• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سمپاشی تبلیغاتی مجاهدین خلق خیانت

  • کد خبر : 4847
  • 11 ژانویه 2016 - 9:24

سمپاشی تبلیغاتی مجاهدین خلق خیانت

وقتی کفگیر جاسوسی، خبرچینی، تخلیه اطلاعاتی رجوی به ته دیگ می خورد، مجبورند از روزنامه و رسانه های داخل کشور کپی و رونویسی کنند. البته معذورند، فلان شیخ عرب و سعودی از کجا می داند، منبع و مأخذ اطلاعات سری که رجوی ها به خورد آنها می دهند، کجاست، فکر می کنند که با عملیات نفوذ در دستگاههای رژیم این خبر را به آنها رسانده اند که بابتش دلار و دینار بسیار می گیرند.

با نگاهی به سایت تروریستی مجاهدین (منافقین ضد خلق) متوجه عناوینی شدم که بد نیست با اشاره به هر کدام، توضیح مختصر و کوتاهی درباره اشان بنویسم.
– ۱۱ هزار کشته و بیش از ۲۰۰ هزار مصدوم در حوادث رانندگی در ایران.
تیم های تروریستی تبلیغاتی رجوی با مراجعه به سایت ها، رسانه ها و منابع خبری داخل کشور، به ضرب و تقسیم آمار می پردازند. نتیجه سیاهنمایی و بزرگ نمایی آنها آمار و ارقامی می شود که ریشه در دروغ پراکنی و ایران ستیزی آنها در سطح جهانی دارد. حال در روستای لیبرتی چه می گذرد و اهالی بدبخت آن در چه شرایطی وخیم و مرگباری دست و پا می زنند، بماند. فعالیت رجوی مختص حوزه برون فرقه ای و فرامرزی است، خدمتش به بیگانگان و خیانتش نصیب مردم ایران است، از قدیم الایام چنین بوده و امروز نیز همین است، تروریست های هزار پیشه، خزیده در آغوش دشمنان خدا و خلق به سمپاشی تبلیغاتی مشغولند، دروغ چاشنی کلامشان و فریب شعار بی لجامشان است.


– یک سوم ایرانی ها اجاره نشین هستند.
رجوی با انتشار این خبر «یک سوم ایرانی ها اجاره نشین هستند»، مهر تأیید بر خانه دار بودن دو سوم دیگر از ایرانیان زده است. پس ندانسته آب در آسیاب من و ما ریخته و لااقل نگفته است اجاره نشین و دارای مسکن هستند که حسابش پنجا، پنجاه شود و یا به عکس ۹۹ درصد را اجاره نشین و بقیه را خانه دار اعلام کند تا سودی ببرد.
به هر حال اظهارنظر کسی که خودش خوش نشین، سربار و وبال مردم عراق و آلبانی و دنیاست، وارد نیست، فضولی در کار و امور دیگران است.
– العربیه: تروریست های دستگیر شده در بحرین به ایران رفت و آمد داشتند.
رجوی شغل، کار و حرفه خود و دار و دسته اش را فراموش کرده است، پیرتروریست های آواره، فرسوده و بیمار، اصل و نسب خود را فراموش کرده اند. به تروریست آمریکایی، اروپایی، عربستانی و اسرائیلی بودن افتخار می کنند. حالا به افرادی گیر داده اند که احتمالاً روزگاری گذرشان به ایران افتاده و یا از مسیر هوایی ایران به اروپا سفر کرده اند!

– سمیر نشار عضو ائتلاف ملی سوریه: پیروزی مجاهدین لیبرتی، پیروزی آزادی است.
کدام پیروزی؟ کدامین مجاهدین؟ کدام مسابقه، بازی و پیروزی؟ عده ای رجوی گزیده، شکست خورده و عمر برباد رفته در حلبی آباد کمپ لیبرتی، منتظر اخراج از عراق و انتقال به آلبانی یا جیبوتی اند. نه ماندنشان در عراق پیروزی است و نه رفتنشان به سومالی و جیبوتی و ریاض نشانه آزادی محسوب می شود، تحت هر شرایطی آنها اسیر و برده رجوی هستند.
– بیکاری ۵۰ درصد فارغ التحصیلان دانشگاهی در ایران.
لازم به توضیح و تفسیر نیست، دروغ محض است، بیشتر تحقیق کنید تا به رقم قابل قبولی برسید، چه بهتر درباره بیکاری اصلاً دخالت نکنید. ۱۰۰ درصد ساکنان لیبرتی در حال بیگاری و بیکاری اند، بیچاره ها جدا کردن پیچ از مهره ها، شن و قلوه سنگ از ماسه، نخود و لوبیا، مرغ و خروس ها، را کار و فعالیت و مبارزه انقلابی می نامند!

– زندان اوین: بازگرداندن زندانی مریم اکبری منفرد از بیمارستان بدون مداوا.
لابد پزشک معالج بعد از معاینه تشخصی داده که نیازی به دارو و دوا ندارد. از خودتان بگویید و جاسوسان بیمارنمایی که برای نیروهای عراقی لو رفته اند، افتضاح چنان بالا گرفته که عراقی ها اجازه بیرون رفتن به افراد مریض نما یا تیم های تروریستی رجوی از لیبرتی تا بیمارستان بغداد را نمی دهند و عملاً قرارهای آنها با داعش و بعثی ها را بهم می زنند. چون هر گردی، گردو نیست.

– خبرگزاری میزان ۱۵ دی ۹۴: یکی از پاسداران از اراک در سوریه به هلاکت رسیده است.
وقتی کفگیر جاسوسی، خبرچینی، تخلیه اطلاعاتی رجوی به ته دیگ می خورد، مجبورند از روزنامه و رسانه های داخل کشور کپی و رونویسی کنند. البته معذورند، فلان شیخ عرب و سعودی از کجا می داند، منبع و مأخذ اطلاعات سری که رجوی ها به خورد آنها می دهند، کجاست، فکر می کنند که با عملیات نفوذ در دستگاههای رژیم این خبر را به آنها رسانده اند که بابتش دلار و دینار بسیار می گیرند. رله کردن اخبار روزانه ایران برای اطلاع رسانی به بیگانگان، شیوه ای لو رفته و تکراری برای ادامه مزدوری و خیانت رجوی است.

هر تیتر و خبری در سایت های وابسته به فرقه تروریستی رجوی درج شده است، هر کدام اهداف پشت پرده ای دارند و سرنخ اطلاع رسانی به یک سرویس جاسوسی بیگانه اند؛ یکی برای اسرایئل، دیگری به آدرس سازمان سیاه، بعدی به سفارش رژیم تروریستی عربستان و منزل آل سعود، حتی به نشانی های دور از آسیا تا آفریقا، چه رسد به جیبوتی و کانادا؛ حوزه خیانت رجوی هیچ حد و مرزی نمی شناسد، بستگی به مشتری دارد و میزان پولی که می پردازد، شغل و حرفه مجاهدین خلق خیانت همین است.
۱۷ دی ۹۴

منبع: نوید رهایی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4847

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!