• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

روز زن به بانوان ستمدیده ی دراسارات فرقه رجوی مبارک باد !

  • کد خبر : 5239
  • 06 مارس 2016 - 7:53

روز زن به بانوان ستمدیده ی دراسارات فرقه رجوی مبارک باد !

درسازمان مجاهدین آزادی زن به این معنی که دربین مردم وجود دارد نیست بلکه با فریب ونیرنگ با نام های انقلاب مریم ، آزادی زن ، زن رها شده شورای رهبری ، مسئله آزادی زن را اینطور به خورد این مظلومین ومردم می دهند!

امروز هم آن ها را به نام شورای  مرکزی سازمان جا میزنند ولی افسوس که کسی خبردار از وضعیت آن زن ها نیست ونمیداند که سالها دراسارات تشکیلات فرقه رجوی با انواع سوء استفاده های جنسی وفیزیکی مواجه بوده اند.


امروز ما جدا شده ها باید از فرقه زن ستیز و ضد بشری رجوی ادعای طلب کنیم و به بانوان رها شده ازاین باند کمک کنیم تا صدا ی آن مظلوم های گرفتار را به گوش جهانیان برسانند.
خوشبختانه با تلاش خانم های رها شده از این فرقه انجمن زنان تشکیل یافت که باید به آنها درود فرستاد و دراین راستا ازآنها خواهش کرد که به یاری دوستان کماکان دربند خود بشتابند.
 رجوی درآن حصار با نام انقلاب مریم ، که سمبل  یک ازدواج غیر اخلاقی بود، فساد را در درون تشکیلات رشد داد وثمره آن بعداز گذشت چند سال از ان انقلاب کذائی روشن شد و معلوم گردید که روی کارآوردن زن دردرون تشکیلات وسینه چاک کردن دربیرون تشکیلات به نام آزادی زن برای چه بوده است .
ما امروز به این نتیجه رسیدیم که باید پیش از این برای دفاع از این زنها برمی خواستیم تا امروز شاهد فاجعه ای به این بزرگی نباشیم .
مسعودخان در آن روزگار که دست به بهره کشی از زنها می زد، مشغول رقص رهایی با کمک همسر معشوقه گونه خود (مریم) درقرارگاه ها بود فکر این جا را نکرده بود که اشرف یک روز به این حال وهوا بیفتید و این را هم باور نداشت ، که یک روز صدام و حکومتش سرنگون شود و بعد از آن دستش رو شود به همین خاطر هم بود که دست به این جنایات ناموسی زده بود!
آزادی زن که رجوی آن را به رخ همه می کشید دراصل تمام مسئولان مرد را با زنها جابجا کرد تا به هدفی دست یابد که بتواند فقط با زنان بصورت مستقیم وبدون حضور مردان رابطه داشته باشد و البته مسئول تدارکات این برنامه ها هم مریم باشد تا کسی شک نکند که مسعود رجوی دنبال چه هدفی است ، چون مریم هم ازاین امتحان خوب عبور کرده بود وخیلی خوب فهمیده بود که مسعود رجوی از او چه می خواهد و مسعود هم فهمیده بود که مریم او را درک می کند به همین خاطر همسر بهترین دوست خود را درسازمان سه طلاقه کرد و بعد با او ازدواج کرد و سر پوشی به نام انقلاب مریم بر آن گذاشت .

مریم قجر آتش بیار معرکه شد ومسعود بیان می کرد باید مثل مریم شوید وزنان نگون بخت هم باور کردند و رقص رهایی بوجود آمد و برای سرپوش گذاشتن بر آن، درجه عضویت در شورای مرکزی به آنها داد!! ( دراین مورد به روایت مربوط به محمدعلی شاه قاجار و نوجوان خوش برورویی بنام مناف که یک شبه سرتیپ شد توجه گردد).  واین یک بازی سیاسی وفریبنده رجوی می باشد که این مرد شیطان صفت برای خود داستان سرایی با این نوع شعارهای فریبند می دهد تا بگوید من آزادی زنها را رعایت کردم اما از همان زن ها دردوران اشرف سربه نیست ها وخود کشی ها صورت گرفت اگر آزادی واقعی بود آنها الان می باید درآن تشکیلات حضور داشتند .
 دراین خصوص ، من از انجمن حمایت زنان درخواست دارم که مسله خودزنی آلان محمدی و… را دردادگاه بین اللملی مطرح سازد چرا که او هم قربانی این نوع جنایت شده است.
درپست های قرارگاه ما هیچ موقع سلاح مسلح نداشتیم که نگهبان بتواند با خارج کردن ضامن شلیک کند.
نفرموجود درکنار او بهترین گزینه برای کمک به این دادگاه است وباید نام او را به سازمان ملل داد تا زمان دادگاه ازاو حفاظت شود وگر نه ایشان را نیز سران فرقه سربه نیست خواهند کرد.
بلی آلان محمدی نوجوان هم قربانی هوس رانی های رجوی شده است !

 سیروس  غضنفری       منبع: انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5239

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی