• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بیانیه خواهران ایران پور

  • کد خبر : 5026
  • 31 ژانویه 2016 - 9:13

بیانیه خواهران ایران پور

خانم ها ماه منیر و راحله ایران پور، خواهران اعضای گرفتار در فرقه رجوی احمد رضا و محمد رضا ایران پور بیانیه زیر را در صفحات اجتماعی انتشار داده اند:

 به‌نام خدا

انسان‌های آزاده جهان سلام

این فریاد دادخواهی دو خواهر است؛ به فریاد ما برسید. ما راحله و ماه‌منیر ایران‌پور هستیم که به همراهی چند خانواده‌ی دیگر تنها برای ملاقات با برادران دربندمان احمدرضا و محمدرضا ایران‌پور که در کمپ لیبرتی محبوس و محصورند به بغداد آمدیم.

دیروز به خواسته‌ی ناحق سران فرقه‌ی اهریمنی رجوی، کمیساریای عالی پناهندگان، نمایندگی سازمان ملل متحد در بغداد، و دولت عراق ما را چهار ساعت پشت درهای لیبرتی منتظر گذاشتند و حتی اجازه ندادند به چند صد متری برادران و عزیزانمان نزدیک شویم.

انسان‌های آزاده‌ی جهان بدانید که نمایندگان سازمان ملل متحد در جلو لیبرتی حتی حاضر نشدند از اتومبیل‌های خودپیاده شده و حرف‌های ما را بشنوند؛ حتی حاضر نشدند شیشه‌های اتومبیل خود را پایین بکشند و به حرف‌های بر حق ما گوش دهند.

انسا‌های آزاده‌ی جهان بشنوید و بدانید که سازمان‌های بین‌المللی مدعی حقوق بشر، خود از همه بیشتر ناقض حقوق بشرند.

کمیساریای عالی پناهندگان در طول اقامت ما در بغداد حاضر نشد یک ملاقات کوتاه چند دقیقه‌ای با ما خانواده‌ها داشته باشد و آنها حتی نامه‌های ما را هم تحویل نگرفتند.
کمیساریا ونمایندگی ملل متحدبرخلاف ماده‌ی ششم اعلامیه‌ی حقوق بشر ملل متحد با ما رفتار کرد و با ما نسبت به فرقه‌ی رجوی رفتار دوگانه‌‌ای داشت و عدالت را رعایت نکرد.

ملاقات با اعضاء خانواده جزء ابتدایی‌ترین حقوق انسانی است که کمیساریای عالی پناهندگان در بغداد به همراهینمایندگی ملل متحدو دولت عراق، ما را از آن محروم ساخت.

ارسال نامه برای اعضاء خانواده از ابتدایی‌ترین حقوق انسان‌هاست که نمایندگی ملل متحدو کمیساریا در حمایت یک‌جانبه از فرقه‌ی رجوی حتی اجازه ندادند ما نامه‌های خود را به عزیزان دربندمان برسانیم.

انسان‌های آزاده‌ی جهان به فریاد ما برسید و فریاد مظلومانه‌ی ما را در جهان منعکس کنید تا سازمان‌های پوشالی مدعی حقوق بشری مجبور به اعاده و استیفای حقوق حقه‌ی ما بشوند.


راحله و ماه‌منیر ایران‌پور
بغداد، ۲۸ ژانویه‌ی ۲۰۱۶

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5026