• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

تروریست ها جنایت می کنند ، حامیان حقوق بشری حمایت !!

  • کد خبر : 4409
  • 25 نوامبر 2015 - 10:32

خود کرده را تدبیر نیست !

تروریست ها جنایت می کنند ، حامیان حقوق بشری حمایت !!

11695937_717145081745645_3106833666949567462_n

جناب آقای اولاند؛

خود کرده را تدبیر نیست، سالیان سال است که شما به عنوان حامی حقوق بشر تروریست ها را در کشور خود به گونه های مختلف حمایت کرد ه اید، دیگر تدبیر و فکر برای امنیت بیشتر چیست ؟
شما حامی تروریستهایی هستید که به وطن وهم وطن خود رحم نکرده اند به گونه ها ی مختلف انواع جنایت ها و خیانت ها در حق ملت و خاک ایران کرده اند پس چگونه می توانند به کشور بیگانه ای همچون فرانسه دایه مهربانتر از مادر باشند؟

Terorismآقای اولاند؛

پرونده قطور جنایت فرقه رجوی در دادگاه های جنایی ایران وعراق ، همکاری با گروهک تروریست داعش ، جنایت در لبنان و سوریه و یمن و … دلیل محکمی براثبات چهره ی تروریستی فرقه رجوی (مجاهدین ناخلق) می باشد .
آیا همین گروه داعشی نبودند که فرزندان و دانشمندان هسته ای ما را شهید کردند ؟
آیا همین فرقه چندین هزار ترور و اعدام و انفجار و انتحاری در ایران انجام ندادند ؟
آیا صدها نفر از همراهان و فرماندهان خودرا درزندان اشرف و لیبرتی به خاک و خون نکشیدند؟
مگرصد ها نفر از نفرات خود را در کشور شما وادار نکردند که برای حفظ جان مریم قجر که به اتهام پولشوئی و دزدی محکوم و زندانی شده بود خود را بسوزانند تا پرونده این جانی در کشور فرانسه به طرق مرموزی بایگانی و مختومه اعلام شود ؟hollande farnsua

آقای اولاند؛

مقصر اصلی در کشور شما که اینگونه ملت بی گناه فرانسه را به کشتن می دهد، خود شما هستید و باید جوابگوی خانوادهای کشته شدگان باشید که چرا از گروه های تروریستی و داعشی مانند فرقه رجوی سالیان سال حمایت کرده و می کنید؟

شما مقصرید چرا که شماری از جداشدگان از فرقه رجوی تمامی جنایتهای این گروهک را چندین سال است که هشدار می دهند وحال چرا هیچ گونه اقدامی دراین خصوص صورت نگرفته بماند …..
تدبیر شما اکنون برای حمایت از ملت فرانسه کمی دیر شده قبل از ورود مریم قجر و مهدی ابریشمچی و دیگر رئیسان داعش به فرانسه باید به فکر تدابیر امنیتی کشور فرانسه می بودید .

آقای اولاند ؛

این عقرب سیاه کارش فقط نیش زدن است و کشتار ، نیش عقرب از ره کینه به ملتها نیست اقتضای طبیعتش چنین حکم می کند که باید بکشد تا زنده بماند .
ما خانواده های ایرانی هستیم که فرزندان بی گناه ما در چنگال و سیاه چاله های لیبرتی و آلبانی اسیر وگرفتار همین داعشیان به اصطلاع وطن پرست (مجاهدین ناخلق ) شده است و همین فرقه زندگی وهستی و جوانی بسیاری از فرزندان ایران زمین را به بهانه دفاع از حقوق بشر تباه و ویران کرده است و خانواده ها را در حسرت دیداراز فرزندان خود گذاشته است و به مادران بی گناه انواع تهمتهای ناروا وارد و فرزندانشان را هر سال به بهانه های مختلف به کشتن می دهد تا به بهای خون آنها به زندگی خود در کشور فرانسه ادامه دهد .
ما خانواده های رنج کشیده به عنوان یک خانواده ی ایرانی و گرفتار فرقه ی رجوی ضمن تسلیت به خانواده ها ی داغدار حملات وحشیانه علیه ملت فرانسه این حملات تروریستی را محکوم و خواهان اخراج تروریست ها از کشور فرانسه از جمله ی فرقه ی تروریستی رجوی هستیم .

soraya-LIberty Come

انجمن فراق

مسئول انجمن فراقدانلود کلیپ حمایت علنی مریم قجر از گروهک تروریستی داعش

دانلود

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4409