در زندان ها از سریع ترین و سهل ترین امکانات ارتباطی برخوردار هستند آن چنان که چند ساعت پس از نوشتن نامه در داخل زندان، این نامه ها در سایت های مخالف جمهوری اسلامی درج می شود.
سوماً : زندانیان می توانند به راحتی و تقریبا هر ماه یک بار و یا زودتر نامه هایی بر علیه جمهوری اسلامی و مقامات و مسئولین آن حتی با مضمون درخواست سرنگون کردن جمهوری اسلامی بنویسند و این نامه ها را به خارج از زندان ارسال کنند بدون آن که عواقبی برای آنها داشته باشد و کسی مانع از نوشتن نامه های بعدی آنها بشود.
حالت دوم :
تمام این نامه ها و نامه های دیگری که به اسم زندانیان در سایت های فرقه انتشار می یابد جعلی و کذب بوده و توسط خود فرقه و با این اهداف تولید می شوند که اولا از اینگونه تولیدات خود سوء استفاده سیاسی و تبلیغاتی بنمایند و ثانیا به خیال خود کاری کند که جمهوری اسلامی با کسانی که فرقه ادعای نوشتن نامه توسط آنها را دارد برخورد نماید. سپس فرقه این برخورد را دست آویز تبلیغات خود قرار داده و بگوید ببینید ما در داخل ایران نیرو داریم. ببینید حرف ما درست است و جمهوری اسلامی زندانیان را آزار می دهد و …. .
قضاوت اینکه کدام یک از حالت های فوق درست است با خواننده، اما به تجربه باید گفت که رجوی های پلید مثل آب خوردن دروغ می گویند چرا که حقیقت را همیشه به زیان و ضرر خود می بینند و رابطه آنها با حقیقت مثل جن و بسم الله است.
ایرج صالحی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5374