• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

نامه سرگشاده خانم نرگس بهشتی به رئیس دولت عراق

  • کد خبر : 5245
  • 12 مارس 2016 - 8:49

نامه سرگشاده خانم نرگس بهشتی به رئیس دولت عراق

خدمت جناب نخست وزیر محترم عراق

آقای حیدرالعبادی

با سلام  اینجانب نرگس بهشتی  خواهر مصطفی و مرتضی بهشتی اسیر در فرقه رجوی می باشم. دو برادرم در سال ۱۳۸۰ به قصد کار  به  ترکیه   سفر کرده بودند توسط  سازمان خلق ربوده شدند. برادرم مصطفی را از خانه با نامه ای که از طرف برادرم فرستاده بودند به عنوان کار در شرکت کشتیرانی ربودند و بعد از دو ماه خواستند خواهرم لیلا را هم با همان ترفند بربایند. که خوشبختانه با کمک راننده اتوبوسی که خواهرم را به ترکیه برد موفق به انجام خواسته شان نشدند.

برادرم بزرگم مرتضی در سال ۱۳۹۰ در درگیری حمله به کمپ اشرف قربانی شد و  پسر کوچک  او بدون مهر پدری بزرگ شد. ما حتی نتوانستیم با برادرم وداع کنیم و رجوی اجازنداد بر سر مزارش برویم.

برادر دیگرم مصطفی در حال حاضر در لیبرتی  و در بدترین شرایط روحی بسر می برد. و چندین بار در حملات  مختلف مجروح شده است  و شرایط خوبی ندارد.  ما از دوستان وی که از سازما ن خلق جدا شده اند  وقتی احوال مصطفی را پرسیدیم گفتند  مصطفی در سازمان به میلاد معروف است و بعد از کشته شدن برادر بزرگم  او تحت شدیدترین فشار های روحی است و از فوت برادرم برای نگهداشتن وی در سازمان سواستفاده می کنند.

جناب آقای حیدر العبادی  من ۱۴ سال است برادرم را ندیده ام  چندین بار به عراق سفر کرده ام و با مقامات مختلفی از جمله نمایندگان مجلس و وزیر حقوق بشر عراق نیز ملاقات کرده ام ولی تا کنون موفق به دیدار برادرم نشده ام. تنها خواسته من ملاقات با برادرم است که در کشور شما توسط فرقه رجوی  به گروگان و اسیری گرفته شده است.

درخواست عاجزانه دارم. صدای مرا گوش دهید . حتی افرادی که در زندان هستند حق تماس تلفنی و ملاقات با اعضای  خانواده شان را دارند. ولی ما حتی  صدای برادرم را  در عرض ۱۴ سال نشنیدیم و این چه فرقه  و زندانی است که اجازه یک ملاقات ۵ دقیقه   ای را هم به خانواده های دردمند و درجه یک اعضا نمی دهد.

بنده از شما تقاضا دارم به خواسته یک خانواده و یک خواهر داغدار و چشم انتظار اهمیت دهید و شما امکان دیدار ما را فراهم  نمایید و باعث و بانی دیدار یک خواهر با برادرش شوید.

با تشکر نرگس بهشتی  ۱۸ اسفند ۱۳۹۴برابر۲۰۱۶ /۸/ ۳

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5245

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی