• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

مسعود و مریم رجوی نوک شاغول رو اشتباه گرفتید سمت خانواده ها

  • کد خبر : 5042
  • 31 ژانویه 2016 - 9:44

مسعود و مریم رجوی نوک شاغول رو اشتباه گرفتید سمت خانواده ها

satan-rajavi

تاریخ نشان می دهد کسانی می توانند وارد خط و حیطه سیاست بشوند که سواد و تجربه وادبیات سیاسی کافی داشته باشند تا بتوانند با سیاست وحفظ آداب سیاست ، به قلب دنیا نفوذ کنند ، می دانیم که ادبیات گفتاری و روابط عمومی، امروزه درتمام امور زندگی لازم و واجب است ، کسانی که با بی حرمتی و حد شکنی وارد میدان سیاست بشوند در همان وحله اول حرکت به ضرر و زیان خود آنها تمام خواهد شد، انسانهای مبارز خود الگوی بزرگی هستند برای پیشرفت در اجتماع کوچک یعنی خانواده و اجتماع بزرگ یعنی سیاست

از آنجایی که مسعود و مریم رجوی جنایتکار و خیانتکار و بدبخت در عمرشان حتی یکی از قول هایشان را نتوانستند اجرا کنند در حالیکه با صدای خودشان در نشستهای عمومی فریاد میزدنند و میگفتن اگر خانواده ها بیایند ما حاضر به پذیرش آنها هستیم خانواده ها همان خلق قهرمان ایران هستن و ما برای آزادی و رهایی آنها با آخوندهای دجال مبارزه میکنیم، ولی مسعود و مریم رجوی هست و نیست شان از رفتن تعدادی خانواده به درب کمپ لیبرتی برای پنج دقیقه ملاقات حضوری با فرزندانشان به لرزه افتاده است.

مسعود و مریم رجوی. شما میگفتید که برای رهایی مردم ایران “مبارزه” میکنید. مگر این خانواده ها که از شهر و دیار خود بلند میشوند و برای ملاقات با فرزندانشان به عراق میآیند خلق قهرمان ایران نیستند؟ مگر این افراد افغانی یا روسی یا امریکایی هستند که از ملاقات آنها با فرزندانشان به لرزه و وحشت افتاده اید و میترسید؟

مسعود و مریم رجوی واقعا از چه میترسید و وحشت دارید؟

مسعود و مریم رجوی آخر یک پیرزن یا پیرمرد یا خواهر و برادری که اینهمه راه را برای دیدن عزیزش آمده است ترس و وحشت دارد که شما مانع ملاقات آنها میشوید؟

و نه تنها مانع ملاقات میشوید که “نوک شاغول مبارزه” با رژیم ایران را هم عوض کرده اید و به اعضای فرقه گفته اید “نوک شاغول مبارزه” فرقه را از سمت رژیم ایران برگردانید. مبارزه با رژیم ایران تعطیل شده است و الان دشمن اصلی کنار گوشتان پشت درب کمپ لیبرتی هست؟

مسعود و مریم رجوی و مسئولین فرقه رجوی چنان رنگ می گذارند و بر می دارند که هیچ بوقلمونی به پایشان نمی رسد.

در این چند سال هم که مردم تمام دنیا شاهد بودند که نوک شاغول مبارزه مسعود و مریم رجوی با خانواده ها همان خلق قهرمان ایران بوده است و مسعود و مریم رجوی و مسئولین فرقه رجوی چه توهینهایی به این خانواده ها که نکردند.

هراس مسعود و مریم رجوی از خانواده ها به خوبی بیانگر این است که آنها جای درستی را برای رهایی عزیزانشان نشانه گرفته اند.

در چند سال گذشته نزدیک به یک سوم از اسرای فرقه رجوی رهایی خویش را باز یافته و درصد بالایی از اسرای فرقه منتظر مهیا شدن شرایط جهت ترک تشکیلات ضد بشری فرقه رجوی بوده و مسعود و مریم رجوی نیز این امر را بهتر از هرکس دیگری میدانند و به همین دلیل است که هدف به قول خودشان ” جنگ سیاسی ” شان شده و نوک شاغول مبارزه را به سمت خانواده ها قرار داده اند. اما از طرف دیگر خانواده ها نیز می دانند که وجودشان و تلاششان برای آزادی عزیزان در بندشان تا چه اندازه اهمیت دارد و حیاتی است.

همانطور که حضور خانواده ها پشت سیم خاردارهای اسارتگاه اشرف به فروپاشی آن اسارتگاه و فرار و رهایی بسیاری از اسیران تشکیلات از فرقه رجوی منجر شد ، امروز نیز آمدن خانواده ها پشت دیوارهای کمپ لیبرتی نوید بخش امید و رهایی برای کسانی است که در حصارهای ذهنی و فیزیکی فرقه رجوی قرار دارند. کما اینکه پس از حضور خانواده ها شاهد فرار تعدادی از این اسیران نیز در ماه های گذشته بودیم.

کارزار قانونی و به حق خانواده ها برای نجات فرزندان اسیرشان وارد فازجدیدی شده است. آنها بعد ازاینکه موفق به حضور در اطراف کمپ لیبرتی شدند توانستند با نمایندگان یونامی و کمیساریا و در سفر اخیر هم با نمایندگان مجلس عراق در پارلمان این کشور برای بیان خواسته های به حق خود دیدارکنند اما مسعود و مریم رجوی در وحشت از اوج گرفتن کارزار موفقیت آمیز خانواده ها در راه نجات فرزندانشان طبق معمول این روزها دررسانه های دروغ پردازخود به نحو هیستریکی علاوه برتکرار اراجیف سخیف قبلی خودعلیه آنها، دست به دامن اربابان منطقه ای و بین المللی خود شدند تا به زعم خود بتوانند از پیشروی موفقیت آمیز خانواده ها جلوگیری کنند.

مسعود و مریم رجوی مفلوک باید بدانند که از سوزوگداز، دروغ و اتهام زنی های خود علیه خانواده های اسیران دربند فرقه و تلاش های آنها درراه نجات فرزندانشان نه تنها نتیجه ای نخواهند گرفت بلکه باعث بی آبرویی و افشای هرچه بیشترماهیت دروغین خود و فرقه خود درافکارعمومی خواهند شد و همینجا باید به خانواده های دردمند اسیران دربند فرقه درود فرستاد چرا که درچند سال گذشته با صبر و بردباری دربرابرتهدید و اتهام زنی های مسعود و مریم رجوی و شورای ملی مقاومت دست ساز فرقه رجوی علیه خود استقامت کرده و ذره ای ازخواسته های به حق خود یعنی آزادی فرزندانشان از چنگال اهریمنی مسعود و مریم رجوی کوتاه نیامدند.

مسعود و مریم رجوی خواسته خانواده ها یک خواسته انسانی است و هیچ کس با هر مرام و مسلکی که داشته باشد نمی تواند این خواسته را نادیده بگیرد.

نادیده گرفتن این خواسته از سوی مسعود و مریم رجوی بهای سیاسی سنگینی برایشان دارد و همانطور که شاهد بودیم حضور مستمر خانواده ها در کمپ لیبرتی سرانجام مقامات بین المللی را مجبور کرد تا تن به انتقال اعضا به کشور ثالث را بدهند.

از این روست که مسعود و مریم رجوی تلاش کرده و می کنند با تهت و افترا فضایی ایجاد کنند که بگویند مراجعه کنندگان خانواده نیستند. از آنجا که دروغ یکی از مهمترین ابزار های مورد استفاده مسعود و مریم رجوی و شورای ملی مقاومت دست ساز رجوی هاست و از دروغگویی ابایی ندارند ، آنها خانواده هایی که با شناسنامه و گذرنامه و اسم و رسم معین ، برای ملاقات مراجعه می کنند را با وقاحت ماموران نظامی یا امنیتی ایران در وزارت اطلاعات یا نیروی قدس سپاه می خوانند که برای کشتار یا زمینه سازی کشتار اعضای فرقه رجوی به عراق می آیند. مسعود و مریم رجوی به خیال خام خود می خواهند این گونه وانمود نمایند که طرف حساب شان خانواده ها نیستد تا دشمنی خود با خانواده ها را با این نیرنگ بپوشانند ، اما واقعیت آنقدر آشکار است که نتیجه ای جز بی آبرویی بیشتر برای مسعود و مریم رجوی نخواهد داشت و دیر یا زود اعضا متوجه می‌شوند که مراجعه کنندگان خانواده های آنها بودند و همین هم سر آغاز مسئله داری خیلی از آنها خواهد شد.

و در پایان سلام و درود میفرستم به خانواده های عزیز و گرامی که با تحمل رنج و مشقات فراوان خودشان را به کمپ لیبرتی در عراق رسانده اند

پدران و مادران ؛خواهران و برادران عزیز و گرامی؛

از راه دور سلام و عرض ادب دارم و از خداوند می خواهم که با عزم و اراده ای که شما از خودتان نشان داده اید به ملاقات با عزیزانتان نائل شوید.

ناله و فریاد های یکی از مادران را در کلیپ ویدئویی دیدم و شنیدم. سنگ را آب می کند اما مسعود و مریم رجوی خائن دلشان سنگ تر از آن است که ناله های این مادر و فریاد های از عمق جان سایرین در انها اثر بگذارد.

خانواده های عزیز و گرامی، ما فرزندان جدا شده شما از این حرکت قهرمانانه تان بیش ار پیش انگیزه می گیریم و آنرا توشۀ راه خود در مبارزه با مسعود و مریم رجوی کرده ایم و همدل و هم زبان با شما از عمق وجودمان فریاد می زنیم که “ملاقات حضوری حق مسلم خانواده هاست”.

ما اعضای جدا شدۀ فرقۀ رجوی در اروپا با تمام فهم و اندیشه مان در این حرکت انسانی و خدایی همگام و همراه شما خانواده ها خواهیم بود و صدای شما را به هر جا که نمی رسد خواهیم رساند

به امید رهایی همۀ اسیران از چنگال مسعود و مریم رجوی و بازگشت پیروزمندانه شان به آغوش گرم خانواده هایشان

مجید روحی قربانی فرقه رجوی

منبع: ایران اینترلینک

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5042

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم