• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سری سوم خانواده ها در لیبرتی – گزارش چهارم

  • کد خبر : 5017
  • 29 ژانویه 2016 - 1:09

سری سوم خانواده ها در لیبرتی – گزارش چهارم

 

امروز صبح قرار بود که خانواده ها به اردوگاه لیبرتی مراجعه کنند و مانند روزهای قبل عزیزان خود را صدا بزنند، اما با کارشکنی عراقی ها مواجه شدند. خانواده ها به مدت سه ساعت در میدان فرناس در بغداد منتظر ماندند و به هر وسیله ممکن برای کسب مجوز متوسل گردیدند ولی متأسفانه همچنان از رفتن آنان ممانعت به عمل آمد.

به قرار اطلاع سران فرقه رجوی که به شدت از حضور خانواده ها به وحشت افتاده بودند دست به دامان سفارت آمریکا در بغداد شدند تا به عراقی ها فشار بیاورند تا مانع از حضور خانواده ها در مقابل اردوگاه لیبرتی بشوند. ظاهرا سفارت آمریکا هم به درخواست فرقه رجوی پاسخ مثبت داده و پیش کمیساریا و عراقی ها رو انداخته است. 

جالب است که فرقه رجوی که تنها طرف ایرانی در تاریخ ایران است که دستش به خون آمریکائی ها آغشته شده اکنون این چنین زیر بال و پر حمایت آمریکا قرار میگیرد. چطور است که آمریکا نسبت به شعار مرگ بر آمریکا در تظاهرات مردم ایران حساس است اما نسبت به قتل آمریکائی ها در ایران حساس نیست.

درست بعد از انقلاب ۵۷ در ایران فرقه رجوی مدعی بود که جمهوری اسلامی به سمت وابستگی به آمریکا و اسرائیل پیش خواهد رفت و این سازمان مجاهدین خلق است که یگانه نیروی ضد امپریالیست و ضد صهیونیست در صحنه انقلاب ایران باقی خواهد ماند. اما حالا آنقدر درمانده و زبون شده که در برابر چند تن از خانواده ها، از دشمن اصلی سابق یاری خواسته است.

همچنین روزنامه عراقی کل الاخبار مصاحبه ای با خانواده های دردمند و رنج کشیده اعضای فرقه رجوی گرفتار در اردوگاه لیبرتی به انجام رسانده که در صفحه اول این روزنامه همراه با عکس و تفصیلات به چاپ رسیده است. 

بنیاد خانواده سحر
بغداد – ۲۷ ژانویه ۲۰۱۶  

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=5017