• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ملاقات آشور ورشی با برادرش بعد از ۲۸ سال

  • کد خبر : 5195
  • 28 فوریه 2016 - 8:40

ملاقات آشور ورشی با برادرش بعد از ۲۸ سال

آشور که وارد سالن اجتماعات هتل شد، شوری برپا گردید. شوری به بلندای بیست وهشت سال دوری. دو برادر به بزرگی تمام این سالها، یک دیگر را سخت در آغوش فشردند و به بلندای چشم انتظاری پدر و مادر تا لحظه مرگ، بلند بلند گریستند.

گریستند به پهنای صورت جمع بیش از صد نفره خانواده‌های اسیران در بند فرقه رجوی. خانواده ها همراهیشان کردند با های های گریستن برای پدر و مادر و برادر و خواهر و فرزندان اسیر خود. های های گریستند بجای پدر و مادر از دست رفته آشور و برادرش که تنها چهار سال داشت، وقت رفتن برادرش به جنگ و اسارتی بد فرجام…..

خانواده ها آشور را چون نگینی در برگرفتند. هر کس تصویری از عزیز خود را در دست داشت و از آشور احوال سلامتش را می پرسید. آشور در میان جمع مشتاق و خبرگیرندگان از عزیزانشان با صبوری و متانت جواب گو بود.

سالن از صدا پر بود… صدای گریه توامان با خنده… صدای زجه خواهری که با لهجه ترکی دل خود را سبک می کرد و دل خانواده ها را به آتش می کشید… صدای ناله مادری و درد دل پدری که برای دیدن عزیزش فرسنگها راه پیموده از دور ترین نقطه ایران… از صدای شوق… شوق  دیدار یک تازه رسیده… یک تازه رها شده یک دوباره متولد شده…. آشور تولد دوباره ات مبارک

منبع: بنیاد خانواده سحر

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5195

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی