• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

مصاحبه اختصاصی و خواندنی “نادر کیانی” با محمد رزاقی از اعضای قدیمی و بریده سازمان مجاهدین خلق

  • کد خبر : 4745
  • 01 ژانویه 2016 - 19:20

مصاحبه اختصاصی و خواندنی “نادر کیانی” با محمد رزاقی

از اعضای قدیمی و بریده مجاهدین خلق

محمد رزاقی از اعضای قدیمی سازمان موسوم به مجاهدین خلق ایران است.

او ۲۳ سال از عمر خود را در کمپ های این گروه سپری کرده است که به گفته خودش،۲۳ سال از جوانی و عمر بی بازگشت خود را فدای سیاستهای عوام فریبانه و ضد مردمی مریم قجر کرده است.

محمد رزاقی در حال حاضر در یکی از کشورهای اروپایی سکونت دارد…mohammad_razaghi-262x350

از او خواستم در مصاحبه ای با اینجانب،در مورد این گروهک تروریستی و سیاستهای مریم رجوی و وضعیت حال حاضر اعضای مجاهدین در کمپ لیبرتی قبل و بعد از حملات موشکی گروه جیش المختار به این گروه،صحبت کند.

آقای رزاقی در مقدمه ای از خودش و مجاهدین خلق چنین گفت؛

من ۲۰ سال در تشکیلات علنی این فرقه بودم…

۴ سال هم در زندان امریکائیها در عراق!

در ضمن به خاطر مخالفت با سیاستهای رجوی همراه ۵۰۰ نفر در زندان اردوگاه اشرف بودم

۱۸ سال در تشکیلات بودم ۴ سال هم در زندان ساخته رجوی و امریکائیها برای جدا شده ها از فرقه رجوی

سوال؛چه سالی جدا شدید؟

سال ۱۳۸۴ از این گروه جدا شدم.

تا اوایل ۸۸ هم در زندان امریکائیه بودم

به همراه ۷۰۰ نفری که از سازمان جدا شده بودیم.

سوال؛گفته می شود رجوی تعمدا اعضایش را از لیبرتی خارج نمی کند تا به هدفش یعنی کشته سازی برسد.

جواب؛

بله موافقم،به موضوع خوبی اشاره کردید؛

رجوی و مریم قجر همیشه خواسته شان خون ریختن اعضایشان بوده است.

تا از آنها برای خود خوراک تبلیغاتی درست کنند

اما خب خمپاره باران شدن هم بدنشان نمی آید چند نفرشان کشته شود چرا که یک روشی هم هست برای خلاص شدن از دست اعضائی که رو دستشان باد کرده،چون همه الان میانگین سنی ۵۰ تا ۶۰ به بالا را دارند.

سوال؛حسین ابریشمچی رو می شناختید؟

جواب؛بله حسین ابریشمچی زندانبان و شکنجه گر معروفی بود در این سازمان.

ایشان در زمان پیروزی انقلاب نفوذی سازمان بود

در زمان بنی صدر،در گنبد بعنوان فرماندار منصوب میشه

سعی می کنه آنها درگیریهائی را بوجود بیاره

که خط سازمان بوده

در تهران هم جزو رباینده گان ۳ نفر بوده دزدیده بعنوان کمینه چی شکنجه می کنند

اگر فیلمهای قبلی ایشان رو دیده باشید،خودتون واقعیت رو می بینید.

البته در تهران این اتفاق می افتد در خانه امن سازمان

این جنایت توسط همین حسین ابریشمچی صورت گرفته شده بود.

سوال؛بله در جریان جنایاتش هستیم.

پاسخ؛ای بابا ما که ۲۳ سال در درون تشکیلات بودیم تازه یک دهم هم این مافیا را نشناخته بودیم

مریم قجر همیشه تو نشستها می گفت

شما مسعود را هم بعد ۲۰ سال خواهید شناخت

راست می گفت

بعد ۲۰ سال فهمیدیم چه جنایتکار وطن فروشی بوده

سوال؛دوس دارم مشاهدات عینی خودتون رو از ۲۳ سال حضورتون در منافقین برای خوانندگان ما بیان کنید؛

پاسخ؛من هم امیدوارم بتوانیم کمکی در جهت افشاء ماهیت اصلی رجوی بکنم

این دین من است و باید ادا کنم

کمک شما اینه که صدای ما را به ملت برسانید…

او حرفهای زیادی برای گفتن داشت اما ترجیح داد ابتدا در خصوص فراخوان های منافقین به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو هم سخن بگوید و قرار شد در مصاحبه بعدی پاسخ سوالات مطروحه را بدهد.

آقای در مورد کینه رجوی نسبت به دانشجویان حرفهای جالبی داشت.

از او سوال کردم که نظرش را در مورد این ادعای مریم رجوی که دانشجویان برای او اهمیت خاصی دارند و روی آنها حساب ویژه ای باز کرده بگوید که پاسخ داد؛

با تشکر از شما بخاطر دعوتم به این مصاحبه؛

سایت رجوی- داعشی،برای ۱۶ آذر که روز دانشجو نامگذاری شده است،یک فراخوان اعتراض یک هفته ای را صادر کرده بود و در این فراخوان از انجمن ها و دانشجویان موهوم که وجود خارجی ندارند،نقل و قول کرده بود که گویا با فراخوان فرقه رجوی داعشی یک هفته در حمایت از این فرقه جنایتکار و ارتش دست ساز رجوی که آنهم وجود خارجی ندارد و فقط در خیالات ابلهانه رجوی داعشی و سران فرقه وجود دارد به اعتراض خواهند پرداخت !

رجوی – داعشی سعی می کند به مناسبتهای مختلف با صدور پیامهائی که هیچ ایرانی با شرافت به ان اهمیت نمی دهد برای خود کلاه نمدی بسازد…

جا دارد اینجا به یک نمونه و ماهیت ؛

کینه حیوانی رجوی داعشی نسبت به دانشجویان و طبقه روشنفکر ایرانی را خدمت خوانندگان سایت وزین شما بیان کنم .

چند ماه ار انتخاب آقای سید محمد خاتمی به ریاست جمهوری نگذشته بود که رجوی در اردوگاه باقر زاده نشست عمومی برگزار کرد و گفت؛

خاتمی گفته می خواهد معاند به منتقد و منتقد به موافق رژیم تبدیل کند و موضوع این که با سر کار آمدن آقای سید محمد خاتمی مردم ایران و دولتهای اروپائی و امریکائیها خاتمی زده شده اند و باید اعضاء فرقه هم خاتمی زدائی شوند !

رجوی داعشی در اوهام و خیالات ابلهانه خود مدعی بود که چون ایشان مریم قجر بعنوان رئیس جمهور باسمه ای معرفی کرده سران رژیم ایران هم در مقابل خاتمی را بعنوان ریئس جمهور انتخاب کرده تا از سرنگونی نجات بدهند !

رجوی داعشی به اعضاء فرقه دستور داد علاوه بر اینکه همه باید از خاتمی عبور کنند و خاتمی زدائی شوند وهر عضوء فرقه با شاخص عملیات انتحاری به داخل ایران رفته عملیات نظامی ( ترور؛خمپاره زنی ) در داخل کشور انجام دهد تا خط خاتمی را بسوزانند و انقدر در داخل ایران عملیات نظامی اجراء کنید که سران رژیم ایران مجبور شود فضاء را بسته و نظامی کنند و یا مجبور شوند خاتمی را برکنار و حتا دستگیر کنند !

سپس رجوی به حمایت اقشار مختلف مردم از آقای خاتمی پرداخت و با بغض وکینه حیوانی شروع به توهین کردن به ملت ایران کرد و گفت:

حساب ملت که معلوم ! ملت بی غیرت غرق در جیم ( مسائل جنسی ) هستند .

حساب این دانشجوهای قرتی؛سوسول و مهندس ها هم که برای خاتمی صوت و کف می زنند معلوم باید بهشان گفت ما رئیس جمهور معرفی کردیم شما رفتید از خاتمی حمایت کردید !

سپس همه دانشجویان؛مهندس ها را به جرم خیانت باید چسباند سینه دیوار تیر باران کرد !

حال رجوی داعشی با سوء استفاده ار روز دانشجو به دادن اطلاعیه های دروغین رو آورده و با شیادی و شامورته بازی می خواهد وانمود کند که سری در میان دانشجوها و … دارد .

اما به رجوی داعشی باید گفت؛

بفرما این میدان اگر توانستید از میان ۵ میلیون دانشجو ۵۰ نفر در یک جا جمع کنی تا از رجوی داعشی حمایت کنند آن وقت می توانی ادعا داشته باشی .

مطمئنم ملت ایران و بطور خاص دانشجویان و فرهنگیان و جامعه روشنفکر ایران چه در داخل و یا خارج از ایران مثل همیشه به جفنگ؛یاوه گوئی های رجوی داعشی اهمیتی نخواهند داد حتا درون خانه و اطاقهای خود بعنوان حمایت از فرقه رجوی داعشی یک دقیقه هم به حالت اعتراض نخواهند ایستاد چه برسد به اینکه بخواهند به پیروی از اطلاعیه های رجوی داعشی یک هفته اعتراض کنند .

مطمئن ملت ایران ؛ بطور خاص قشر دانشجو ؛ روشنفکر ایرانی هیچ وقت وطن فروشی ؛ خیانت ؛ جنایت ؛ خود فروشی رجوی داعشی به سرویسهای اطلاعاتی مثل موساد؛شیوخ مرتجع عرب فراموش نکرده و نخواهند کرد .

حتما دانشجویان به رجوی داعشی خواهند گفت:صنار بده آش … به همین خیال باش!

پس نتیجه اینکه رجوی هیچوقت به فکر دانشجو نبوده بلکه به فکر استفاده تبلیغاتی و سیاسی از نام ۱۶ آذر روز دانشجو است و لاغیر.

سوال:در خصوص وضعیت داخلی کمپ و جو غالب بر اعضای مجاهدین و ترس و هراس از حملات موشکی حرفی دارید؟ .

ج : جواب این سوال را باید در ۲ بخش بدهم .

بخش اول مربوط به قبل از حمله موشکی مشکوک به کمپ لیبرتی که روند خروج اعضاء فرقه به سمت آلبانی شتاب گرفته بود و در حدود بیش از ۲۰۰ نفر به البانی منتقل شده بودند و البته در بین اعضائی که در کمپ لیبرتی مانده اند بین سران فرقه و اعضاء درگیریهای لفظی و نارضایتی اعضاء به خاطر اینکه اسمشان در لیست خروج نبوده زیاد شده بود .

طبعا خیلی از اعضاء نگون بخت،خواهان این هستند که از عراق نا امن و زندگی در کمپ خلاص شوند و خبرهای موثقی رسیده بود که اعضاء نگون بخت برای خروج از عراق روز شماری می کنند .

حتی بعضی ها آنقدر ناامید شده اند که بصورت علنی و حسرت بدلی بحث خروج از عراق را مطرح می کنند و یا اینکه یک اتفاقی بیفته و کشته شوند و از این زندگی خلاص شوند !

اما سران فرقه،با برخوردهای شدید و برگزاری نشستهای مختلف به سرکوب افراد پرداخته اند و هر کس بصورت علنی خواهان قرار گرفتن در لیست خروج باشد بعنوان بریده و … تحت برخورد قرار می گیرد .

اما طبق آخرین خبرهائی که از درون کمپ لیبرتی بعد از حمله موشکی مشکوک به کمپ لیبرتی و کشته شدن ۲۴ نفر از اعضاء نگون بخت رسیده،نا امیدی در بین اعضاء فرقه بصورت بارز،رو شده است،بصورتی که بعد از حمله موشکی ۲ عضو فرقه از فرصت پیش آمده استفاده کرده و اقدام به فرار می کنند .

سوال:دلیل ممانعت رجوی از خروج و دلایل ممانعت اعضاء از حضور در عراق چیست ؟

جواب :ممانعت رجوی از خروج اعضاء،چندین علت دارد که هر کدام از علتها به هم ربط دارد .

علت اول:رجوی بهتر از هر کس می داند،خروج اعضاء از عراق،یعنی پایان یک استراتژی غلط و قبول شکست از طرف شخص رجوی یعنی آمدن به عراق اشتباه بود ؛

درست کردن ارتش با کمک صدام بنام ارتش آزادی بخش اشتباه بود .

با اینکه بعد از سرنگونی صدام ملعون،ارتش دست ساز رجوی هم خلع سلاح شد ولی رجوی در اوج شیادی باز مدعی است در در عراق ارتش آزادیبخش دارد !

پس خروج اعضاء فرقه از عراق یعنی قبول شکست استراتژی جنگ مسلحانه…

البته در عالم واقعی رجوی شکست خورده اما برای اینکه به شکست اعتراف نکند باز دم از ارتش نداشته می زند .

علت دوم:رجوی با وطن فروشی؛جاسوسی؛جنایت و …قبلا توسط صدام ملعون حمایت مالی و تسلیحاتی می شد.

بعد از سقوط صدام ارباب سابقش،رجوی به دنبال ارباب جدید و نوکری برای امریکائیها و سرویسهای اطلاعاتی بد نام مثل موساد و شیوخ مرتجع عرب در بیاد و برای اینکه وانمود کند می تواند بعنوان مزدور کامل در خدمت آنها باشد نیاز دارد که افرادش را در درون تشکیلات با هزار بهانه و شیادی نگه دارد.

حتی مریم قجر در شوهائی که در اروپا برگزار می کرد،مدام خواهان بکار گیری اعضاء فرقه مثل مزدوران و تروریستهای سوریه در ایران بود .

رجوی برای اینکه مورد پسند ارباب جدید در بیاد،نیاز به نگه داشتن این اعضاء دارد .

البته ناگفته نماند که میانگین سن اعضاء فرقه رجوی ۵۵ بیشتر می باشد و سرویسهای اطلاعاتی یا کشورهایی که با مردم ایران دشمنی دارند از اینها فقط بعنوان لولو خور خور استفاده می کنند و گرنه اعضاء فرقه،به خاطر پیری و مریضی های گوناگون و بر اثر بیگاری های که در طول مدت اقامت در کمپ های اهدائی صدام به ایران داشتند،حتی قدرت جابجائی خود را ندارند چه برسد به اینکه قدرت جنگیدن داشته باشند .

علت سوم:رجوی می خواهد از زنده و مرده این افراد برای خود خوراک تبلیغاتی درست کند .

تا زنده هستند بعنوان نیرو و کادر تشکیلاتی مورد استفاده قرار می گیرند .

اگر بر اثر بیماری هم بمیرند باز رجوی مدعی می شود که اعضایش در کمپ به خاطر نداشتن امکانات پزشکی می میرند!!.

همه می دانیم که عراق کشور امنی برای خود عراقی ها هم نیست.

در یک سوم خاک عراق جنگ با تروریستهای داعشی و پس مانده های حزب بعث جریان دارد و هر لحظه امکان اینکه کمپ لیبرتی هم در زیر آتش بازی قرار بگیرد وجود دارد ؛

رجوی از کشته شدن اعضاء در این حوادث خوراک تبلیعاتی برای خود درست می کند تا با سوء استفاده از خون و کشته شدن اعضاء نگون بخت مظلوم نمائی کند .

علت چهارم:از آنجایی که اعضاء فرقه،نزدیک به ۳۰ سال است که با دنیای بیرون ارتباط ندارند و با قوانین فرقه گرایانه خاص در یک محیط بسته زندگی می کنند رجوی ترس و وحشت عجیبی از ارتباط اعضاء با دنیای بیرون دارد .

رجوی بهتر از همه می داند در صورتیکه اعضاء فرقه با دنیای بیرون ارتباط برقرار کنند متوجه خواهند شد چقدر از افراد جامعه عقب مانده اند ؛

اعضاء فرقه نه امکان زندگی عادی دارند،نه امکان ازدواج و نه امکان ارتباط از طریق تلفن و سایر وسایل ارتباطی و نه امکان ملاقات با خانواده و نه امکان تحصیل و آشنایی با علوم امروزه و ….

مهمتر از همه ترس رجوی از جدا شدن اعضاء از این فرقه است.

رجوی می ترسد با جدا شدن اعضاء و افشاء جنایات رجوی در حق مردم ایران و حتی مردم عراق،جنایتهایش علیه اعضاء خود ماهیت جنایتکارانه و مناسبات فرقه گرایانه رجوی افشاء شود .

در نتیجه رجوی و دیگر سران فرقه،هر چقدر که می توانند بنا بر دلایلی که به نظرم محورهای اصلی هستند از خروج اعضاء به هر شکل ممکن ممانعت می کنند .

سوال: چرا منافقین اعلام کردند که حمله به کمپ لیبرتی که محل استقرار اعضاء فرقه رجوی در عراق می باشد مشکوک است؟!

جواب:حمله مشکوک در زمانی رخ می دهد که سرعت خروج اعضاء نگون بخت از عراق به سمت آلبانی در ۲ ماه گذشته شتاب گرفته بود ولی یکباره همچین حمله ای صورت می گیرد !

سوال:ـ چرا می گویید؛ نگوئید کشته شدند؛بگوئید رجوی به کشتن داد ؟!

جواب :فرقه رجوی جنایتکار با ۲ هدف مشخص دست به این سناریو خونین زده است.

یکم ــ برای جلو گیری از حضورخانواده ها در پشت دیوارهای لیبرتی که خواهان ملاقات با عزیزان خود بودند

رجوی با اجرائی کردن این سناریوی خونین می خواهد جلو حضور خانواده ها در پشت دیوارهای لیبرتی را بگیرد و با این ادعاهای سخیفانه خود که گویا پدران ؛مادران پیر وزارت اطلاعاتی و نیروهای سپاه قدس هستند،اعتراضات را بخواباند.

دوم ــ بر اساس خبرهای رسیده از درون فرقه رجوی بعد از خروج نزدیک به ۱۵۰ عضوء فرقه رجوی در ۲ ماه گذشته از عراق به سوی آلبانی درون تشکیلات اکثر اعضاء باقیمانده در لیبرتی سر اینکه چرا آنها در لیست خروج از عراق نبوده اند،با سران فرقه مشکل داشتند.

بنابر این شخص رجوی جنایتکار و مریم قجر برای خاموش کردن اعتراضات اعضاء نگون بخت به یک سناریو خونین نیاز فوری داشتند،تا اعضاء نگون بختی که در عراق در اسارت سران فرقه رجوی می باشند توان اعتراض نداشته باشند و نهایت همین سناریو هم عملی شد .

مریم قجر و شیاد خانه شورای دست ساز رجوی،طی اطلاعیه هائی مدعی شده اند،موشکهای شلیک شده به کمپ لیبرتی،موشکهای ۱۲۲میلی‌متری کاتیوشا و همچنین موشک هایی که از روی مدل موشکهای ان.بی‌۲۴ روسی ساخته شده است و رژیم بر آن نام فلق گذاشته است، در شمار موشکهای شلیک شده امشب به کمپ لیبرتی هستند.

ــ به راستی چه کسی می تواند در هوا آنهم در شب نوع موشک و کشور سازنده موشک را مشخص کند؟

ــ چرا این موشک ها فقط به محل استقرار اعضاء نگون بخت اصابت می کند و هیچ وقت در آن محدوده کوچک به مقر سران فرقه که کنترل اعضاء اسیر را در درست دارند اصابت نمی کند؟!

ــ آیا بر روی موشکهای شلیک شده نوشته شده”مخصوص اعضاء نگون بخت فرقه رجوی”!؟ و یا در حافظه موشک ها نام نا مبارک عباس داوری معروف به جاسوس الدوله،احمد واقف ،زهره اخیانی و دیگر سران فرقه ثبت شده تا به محل استقرار آنها اصابت نکند !!!

بنا بر خبرهائی که در سایتهای مختلف خبری هم پخش شده ۲۳ عضوء نگون بخت در اثر این حمله موشکی کشته شده اند که درمیان لیست کشته شده ها یک زندانبان و شکنجه گر سابق فرقه رجوی بنام حسین ابریشمچی معروف به حسین ابر دیده می شود .

به نظر،تاریخ مصرف این شکنجه گربرای رجوی تمام شده بود و می بایست برای سناریو خونین رجوی جنایتکار قربانی می شد،تا ادعاهای مریم قجر در اور سوراواز که گویا عوامل رژیم ایران به لیبرتی موشک شلیک کرده اند رنگ و بوی واقعی به خود بگیرد .

اما با مشاهده واقعیت ها می توان گفت سناریو شلیک موشک به مقر اعضاء نگون بخت در عراق توسط مریم قجر و ابریشمچی و … طرح ریزی می شود و توسط افراد و دارو دسته جنایتکاران فراری مثل طارق الهاشمی و پس مانده های حزب بعث اجرا می شود تا رجوی بتواند با به کشتن دادن اعضاء نگون بخت چند صباحی با اویزان کردن قاب عکس کشته های نگون بخت بر روی دیوارهای ویلای اوور سوراواز برای برای دستگاه تبلیغاتی منگولش خوراک تبلیغاتی درست کند و در داخل تشکیلات هم هرعضوی اعتراض کرد به بهانه کشته شدن اعضاء سرکوب شود .

سوال:آقای رزاقی در مورد حسین ابریشمچی چه حرفی دارید؟!

جواب:حسین ابریشمچی در سال ۱۳۶۰ یکی از مسئولین بخش اطلاعات سازمان شد . بعد از فاز نظامی که در گیری های نظامی با جمهوری اسلامی روز به بروز شدت می یافت و خانه های تیمی سازمان پی در پی لو می رفت و بسیاری از اعضا و هواداران دستگیر و اعدام شده بودند خانه موسی خیابانی در زعفرانیه در بهمن ۶۰ که ضربه بزرگی به سازمان خورد و راه را برای قدرت انحصاری رجوی بازکرد .

طرح «مهندسی حسین ابریشمچی یکی ازطراحان و فرماندهان طرح «مهندسی » در تهران بود . . براساس این طرح در اوایل ۶۱ ، طی عملیات مسلحانه مختلفی ۳ پاسدار کمیته های ضد ترور و یک کفاش و یک معلم ( با قیافه پاسداری) را ربودند و در یکی از خانه های تیمی که ازقبل به عنوان زندان و شکنجه گاه تبدیل کرده بودند انتقال دادند ، مرداد ۶۱ این پایگاه در خیابان بهار درتهران قرار داشت . تعدادی از افراد سازمان افراد ربوده شده را بشدت مورد شکنجه خود قرار داده بودند تا اطلاعات مربوط به لو رفتن خانه های تیمی سازمان را بدست آورند . .

بر اساس اعتراف اعضای دستیگر شده عضو سازمان،برای اعتراف گیری از روش هایی همچون شلاق زدن با کابل،سوزاندن با آب جوش،کشیدن دندان ها با انبردست،سوزاندن بدن با اتو،بریدن گوش ها و بینی،سوزاندن آلت تناسلی مردان با سیخ داغ کندن پوست سر و صورت،بیرون آوردن چشم ها و شیوه های دیگر استفاده شده بود. .

بعضی از قربانیان را در باغ فیض زنده به گور کرده بودند.

درون سازمان مجاهدین با مسئله شکنجه پاسداران برخورد و نقد جدی نشد.

شکنجه مخالفان رجوی هم در سال های بعد به صورت سازمان یافته و رسمی شد و مسئولین از گفتن نام علنی آن هم ابایی نداشتند .

حسین ابریشمچی یکی از فرماندهان عملیاتی در عملیات فروغ جاودان بود .

بعداز شکست نظامی سازمان در جریان فروغ جاودان و ریزش نیروها و اتش بس ایران و عراق ، مسعود رجوی که نمی توانست سوالات منتقدان را براحتی در نشست ها پاسخ بدهد،منتقدان سیاست ها ی خود را زندانی می کرد .

حسین ابریشمچی که به عنوان عضو شورای ملی مقاومت منصوب شده بود به عنوان فرمانده «کاظم» مسول لشگر ۱۰۰ نفره ای بود که قرار بود جماران را تصرف کنند از سوی مسعود رجوی تعیین شده بود .

در پروسه زندانهای سال ۱۳۷۳ در قرارگاه اشرف،حسین ابریشمچی یکی از بازجویان و شکنجه گران آن پروسه بود.

دست وی در خون مجاهدینی که مخالف و یا منتقد سیاست های رجوی و وابستگی سازمان به صدام بودند،آغشته بود .

او در جریان سرکوب مردم کرد و شیعه عراق در جربان قیام علیه صدام هم مشارکت داشت .

سوال:آقای محمد رزاقی با تشکر از اینکه وقتتان را در اختیارم گذاشتید در پایان حرف خاصی ندارید؟

جواب:نخیر،آقای کیانی،من هم از اینکه به من اجازه دادید حرفهایم را به مردم بزنم ممنونم امیدوارم مردم بیشتر با پشت پرده واقعیت های این سازمان آشنا شده باشند.

***

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4745