• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رهایی مهدی باغبان نشانه تزلزل فرقه رجوی و نامه یک دوست

  • کد خبر : 4780
  • 03 ژانویه 2016 - 12:25

رهایی مهدی باغبان نشانه تزلزل فرقه رجوی

سران سازمان مجاهدین که بیش از سه دهه اقدام به جنایتهای بیشماری از جمله ترور و آدم ربایی و فریفتن اذهان مردم جهان نمودند، اینک با دگرگونیهایی که در فضای سراسر دروغ و ریاکاری این سازمان تروریستی بوجود امده ، عناصر آن که به اوج پوچی این گروه تروریستی پی برده اند، از آن جدا شده و به آغوش جامعه بازمیگردند و نارضایتی خود از اعمال جنایتکارانه سران گروه مجاهدین اعلام می کنند .
آقای مهدی باغبان که از قرار معلوم در زمان طفولیت و ناخودآگاه به فرقه رجوی پیوسته و بهترین سالهای زندگی خود را با حیله و نیرنگ سران کور دل به تباهی گذرانده ، یکی از دهها افرادی هست که توانسته خود را از چنگال این دیو صفتان نجات دهد و هم اکنون نیز با اثبات اینکه هیچ غیرممکنی وجود ندارد و این شادان فرقه جنایتکار رجوی نیستند که برای آنها سرپناه هستند، توانست خود را به دنیای آزاد برساند و به گوش تمام افرادی که هنوز نتوانسته اند حصار ذهنی خود را بازنموده و از چنگال سران سازمان مجاهدین خود را نجات دهند، اطلاع دهد که می توان با اندکی اعتماد به خود از دست این جلادان رهایی یافت .
رهایی و آزاد شدن مهدی باغبان با وجود تمام وابستگیها و خانواده اش که در این فرقه ضدبشری حضور دارند که مادرو برادر و خواهر و مادربزرگ او را شامل می شوند، از نمونه ها و اسنادی محکم از خیانتهای سران فرقه رجوی میباشد که عناصر بستوه آمده از آن با گذشت این همه سال به فکر رهایی از آن می باشند .
گروه تروریستی رجوی دیگر به ته خط رسیده که عناصر آن یکی بعد از دیگری بدنبال آزادی از ان و رسیدن به زندگی واقعی از ان جدا شده و به کشورهای مختلف پناهنده میشوند و این جرم و جنایت این فرقه ضاله دیگر به حدی رسیده که افرادی با سابقه طولانی و با خانواده در فرقه رجوی، بدنبال آزادی واقعی از آن می باشند و با رهایی از ان تمامی جرم و جنایت های این گروه تروریستی را بر ملا می کنند و همانند دیگر افراد رها یافته از آن بدنبال افشاگری جنایتها و خیانت های این دژخیمان هستند تا بتوانند دیگر زندانیان سازمان مجاهدین را نجات دهند .
انجمن نجات استان گلستان رهایی آقای مهدی باغبان را به تمامی خانواده های آسیب دیده از فرقه رجوی را تبریک گفته و برای آزادی دیگر زندانیان این گروه ضدبشری را آرزومند است .


نامه ای از یک دوست به جناب آقای مهدی باغبان

باسلام
خبر جدائیت را از فرقه مجاهدین خواندم و از اینکه بالاخره توانستی تصمیمی برای زندگیت بگیری و راه خود را از راه رجوی جدا کنی٬خوشحال شدم. براستی که افرادی مانند تو که سالیان سال در تناقض بودی و شاید هم بخاطر اینکه خواهرت در سازمان بود نمیتوانستی از او جدا شوی و احساسات برادری حکم میکرد که او را در کشوری مانندعراق که نه آینده ای برایشان میسر است و نه اساسا چشم اندازی دارند٬تنها نگذاری! اما بهرحال هرکس زندگی خودش را دارد و هرچند انسان را نمیتوان از احساساتش جدا کرد٬اما بهرحال یکجایی بالاخره عقل بایستی بر احساسات غلبه کند وتصمیم درست را اتخاذ کند. از اینکه تو توانستی هرچند خیلی دیر ولی بهرحال برای خودت تصمیم بگیری و زندگی جدیدی را برای خودت آغاز کنی٬جای تبریک دارد!
برخلاف تمامی حرفهایی که در فرقه زده میشد مبنی براینکه بیرون از سازمان شما توان حل مشکلات خود را ندارید و کارتون خواب میشوید و … تمامی کسانی که سالیان زودتر از شما راه خودشان را جدا کردند و مثل میلیونها مردم عادی دیگر زندگی روزمره خودشان را دارند٬جدا شده ها هم سخت مشغول زندگی و پیشرفت هستند! چه در زمینه کاری و چه تحصیلی و در تمامی زمینه ها. زندگی تشکیل دادند و برای بهتر زیستن تلاش میکنند.در جامعه عادی٬هرکس حاصل تلاش و دسترنج خود را برداشت میکند و از آن لذت میبرد. برخلاف آنچه در سازمان بود وهمه بایستی برای یکنفر کار میکردند و جان میدادند!شاید بزرگ ترین نه به مسعود و مریم رجوی همین باشد که نشان بدهیم که برخلاف آنچه آنها میگفتند که زندگی در مسعود و مریم رجوی خلاصه میشود٬زندگی در خانواده و عشق به پدر و مادر و همسر و فرزندان و عزیزانمان و تلاش برای ساختن زندگی بهتر برای آنها خلاصه می شود.

زندگی در کمک کردن به همدیگر و خوب بودن و خوب فکر کردن خلاصه میشود!زندگی در دروغ نگفتن و بد کسی را نخواستن خلاصه میشود! بر خلاف آنچه سالیان سال در فرقه رجوی در ذهن ما فرو میکردند که همه چیز و همه چیز بایستی فدای برادر مسعود شود و برای او٬ هرغیر مجازی مجاز می شوند و فقط او را دوست داشته باشند.رجوی در نهایت خودپرستی و خودپسندی٬حرفهایی را به خورد ما میداد که در هیچ جامعه ای قابل پذیرش نیست و خودش هم جرات ندارد در جوامع آزاد حرفهای آنزمان خودش را تکرار کند و از آن حرفهای خودش دفاع کند!
بهرحال امیدوارم در زندگی جدیدت همیشه روبه جلو باشی و زودتر بتوانی خودت را با شرایط جدید منطبق کنی! زندگی سخته٬پول درآوردن سخته٬ساختن یک زندگی خوب و درآرامش نیاز به تلاش و مشورت کردن و نیت خیر دارد که مطمئنم تو بخوبی از پس همه آنها برخواهی آمد! بتو پیشنهاد میکنم که هرچه زودتر به خانواده ات وصل شوی چرا که تنها کسانیکه بدون چشم داشت تمام قد از تو دفاع خواهند کرد و بتو کمک میکنند تا بتوانی خودت را پیدا کنی آنها هستند!

مراد

منبع: انجمن نجات مرکز فارس

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4780