• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تبریک بنیاد خانواده سحر به خانم فرشته هدایتی

  • کد خبر : 4597
  • 13 دسامبر 2015 - 11:14

تبریک بنیاد خانواده سحر به خانم فرشته هدایتی

بنیاد خانواده سحر، بغداد، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

فرشته خلج هدایتیدرود به خانم فرشته هدایتی که مهر سکوت را شکست و آنچه که وظیفه و رسالت هر جداشده از یک فرقه مخرب کنترل ذهن است را به انجام رساند. تبریک به خانم هدایتی، تبریک به خانواده ها، تبریک به قربانیان فرقه و ترور، تبریک به انسانیت و حقوق بشر.

افشای مناسبات درونی یک فرقه مخرب که اولیه ترین حقوق اعضای خود را نقض میکند و در عین حال خود را قهرمان حقوق بشر جلوه میدهد تا همچنان به فریب و نیرنگ خود ادامه دهد قطعا یک وظیفه انسانی در جهت فعالیت های حقوق بشری است.

مطالعات فرقه ای نشان می دهند که جدا شدن یک فرد از یک فرقه بسا ساده تر و راحت تر از جدا شدن فرقه از فرد است و این مهم تنها زمانی اتفاق می افتد که رهاشده مربوطه سکوت را بشکند و به افشای زشتی های درون فرقه بپردازد.

فردی که از یک فرقه جدا شده اما همچنان در سکوت بسر می برد به این معنی است که هنوز رها نشده و هنوز بندهای نامرئی فرقه ای ذهن و فکر او را محصور کرده است. رهائی از کنترل ذهن فرقه ای در سکوت ممکن نیست.

قطعا خانم هدایتی ناگفته های بسیاری دارند و حتما با شجاعت در جهت برملا کردن شگردهای فرقه ای برای مصون نگاه داشتن جوانانی که ممکن است فریب ترفندهای یک رهبر فرقه ای را بخورند اقدام خواهند نمود.

بنیاد خانواده سحر

بغداد – ۱۲ دسامبر ۲۰۱۵

تبریک انجمن زنان به خانم فرشته هدایتی برای شکستن سکوت

زنان ایران، آلمان، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

خانم هدایتی عزیز،

تبریک تبریک و هزاران تبریک مطلع شدیم که شما کاندیدای شورای مرکزی بعد از سی سال موفق شدید حصارهای ذهنی را بشکنید و خود را از ذهنیات رجوی ساخته آزاد و رها سازید و غم و دردهای سالیان را از وجودتان پاک کنید.

ما زهرا و حمیرا و بتول به تو تبریک می گوئیم و بسیار از این بابت خوشحال شدیم. ضمن تبریک و به خاطر رهایی و آزادی ات از فرقه ضد زن رجوی ،جسارت و شجاعت شما برای افشا گری باند فاسد و مافیایی رجوی از اعماق قلبمان مورد ستایش قرار می دهیم.

شما با وجود اینکه از یک طرف تهدیدهای رجوی و از طرف دیگر تشویقهای رجوی برای کمک مالی و … و درست در زمانی که رجوی جنگش را با اعضای منتقد و جدا شده بصورتی هیستریک افزایش داده است سکوت خود را شکستید و این ارزش بالائی داره و قابل تحسین است.

رجوی سکوت را می خرد با پول، با تهدید و ترساندن برای اینکه نگوید دو نسل با اعتماد اعضایش چه کرده است.

بله نیاید سکوت کرد و چه به جا و زیبا در صفحه فیس بوکتان نوشته‌اید سکوت نکنیم

آزادی و رهایی خانم فرشته خلج هدایتی از اسارت فرقۀ رجوی را تبریک می گوییم

پیوند رهایی، پاریس، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

«پیوند رهایی» آزادی و رهایی خانم فرشته هدایتی از اعضای قدیمی و کاندید شورای مرکزی در تشکیلات فرقۀ رجوی بعد از سی سال از بند و اسارت و هفت حصار این فرقه را به ایشان و خانواده شان تبریک می گوییم و برای ایشان سلامتی و موفقیت روز افزون در زندگی و در افشای ماهیت فرقۀ رجوی آرزومندیم. اطلاعیۀ اعلام جدایی ایشان را که در صفحۀ فیس بوکشان به لینگ زیر درج شده بازنشر می کنیم:

https://www.facebook.com/fereshteh.khaladjehedayati?ref=ts&fref=ts

درود به شرف و شجاعت شما

انجمن ستارگان، سوئیس، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

خانم هدایتی عزیز ،

اعضای انجمن ایران ستارگان ضمن تبریک و تهنیت به خاطر رهایی و آزادی شما از فرقه ضد زن رجوی ، جسارت و شجاعت شما برای افشا گری باند فاسد و مافیایی رجوی را به واقع از اعماق قلبمان مورد تحسین قرار می دهیم ، شما همان شیر زن شجاعی هستید که با وجود از یک طرف تهدیدهای رجوی و از طرف دیگر تشویقهای رجوی برای کمک مالی و … به خاطر ترس از افشاگری شیرزنانی مثل شما تسلیم نشدید و چه به زیبایی در صفحه فیس بوکتان نوشته اید سکوت نکنیم ! بله به خاطر خیانت رجوی به آرمانهایمان سکوت نکنیم ! به خاطر عمرهای بر باد رفته انسانهای بیگناه سکوت نکنیم! و …

درود بر شرف و شجاعت شما

سرکارخانم فرشته خلج هدایتی رها شده از فرقه تروریستی مریم و مسعود رجوی

سایت نه به تروریسم – فرقه ها، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

جنبش نه به تروریسم و فرقه ها – آزادی و رهایی خانم فرشته هدایتی از اعضای قدیمی و کاندید شورای مرکزی در تشکیلات فرقۀ رجوی بعد از سی سال از بند و اسارت و هفت حصار این فرقه را به ایشان و خانواده شان تبریک می گوییم

و برای ایشان سلامتی و موفقیت روز افزون در زندگی و در افشای ماهیت فرقۀ رجوی آرزومندیم. اطلاعیۀ اعلام جدایی ایشان را که در صفحۀ فیس بوکشان به لینگ زیر درج شده بازنشر می کنیم:

هدیه روز تولدم. رهایی سرکار خانم فرشته خلج از اردوگاه کار اجباری گشتاپوی ایرانی رجویها را از صمیم قلب مجدد تبریک میگویئم

داوود باقروند ارشد، سایت نه به تروریسم – فرقه ها، دوازدهم دسامبر ۲۰۱۵
لینک به منبع

رهایی زنان مجاهد از فرقه جهنمی رجوی را دست کم نگیرید.

رجوی با تمامی تجارب ضد انسانیش، بلندترین و قطورترین دیوارها و مخوفترین زندان تاریخ را با همدستی مریم رجوی و یاری جستن از همه ستم تاریخ بر زنان را برای زنان مجاهد طراحی و طی سالیان ساخته و زنان را در آن زندانی کرده است. گریختن از آن سیمرغی میخواهد که قدرت پرواز بالهایش باید همه زندان را به پرواز در آورد.

درد دل

راستش کمی طول کشید تا شما (شرکار خانم فرشته خلج) را خارج از جهنم رجوی بجا آوردم. چون تا زمانیکه در جهنم هستی و از در و دیوار تماما رجویسیم (خواهرو برادر و مسئول و نشست ع ج و غ و گلوله و خمپاره و موشک، کار اجباری، تحقیر وتهمت، شانتاژ، توهین، …) بر سرت میبارد چنان انسان را مچاله میکند که فقط در ید قدرت کوههاست که فقط بتوانی جسمت را زنده نگهداری چون روح و هرآنچه نشانی از عشق و دوست داشتن و محبت و انسانیت است را سالهاست که با انقلاب ایدئولژیک کشته اند.

خروچ از این فشارهای ضد انسانی و ضد بشری، و گریختن از دام حیوانیت رهبری طلبی رجوی، چنان شور و نشاطی بجان مجاهدین رها شده میبخشد که مقایسه گذشته و حال فرد بسیار دشوار مینماید.

چند هفته قبل شتابان به سر قراری که کمی هم دیر شده بود میرفتم، سرمای هوا مجبورم کرده بود که کلاهی برسر و کاپشن را حسابی تا زیر چانه ببندم. که یکباره صدایی گفت، داود؟ با شنیدن صدایی بزبان فارسی در کشوری غریب توجهم را بیش از پیش جلب کرد.

متوقف شدم و نگاه کردم، خانمی بود. با کنجکاوی گفتم بله؟! گفت جلال؟ گفتم بله. منو بجا نمیآوری؟ با شرمندگی باید بگم خیر. پری هستم. و شروع کرد به دادن آدرسهایی که باهم کار میکردیم. تقریبا نیم ساعت باهم صحبت کردیم. و از ریز جزئیات شخصی ام نیز خبر داشت و همه چیز دقیق بود و مشخص بود که در جلالزاده با هم کارکرده ایم. ولی آنقدر تفاوت وجود داشت که نتوانستم تا به آخر بجا بیاورم.

آخر من در جلالزاده زنی چنین زیبا و با وقار، ومهمتر از همه استوار و با اعتماد بنفس سراغ نداشتم. چون زنان مجاهد همه له و لورده بودند و مدام در حال فرار از خود و دیگران.هرچند چشمانم در جلالزاده اجازه نگاه کردن نیز نداشت.

از هم که جدا شدیم و ذهنم از گفتگو خلاص شد و با کمی فشار و عطف به نیم ساعتی که چهره اش را نگاه میکردم، حدودا صد متری که دور شده بودم توانستم این چهره ای که در ذهنم ساخته شده بود را با چهره ای در جلالزاده انطباق داده و وی را بجا بیاورم و یکباره هزاران حرف و خاطره و گذشته … در کسری از ثانیه ذهنم گذشت و مانند آتشفشانی میخواست از زبانم جاری شوند. با هیجان و شادی برگشتم که بگویم، … سلام بجا آوردم…، ولی رفته بود.

بازگشت همه زنان و مردان مجاهد را بمیان انسانها و انسانیت تبریک میگوئیم.

داود ب ارشد

این خبر یکی از بهترین هدیه های روز تولدم بود تشکر میکنم

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4597