• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

«دزد میگه آی دزد» حکایت جنجال «آی جاسوس» فرقۀ جاسوسی پیشۀ رجوی

  • کد خبر : 5353
  • 13 آوریل 2016 - 6:35

«دزد میگه آی دزد» حکایت جنجال «آی جاسوس»

فرقۀ جاسوسی پیشۀ رجوی

در ماجرای خروج از لیستهای تروریستی، فرقۀ رجوی در هر مرحله از اقدامات قضایی آن از بررسی و پرونده خوانی تا تشکیل دادگاه و صدور حکم و تجدید نظر وو… Ghafoor Fatahianماهها روی آن تبلیغ و جنجال پیروزی پیروزی به راه می انداخت و وقتی ما در اشرف بودیم در هر مرحله از این پیروزیها اعلام «اشرف گردی» می کردند که طی آن باید سوار ماشینها شده و بوق زنان به شعار دادن و کف و صوت و بزن و برقص می پرداختیم که دیگر تروریست نیستیم و ما پیروز شدیم!! و در هر بار این شوها عراقیها با تعجب نگاه می کردند و در تلفنهایی که به فرمودۀ مسئولین به عراقیها می کردند که موضوع را بگویند می پرسیدند: پس شما چند بار از لیست تروریستی در می آیید؟ همین یک ماه پیش بود که شما جشن پیروزی خروج از لیست تروریستی گرفتید؟ می گفتیم آن فقط مرحلۀ تشکیل پرونده بود!!! یا آن فقط تشکیل دادگاه بود وو…!!! بعضی عراقی ها هم از آنجا که ملت عراق آمریکا را دشمن جنایتکار و اشغالگر کشورشان می دانستند می گفتند: ما نمی فهمیم شما چرا خوشحالید که آمریکا دیگر از شما خوشش می آید و شما را تروریست نمی داند؟!!

حالا هم فرقۀ رجوی که چند ماه پیش جنجال «دستگیری دو جاسوس رژیم که به داخل تشکیلاتشان در آلمان نفوذ کرده بودند»!! را به راه انداخته بود اخیرا نیز دوباره همان جنجال را به سیاق جنجالهای «پیروزی» در ماجرای لیستهای تروریستی تکرار کرده و بازهم سایتهای خود و بیرونی را پر از اعلامیه های «دادستان آلمان» و اطلاعیه های «شورای» دست ساز رجوی در مورد دستگیری «دو جاسوس نفوذی رژیم» در آلمان علیه «مجاهدین» کرده است. و حتما عین همین تبلیغات و جار و جنجالها را بعد از مدتی به عنوان «صدور حکم دادگاه» یک بار دیگر هم تکرار خواهد کرد!! که نشان دهندۀ نیاز شدید این فرقه به مطرح شدن در اوج فراموش شدگی و انزوای داخلی و خارجی اش می باشد.

در اطلاعیۀ فرقه در این مورد که در سایت موسوم به «همبستگی» منتشر شده به نحو بسیار مضحکی که واقعا مرغهای پختۀ سفرۀ رنگین مریم قجر در اور را هم به خنده وامی دارد!! ادعا شده که پیش از این در فرانسه هم حسین نژاد و محمدی (دو پدر سالخورده ای که با اطلاع قبلی و حفاظت پلیس فرانسه و اطلاع و حمایت شهرداری اور در آن شهر مقر اقامت مریم رجوی در حومۀ پاریس خواستار آزاد گذاشتن دخترانشان در مقر سازمان مجاهدین در عراق برای تماس با خانواده شان شدند) رفته بودند مقر شورا در اورسوراواز که آنجا را «در مأموریتی از سوی رژیم» شناسایی کنند!!! تا بعدا عملیات تروریستی در آنجا انجام بدهند!!! آن هم بعد از نزدیک سی و پنج سال قرارگرفتن اور به عنوان مقر علنی رهبری فرقۀ رجوی که صدها بار توسط خود فرقه با عکس و تفصیلات شناسایی و مختصاتش اعلام و منتشر شده است!!!

اما این مرحلۀ دوم!! جنجال تبلیغاتی جاسوسی! مثل همان مرحلۀ اولش! یک ترفند کاملا برنامه ریزی شده توسط خود سازمان مجاهدین می باشد تا در انزوای کامل داخلی و خارجی افکار را به سوی خودش جلب کند و الا فرقۀ رجوی چه کار مخفی در آلمان و کل اروپا و خارج کشور دارد و چه چیزی را پنهان می کند که نیاز به جاسوسی علیه او داشته باشند؟ همۀ مقرها و خانه هایشان و افراد و مسئولینشان در تمام کشورهای اروپا علنی و شناخته شده هستند اگر کار مخفی یا خانۀ تیمی مخفی و فعالیت پنهانی در آلمان یا اروپا دارند پس خودشان اعتراف می کنند که کار غیر قانونی می کنند!!. مجاهدین امروز دیگر هیچ خطری برای رژیم ایران نیستند و الا رژیم اولین کارش فعالیت دیپلماتیک یا جاسوسی یا تروریستی علیه مقر مریم رجوی در پاریس بود که علنی و شناخته شده است، چرا؟ برای اینکه مبارزه امروز برای آزادی و برابری در داخل ایران جریان دارد. در خارج کشور هیچ مبارزه ای واقعی و مؤثر علیه رژیم وجود ندارد که رژیم از آن احساس خطر کند. هیچ مبارزه ای بدون ارتباط با مبارزات داخل کشور به ثمر نرسیده و نخواهد رسید.

این دو نفر هر کدام ۱۲ تا ۱۵ سال در تشکیلات مجاهدین در عراق در قرارگاههای اشرف و لیبرتی شبانه روزی برای فرقۀ رجوی کار می کردند بعد هم که جدا شدند و توسط کمیساریا به آلمان رفتند در آنجا طبق اعلام خود مجاهدین دوباره به مقرهای آنها پیوسته و آنجا با مجاهدین کار می کردند. واقعا مسخره است مگر سازمان مجاهدین اکنون عملیات و مبارزه ای علیه رژیم دارد که رژیم بیاید در خارجه مأمور بفرستد داخلشان آن هم از میان افراد خود مجاهدین تا برایش اطلاعات بفرستند؟؟!!.

همۀ کارها و فعالیتهای مجاهدین امروز در اروپا علنی است و هیچ اقدام مخفی و سری ندارند. مگر داخل ایران هستند که خانۀ تیمی داشته باشند؟؟ همۀ مقرهایشان هم علنی است. رژیم چه نیازی دارد مأمور مخفی به داخل آنان آن هم در خارجه بفرستد؟

تمام اینها ترفندها و صحنه سازیهای خود مجاهدین برای تبلیغات و بزرگ نمایی خودشان و جبران شکستها و ناکامی های خطوط و سیاستهای رجوی است تا به غربیها چنین جلوه بدهند که بله ما اینقدر برای رژیم مهم و خطرناک هستیم که به داخل ما جاسوس می فرستد پس روی ما حساب کنید و نیز می خواهند رسوایی های افشا شده فرقه توسط جدا شدگان را با این جنجال آفرینی ها بپوشانند. جنجال «آی جاسوس آی جاسوس» امروز فرقۀ رجوی که دقیقا مصداق مثل فارسی «دزد می گه آی دزد» می باشد در حالیست که کوس رسوایی جاسوسیهای این فرقه برای رژیم صدام و بعد هم برای آمریکایی ها علیه مقاومت عراقیان سالیان سال است زده شده و توسط جداشدگان افشا شده است که نمونۀ آن افشاگریهای آقای حسین نژاد مترجم ارشد بخش روابط خارجی سازمان مجاهدین در عراق در لینگ زیر می باشد که می توانید بخوانید:

http://peyvande-rahaee.fr/index.php/typography/416-2016-04-12-03-56-21

تمام اینها ترفندها و صحنه سازیهای خود مجاهدین برای تبلیغات و بزرگ نمایی خودشان و جبران شکستها و ناکامی های خطوط و سیاستهای رجوی است تا به غربیها چنین جلوه بدهند که بله ما اینقدر برای رژیم مهم و خطرناک هستیم که به داخل ما جاسوس می فرستد پس روی ما حساب کنید و نیز می خواهند افتضاحهای افشا شده شان توسط جدا شدگان را با این جنجال آفرینی ها بپوشانند از جمله جاسوسیهای خودشان در عراق به نفع رژیم صدام حسین و بعد هم برای آمریکایی ها که شرح آن گذشت.

از رهبری فرقه و حامیانش باید پرسید: سازمان مجاهدین چه راز نهفته و اسرار مگو در آلمان دارد که نیاز به جاسوسی علیه آن باشد؟ مگر همۀ کارها و فعالیتها و مقرهایش و دفاترش در اروپا علنی نیستند؟ در این سی سال یا بیست سال اخیر چند بار رژیم را سرنگون کرده؟؟؟ با اینهمه کارها و فعالیتهای مخفی و سری؟؟؟!!!! به جز مخفی شدن و فرار کردن و ناپدید شدن رهبر عقیدتی اش؟؟!!! فکر کنم تنها چیز سری این فرقه محل اختفای مسعود رجوی باشد که آن را هم از آلمان که نمی شود در آورد؟ مگر مسعود رجوی در یک سوراخ موش پنج ستاره در آلمان مخفی شده؟؟؟ که بروند به رژیم اطلاع بدهند؟؟؟!!!

پس حضرات رهبران فرقۀ!! حالا که می بینید ترفندهایتان لو رفته و شناخت شد و دیگر نمی توانید در دنیای امروز با روشهای کهنه و نخ نماشدۀ دیروزتان و با توهین به شعور مردم ایران و خارج فریبکاری کنید؛ دیگر بساط این نیرنگها را جمع کرده و تکرارشان نکنید.

***

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5353

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی