• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

بازهم حرف مفت و بی مالیات مریم رجوی!

  • کد خبر : 5279
  • 29 مارس 2016 - 6:10

بازهم حرف مفت و بی مالیات مریم رجوی!

Maryam

خوب گفته اند که حرف وادعای مفت ، بی مالیات است وخانم مریم رجوی، به نیابت ازسوی مسعود رجوی ودراصل با اشاره ودستوراو، هرچه حرف مفت به مغزش میآید و یا ادعایی که به ذهنش خطور میکند، به سادگی آب خوردن و درمعافیت ازمالیات، مطرح میکند!

با شکست خوردن ونتیجه ندادن پیام های آتشین توخالی درمود چهار شنبه سوری ، که ابدا به بار ننشست ، این بار نوبت نوروز بود که این خانم منصوبه ازطرف مسعود رجوی، مابقی ترقه هایش را دراین روزها درکند که کرد وبه سیاق سالهای قبل مثمر ثمر واقع نشد!

علاوه برپیام نوروزی مفصل او که فقط زحمت خواندن داشت وشوقی را برنمی انگیخت، اوبه شرکت کنندگان مراسم نوروزی پارلمان انگلستان هم پیام فرستاد که از رسانه های رجوی میخوانیم:

” تاریخ :۲۳مارس ۲۰۱۶:پیام رئیس جمهوربرگزیده مقاومت مریم رجوی به مراسم نوروزی در پارلمان انگلیس – دوستان عزیز در مجلسین انگلستان، حامیان ارجمند مقاومت ایران! – در آغاز سال نو ایرانی که با طراوت بهار همراه است، آرزو می‌کنم شما و خانواده‌های‌تان و ملت بزرگ بریتانیا سالی پر از پیشرفت و صلح و عاری از خطر تروریسم و بنیادگرایی داشته باشید “.

ماهم چنین آرزوهایی داریم ودراین مورد وجه مشترکی با بامریم رجوی پیدا کرده ایم وتنها به گفته های او این جمله را اضافه می کنیم که :

 دراین مورد بهتر بود که پارلمانتاریست های محترمی که ازتعداد وماهیت شان خبری نداریم، به دولت خود نیز فشار بیآورند که در بستن حساب های بانکی افراطیون که به عبث بنیادگرا نامیده شده اند، همت بخرج داده ودر شکست تروریزم که نتیجه ی غمض عین وحتی حمایت آشکار ونهان دولت های غرب و… نشو نما یافته اند، دربرابر اقدامات بشریت ترقی خواه  برای زدن ریشه های تروریزم، سنگ اندازی نکنند! 

این عزیز برادر، به پیام خود چنین ادامه میدهد:

نوروز به‌ چه معنی است:‌ نو شدن طبیعت، نو شدن سال، نو شدن زمانه، نو شدن دل‌ها و بینش‌ها و نو شدن سرنوشت. پس‌، نوروز فراتر از جشن سال نوست. این بخشی از نگرش مردم ایران به جهان است‌ “.

گفتن اینکه نوروز بمعنی نو شدن طبیعت و … است، تکرار واضحات است اما دلیلی ندارد که با شکفته شدن گل وغنچه، دل های سیاه و میل های طماع ، بیشتر به فکر سلطه گری وارتجاع پروری روی نیآوند!!

افکار نو ، حاصل بهتر شدن آب وهوا درایران وهرکجای جهان نیست واین دو ابدا ربطی ارگانیک، فلسفی ومنطقی با هم ندارند و طرح وجود این نقاط اشتراک دربهترین حالت آرزو بوده ودرحالت واقعی، شعاری بیش نیست!

باز ازاین مادر عروس بشنویم:

” ملاها می‌گفتند پس از برجام، زندگی مردم بهتر خواهد شد. اما پول‌های ناشی از لغو تحریم نصیب سپاه پاسداران و هزینه جنگ‌ها در یمن و سوریه و عراق شد و فقر بیشتر نصیب مردم. از نتایج پس از برجام هم‌چنین یک حمام خون دیگر علیه اعضای مقاومت در لیبرتی بود که اثبات کرد تا ملاها حاکمند، هم لیبرتی هم حقوق بشر ایران و هم زندانیان سیاسی در معرض حملات جنایتکارانه قرار دارند و دفاع از آن‌ها بی‌اندازه ضروری است “.

اجرای برجام نقطه ی آغازوسکوی پرشی برای مردم ایران است که در شرایط تاراندن سایه ی شوم جنگ تجاوزکارانه علیه خود و تبعات ویرانگر تحریم های بغایت ظالمانه ، درکنار دولت منتخب خود ، گام های تدریجی وپر صبر وحوصله را برای ساختن بنیان ها وزیرساخت های کشورشان بردارند و دراین مورد به مشکلات راه بخوبی واقفند.

هیچ جا وهیچ وقت قرار نبوده که با گذشتن یک ماه ازبرداشته شدن قسمت هایی ازموانع توسعه، مشکلات جامعه ای حل وفصل گردد!

 دیگر اینکه شما رجوی ها که کارنامه ی ننگینی در امور حقوق بشری دارید، صلاحیت دفاع از زندانیان سیاسی را ندارید وباشد که این دفاع مزورانه ی شما، نتیجه ی عکس داده و آنها را زیر سئوال برده و ازضا اسکنجبین صفرا فزاید!

دیگر اینکه ، حفظ جان اهالی لیبرتی بدست رجوی است که با انتقال آنان به اروپا میسر میشود وچون دراجرای این وظیفه تعلل قابل تاملی به چشم میخورد، این شما ها خواهید بود که مسئولیت هرگونه خطر احتمالی برعلیه این بردگان خود را دردوش خواهید داشت!

خانم رجوی درسیر وسلوک با افکار هپروتی خویش، با نوروز نباتی حرف زده واینطور فهمیده است:

“اما پیام نوروز این است که سنگ‌دلان رفتنی‌اند. پیام این عید هم‌چنین این است که از آورندگان نوروز تجلیل می‌کند و شما دوستان عزیزی که به‌دفاع از آزادی و حقوق بشر ایران و حفاظت اعضای مقاومت در لیبرتی برخاسته‌اید، شما نیز آورندگان نوروزید. من عمیقاً  قدر تلاش‌های سخاوتمندانه و شجاعانه شما را می‌شناسم “.

بفرض که اینطوری باشد!

آیا این قاعده شامل حال شما نیز – که با باصطلاح انقلاب خود هزاران خانواده راازبنیان برکندید- میگردد یا استثنائی دراین مورد وجود دارد؟!

بدین ترتیب، نوروز نه بیداری بهار طبیعت که مخلوق این پارلماتاریست های دوست مردم موهوم ایران است واینان که به  عدم انتقال این اسرای لیبرتی کمک کرده وسبب مرگ محتمل آنها میشوند وتداوم اسارت شان، ازنظر این رئیس جمهور برگزیده ی شخص کوته بین و بیمار احوال مسعود رجوی، انسان های سخاوتمندی هستند؟!

جل الخالق!

صابر  

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5279

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم