• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

انعکاسات فعالیتهای خانواده ها در رسانه های عربی و جیغ رجوی

  • کد خبر : 5241
  • 06 مارس 2016 - 7:57

انعکاسات فعالیتهای خانواده ها در رسانه های عربی و جیغ رجوی

حضور چهارمین سری از افراد خانواده های اسرای فرقۀ رجوی در جلوی کمپ لیبرتی در بغداد با تعداد بیش از صد نفر و نامه های خانواده ها به نخست وزیر عراق و سازمانهای بین المللی در مهمترین رسانه های عربی و عراقی از جمله شفق نیوز و صوت العراق و فجر المقاومه و کل الاخبار و سایت جنوب لبنان انعکاس یافت و جیغ بنفش رجوی را به قلم مزدور و نویسندۀ کرایه ای قدیمش صافی الیاسری برانگیخت بطوریکه اقدام به نوشتن مقاله ای سراسر دروغ و افترا و با همان یاوه های همیشگی و مضحک و مسخرۀ خود فرقه علیه خانواده ها از جمله حسین نژاد و محمدی و ایران پور در سایت صوت العراق برای خنثی کردن تأثیرات نامۀ خانم ماه منیر ایران پور خواهر اسیران فرقۀ رجوی محمد رضا و احمد رضا ایران پور در سایت مذکور و چندین سایت عراقی دیگر نمود.

چند انعکاس تجمعها و نامه های اخیر خانواده های اسرای فرقۀ رجوی در رسانه های مهم عربی و عراقی را ذیلا می آوریم:

روزنامۀ عراقی «کل الاخبار» – یکسنبه ۲۸ فوریه ۲۰۱۶ – ۹ اسفند ۹۴

 

انعکاس در صفحات اول و دوم

خانواده های اسرای کمپ لیبرتی از دولت عراق خواستار تسهیل دیدار با فرزندانشان شدند

photo 2016-03-02 09-12-10 - Copie

روز جمعه ۲۲۵ خانواده ایرانی اسرای دست سازمان تروریستی مجاهدین خلق ضد رژیم سیاسی ایران که تعدادشان بالغ بر ۲۰۰۰ اسیر دست این سازمان در اردوگاه لیبرتی می باشد با حضور چندین کانال تلویزیونی به این اردوگاه رسیدند ولی این سازمان به اسرا اجازۀ ملاقات با خانواده هایشان را نداد زیرا می ترسد آنها به کشورشان برگردند.

این سازمان از سازمانهای تروریستی بین المللی است و جنایتهایی را در حق دو ملت عراق و ایران در طول حاکمیت رژیم ستمگر صدام مدفون مرتکب شده است.

خانواده ها خواستار شدند با فرزندان و نزدیکانشان که اسیر دست این سازمان هستند دیدار کنند ولی این سازمان به آنان چنین اجازه ای را نداد.

خانواده های اسرای سازمان از دولت عراق خواستار دخالت برای تسهیل دیدار آنان با فرزندانشان شدند.

 

سایت عراقی «شبکه فجر المقاومه»

اول مارس ۲۰۱۶ (۱۱ اسفند ۹۴)

حدود ۲۰۰۰ اسیر دست سازمان مجاهدین خلق و موضوع دیدار خانوادگی

گزارش خبرنگار: محمد الیاسری

http://www.falmoqawama.com/11957-2/

صبح روز جمعه ۱۷۰ نفر از خانواده های ایرانی اسرای دست سازمان تروریستی مجاهدین خلق مخالف رژیم جمهوری اسلامی ایران که تعدادشان بالغ بر ۲۰۰۰ اسیر دست این سازمان در اردوگاه لیبرتی تحت حمایت آمریکا و اروپا و با سکوت بسیار شرم آور عراق می باشد به این ارودگاه رسیدند. چندین کانال تلویزیونی از جمله کانال خبری العالم و کانال ماهواره ای الاتجاه در تجمع خانواده ها حضور یافتند. این سازمان به اسرا اجازۀ ملاقات با خانواده هایشان را نداد زیرا می ترسد آنها رفته و وضعیت رقت بار خودشان را در کشورشان بیان کنند.

یادآوری می شود که این سازمان از سازمانهای تروریستی بین المللی است و جنایتهایی را در حق دو ملت عراق و ایران در طول حاکمیت رژیم ستمگر صدام مدفون مرتکب شده است. ای سازمان بعد از سال ۲۰۰۳  دو بار اقدام به منفجر کردن سفارت ایران در بغداد نموده و با سازمانهای سلفی و گروههای سیاسی همدست عربستان سعودی مانند لیست العراقیه و جبهۀ گفتگو به ریاست صالح مطلک همکاری کرده است.

خانواده ها خواستار شدند با فرزندان و نزدیکانشان که اسیر دست این سازمان هستند دیدار کنند ولی این سازمان به آنان چنین اجازه ای را نداد که نشان می دهد اردوگاه را این سازمان تروریستی اداره می کند و نه دولت عراق.

خبرنگار: محمد الیاسری

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5241

نوشته های مشابه