• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

وحشت روز افزون فرقه ی رجوی از خانواده ها !!!

  • کد خبر : 4424
  • 25 نوامبر 2015 - 11:16

وحشت روز افزون فرقه ی رجوی از خانواده ها !!!

روزی شیری بر بالای درختی آرمیده بود،فیل نزدیک شد و گفت: ای سردار! سگهای ولگرد زیادی دور ما را احاطه کردند وشبانه روزبه خود می پیچند و پارس می کنند، شیر با وقار تمام سری جنباند و نیم نگاهی به فیل انداخت وگفت: تو عالمی ، مدتها ست که در این جنگل مشغول زندگی هستی چگونه است که این راز را نمیدانی ؟ فیل به پاس احترام در حال تعظیم گفت :عفو بفرمائید سلطان ، تا کنون به این اسرار خداوندی پی نبرده ام ! مرا از این اتفاق آگاه فرمائید ،شیرگفت : سگان “هار” موقع جان کندن از دنیا به خود می پیچند و زو زو می کنند ، به حال خود رهایشان کن تا جانشان بدرآید ،فیل وقتی واقعیت را از زبان شیر شنید گفت به حقیقت که سلطانید.

حال چرا ترس و وحشت فرقه ی رجوی این روزها زیاد شده است !
چون می داند وقت آن رسیده که باید در پیشگاه ملت ایران وعلی الخصوص هزاران خانوادها که عزیزانشان را به بهانه های مختلف ربوده و زندانی کرده و به کشتن داده باید جوابگوباشد!Faragh-Ngo 01
زو زوی رجویها از رسیدن زمان برای انتقام است ،میداند دیگر هیچ راه گریز نیست ، فریاد رسی نیست تا در پستوی بخزد و “بکشد” وفریاد” آی کشتن “را سر دهد .تمای حیله و نیرنگهای شیطانییش به پایان رسید، اکنون بعد از چهل سال جنایت نوبت ملت ایران رسیده که ازاین مردک ابله و پاکوته بپرسند:
حاصل چندین سال درجا زدن در اشرف چه بوده !

نتیجه سی و پنج سال خدمت به خلق را ارائه کن !
یک نقطه مثبت را جهت آبادنی کشور ایران وپیشرفت همین خلق که دم می زنی نشان ده!.
در طول سی وپنج سال برای رهائی ملت ایران چه کردی ؟
کدام خانه را برای بی سرپرستان ساختی ؟
کدام هزینه هارا برای بچه های یتیم پرداختی ؟
حمایت چند خانواده بی سرپرست را بعهده گرفتی ؟
در کدام پروژ زیرساختی ایران سهیم شدی؟
هزینه ساخت کدام دانشگاه و بیمارستان و کارخانه و غیره را پرداخت کردی ؟
در اشتغال بکار کارگران چند درصد سهیم بودی که همیشه سنگ کارگران را به سینه می زنی وبرای آبادانی ایران فعلی چند درصد سهیم بودی ؟
چرا تعصب ملی و ملت ایران وایرانی را به دشمنان فروختی ؟
خودکرده را تدبیر نیست،عکس العمل در مقابل عمل انجام شده است ،افشاگری جداشدگان حاصل محصولیست که سی وپنج سال در اشرف که بذر آن فقط جرم وجنایت و خیانت ودروغ و فساد بوده ،کاشته و اکنون بعد از سه دهه به بار نشسته است ، حال وقت برداشت محصول است .
یکی از جداشدگان که اواخر بعد از انفجار عمدی لیبرتی فرارکرده می گوید “:رجوی از ترس “ثریا” کیومرث(امیر) شبانه با اسم مستعار از لیبرتی در نیمه های شب و به صورت پنهانی همراه پنج نفر خارج وبه فرودگاه برد ، هرچند کیومرث جداشده بود وهر دفعه با ترفندهای شیطانی وادار می کرد که در لیبرتی بماند چرا که جداشدن امیر یعنی شکست وتسلیم رجوی در مقابل خانواده ها ، کیومرث رابه آلبانی بردند که مادرش به لیبرتی نیاید رجوی مثل سگ ازمادرامیر (کیومرث) و خانواده ها می ترسد .”
ولی به عقیده ی من رجوی از من نوعی هراس ندارد ،بلکه این ملعون از استقامت و عشق و عاطفه خانواده ها شبانه روز به خود می پیچد ،می داند که ما حق هستیم و او ناحق وچون حق آید باطل رفتنی است .

Abdollahi-Sorayya
ما خانواده ها تا آخر ایستاده ایم …

ثریا عبداللهی مادر امیر اصلان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4424

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم