• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

تبریک و شادباش همراه با فصلی نو برای عضو رها شده از فرقه رجوی

  • کد خبر : 5315
  • 06 آوریل 2016 - 4:24

تبریک و شادباش همراه با فصلی نو

برای عضو رها شده از فرقه رجوی

همانطور که در ماه های قبل مطلع شدید آقای فریدون ابراهیمی (آیدین) که ۱۵ سال در اسارت ذهنی و عینی فرقۀ مخرب رجوی بسر میبرد و پدر و مادرش را بی خبر و چشم انتطار نگه داشته بود در سال گذشته جدا شد و بعد از چندین ماه زندگی موقت در اروپا به آغوش پر مهر و محبت خانواده بازگشت .اما  با مرگ پدر مواجه شد و وقتی متوجه شد این فاجعه محصول و خواستۀ تشکیلات رجوی بوده و موجب شادی آنها گردیده ، با ندامت و امید به زندگی با خانواده و مادر دلسوزش همدرد و همراه شد و سپس تصمیم به ازدواج گرفت تا شب پرستان فرقه بدانند اعضای جداشده با رهایی و زندگی مسرت بخش همواره افشاگر اهداف پلید فرقه هستند.

از اینرو در۱۰ فروردین، سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن با برگزاری مراسم رسمی مجلل عروسی و دعوت از خانواده های اسیران فرقه ، پیام آزادی و زندگی به دیگر اسیران فرقه رساند و همچنین لرزه ای دیگر بر تن سران فرقۀ  زن ستیز و خانواده ستیز انداخت و همچنین در یک اقدام پسندیده به همراه همسرش ساعاتی قبل از مراسم برای طلب بخشش از سالها چشم انتظاری و قدردانی از پدر مرحومش به مزار وی رفته تا همۀ پدران بدانند که اسیران به اجبار و با هدفی پلید و مشخص ،از پدر و مادر دور نگه داشته شده اند و تنها راه مبارزه با فرقۀ رجوی و آزادی اسیران حضور مستمر و سبز خانواده ها می باشد .

مسئول انجمن نجات استان به همراه تعدادی از خانواده ها با تقدیم سبد گلی از ابتدای مراسم یعنی دقایقی بعد از اذان مغرب و تا پاسی از شب در جشن حضور و شاهد این پیوند مبارک و پایکوبی بودند.

همچنین دیگرخانواده های اسیران فرقه استان چه آنهایی که در مراسم حضور و چه آنهایی که در مسافرت نوروزی بسر می بردند و دیگراعضای جداشده از فرقه مانند علی اردلانی و بایرامعلی محمدی که از سالها قبل داماد را میشناختند و شاهد اسارت وی در قرارگاه های فرقه بودند صمیمانه ترین تبریکات خود را حضوری و تلفنی نثار این زوج جوان نمودند و برای وی و همسرش خواهان خوشبختی و پایداری نمودند.

انجمن استان نیز با سپاس فراوان و قدردانی از تک تک خانواده ها، آرزوی رهایی برای تمام اسیران سازمان تروریستی رجوی و برگزاری چنین مراسم فرخنده و مبارکی را برای آنها از ایزد منان خواستار شد .     ” باشد که دلها شاد گردد. “

بیژن

منبع: انجمن نجات مرکز البرز

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5315