• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اعزام خانواده های یزدی به امید دیدار با اسیران مقابل کمپ لیبرتی

  • کد خبر : 5166
  • 24 فوریه 2016 - 7:22

اعزام خانواده های یزدی

به امید دیدار با اسیران مقابل کمپ لیبرتی

روز دوشنبه ۳ اسفند ۹۴ تعدادی از خانواده های چشم انتظار اعضای دربند و گرفتار فرقه رجوی  به امید دیدار با اسیران و عزیزان عازم  کمپ لیبرتی شدند .
اعزام خانواده های اسیران دربند به کمپ لیبرتی و بیخ گوش رجوی درشرایطی صورت می گیرد که تلاش و فعالیت آنها برای رهایی عزیزان اسیرشان شکل و انسجام تازه ای بخود گرفته است.
 خانواده های اسیران با جمع بندی وکسب تجارب گذشته عزم خود را جزم کرده اند و پرتوان تر از گذشته پای دراین راه گذاشته اند.
رجوی روزی حضور خانواده ها در اطراف اسارتگاههای خود را ابلهانه به کوه برفی تشبیه کرده بود که بعد ازمدتی ذوب وآب می شود به راستی که چه تحلیل و تصور باطل و احمقانه ای .
حال بایستی تاثیر حضور خانواده ها را هر روز به رجوی گوش زد کرد که دیدی آنچه را آبرو وناموس خود خوانده بودی چگونه با حضور همین کوههای پر صلابت نه برفی باعث متلاشی شدن آن شدند وتلاش روزافزون وحضورگسترده آنها درمقابل اسارتگاه اشرف که درنهایت به عقب نشینی مفتضحانه رجوی ازشعارهای استراتژیکی اش منجرشد و واقعیت توانمندی خانواده ها را به رخ کشید.
موج فرار اعضای اسیر و وضعیت شکننده تشکیلات رجوی که درنهایت به فروپاشی محتوم آن راه می برد نشانه کوچکی ازتوان وعزم اراده خانواده های چشم انتظار برای نجات عزیزان اسیرشان می باشد.
اکنون وقت آن رسیده که سازمان ملل و در راس آن آقای دبیرکل و دیگر سازمانهای مدعی حقوق بشر بدون درنظر گرفتن ملاحظات و منافع سیاسی به ندای وجدان خویش گوش فرا دهند. فریادها وآه و فغان خانواده ها ازپشت دیوارهای لیبرتی آنها را به کمک می طلبد.

 لطفا به فریادهای آنها و ندای وجدان خود گوش بسپارید .

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5166