• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نگوئید کشته شدند ؛ بگوئید رجوی به کشتن داد !

  • کد خبر : 4188
  • 30 اکتبر 2015 - 23:16

نگوئید کشته شدند ؛ بگوئید رجوی به کشتن داد !

اول شب خبر حمله موشکی به اردوگاه لیبرتی که باید آن را به حق اسارتگاه فرقه رجوی جنایتکار نامید و کشته شدن اعضاء نگون بختی که در اسارت ذهنی و جسمی رجوی جنایتکار هستند با عث تاسف و نگرانی خانواده ها و دوستان ؛ آشنایان و… اعضاء نگون بخت فرقه رجوی شد .

این حمله به قرارگاه لیبرتی از طرف هر کسی باشد محکوم است. البته حمله مشکوک در زمانی رخ می دهد که سرعت خروج اعضاء نگون بخت از عراق به سمت آلبانی در ۲ ماه گذشته شتاب گرفته بود ولی یکباره همچین حمله ای صورت می گیرد !

ـ چرا می گویم نگوئید کشته شدند ؛ بگوئید رجوی به کشتن داد ؟

ــ فرقه رجوی جنایتکار با ۲ هدف مشخص دست به سناریو خونین زده .

یکم ــ برای جلو گیری از حضورخانواده ها در پشت دیوارهای لیبرتی که خواهان ملاقات با عزیزان خود بودند .

رجوی با اجرائی کردن این سناریو خونین می خواهد جلو حضور خانواده ها در پشت دیوارهای لیبرتی بگیرد و به ادعاهای سخیفانه خود که گویا پدران ؛ مادران پیر وزارت اطلاعاتی و نیروهای سپاه قدس هستند .

دوم ــ بر اساس خبرهای رسیده از درون فرقه رجوی بعد از خروج نزدیک به ۱۵۰ عضوء فرقه رجوی در ۲ ماه گذشته از عراق به سوی البانی درون تشکیلات اکثر اعضاء باقیمانده در لیبرتی سر اینکه چرا انها در لیست خروج از عراق نبوده اند با سران فرقه مشگل داشتند بنابر این شخص رجوی جنایتکار و مریم قجر برای خاموش کردن اعتراضات اعضاء نگون بخت به یک سناریو خونین نیاز فوری داشتند تا اعضاء نگون بختی که در عراق در اسارت سران فرقه رجوی می باشند توان اعتراض نداشته باشند و نهایت همین سناریو هم عملی شد .

مریم قجر وشیاد خانه شورای دست ساز رجوی طی اطلاعیه هائی مدعی شده اند موشکهای شلیک شده به کمپ لیبرتی :

موشکهای ۱۲۲میلی‌متری کاتیوشا و همچنین موشکهایی که از روی مدل موشکهای ان.بی‌۲۴ روسی ساخته شده است و رژیم بر آن نام فلق گذاشته است، در شمار موشکهای شلیک شده امشب به کمپ لیبرتی هستند.

ــ به راستی چه کسی می تواند در هوا انهم در شب نوع موشک و کشور سازنده موشک را مشخص کند؟

ــ چرا این موشکها فقط به محل استقرار اعضاء نگون بخت اصابت می کند و هیچ وقت در ان محدوده کوچک به مقر سران فرقه که کنترل اعضاء اسیر را در درست دارند اصابت نمی کند ؟

ــ آیا بر روی موشکهای شلیک شده نوشته شده مخصوص اعضاء نگون بخت فرقه رجوی و یا در حافظه موشکها نام نا مبارک عباس داوری معروف به جاسوس الدوله ؛ احمد واقف ؛ زهره اخیانی و دیگر سران فرقه ثبت شده تا به محل استقرارآنها اصابت نکند !!!

بنا بر خبرهائی که در سایتهای مختلف خبری پخش شده ۲۳ عضوء نگون بخت در اثر این حمله موشکی کشته شده اند که درمیان لیست کشته شده ها یک زندانبان و شکنجه گر سابق فرقه رجوی بنام حسین ابریشمچی معروف به حسین ابر دیده می شود .

به نظر تاریخ مصرف این شکنجه گربرای رجوی تمام شده بود و می بایست برای سناریو خونین رجوی جنایتکار قربانی می شد تا ادعاهای مریم قجر در اور سوراواز که گویا عوامل رژیم ایران به لیبرتی موشک شلیک کرده اند رنگ و بوی واقعی به خود بگیرد .

اما با مشاهده واقعیتها می توان گفت سناریو شلیک موشک به مقر اعضاء نگون بخت در عراق توسط مریم قجر و ابریشمچی و … طرح ریزی می شود و توسط افراد و دارو دسته جنایتکاران فراری مثل طا رق الهاشمی و پس مانده های حزب بعث اجرا می شود تا رجوی بتواند با به کشتن دادن اعضاء نگون بخت چند صباحی با اویزان کردن قاب عکس کشته های نگون بخت بر روی دیوارهای ویلای اوور سوراواز برای برای دستگاه تبلیغاتی منگولش خوراک تبلیغاتی درست کند و در داخل تشکیلات هم هرعضوی اعتراض کرد به بهانه کشته شدن اعضاء سرکوب شود .

البته کشته شدن اعضاء نگون بخت باعث تاسف هست ولی امیدوارم این حادثه باعث خیر شود وباقی مانده اعضاء نگون بخت هر چه زودتر به کشورهای امن منتقل شوند تا جلو کشته شدنشان گرفته شود و رجوی جنایتکار نتواند از باقی اعضاء بعنوان گوشت دم توپ استفاده کند .

ضمن تسلیت به خانواده های اعضاء نگون بخت کشته شده در کمپ لیبرتی به انها می گویم قاتل فرزندان شما رجوی جنایتکار و مریم قجر که در ویلاهای اوور سوراواز نشسته و برای اهداف کثیف خود فرزندان وعزیزان شما را به کشتن داد و لا غیر .

پاریس : محمد رزاقی

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4188

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم