• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

رجوی از”هلهله در شهادت سردار همدانی” تا “حمایت از سلمان رشدی”

  • کد خبر : 4082
  • 17 اکتبر 2015 - 0:29

رجوی از”هلهله در شهادت سردار همدانی” تا “حمایت از سلمان رشدی”

حمایت گرهک تروریستی منافقین از سلمان رشدی نویسنده مرتد آیات شیطانی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت تازگی ندارد طی ۲۶ سال گذشته بارها مسعود رجوی و مریم قجر از وی به بهانه های مختلف حمایت کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین بیش از دو دهه است که غرب تمام تلاش خود را کرده است تا با بی اثر کردن فتوای تاریخی حضرت امام خمینی«ره» درباره سامان رشدی مرتد، وی را به زندگی عادی برگرداند. اما این فتوای تاریخی همواره سدی محکم در مقابل تلاش های مضبوحانه غرب و نوچه های آنها مثل گروهک تروریستی منافقین بوده است. سلمان رشدی محکوم است به دیل جسارتی که به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام و قرآن کریم کرده است تا زمانی که عزرائیل سراغش رود زندگی نکبت بار و مخفیانه خود را داشته باشد. اما اخیرا نیز بار دیگر تلاش ها برای بازگرداندن رشدی به زندگی عادی در اروپا دوباره از سرگرفته شده استن نمایشگاه کتاب فرانکفورت آلمان جایی بود که غرب سعی کرد حساسیت ها نسبت به رشدی را تست کند اما تحریم این نمایشگاه از سوی ایران به خوبی نشان داد که نظام اسلامی همچنان بر سر فتوای امام خمینی ایستاده است.

اماتحریم نمایشگاه کتاب فرانکفورت از سوی ایران به ‌نشانه اعتراض به حضور سلمان رشدی در نشست خبری این نمایشگاه با حاشیه‌های قابل تأملی مواجه شده است. از روز دوشنبه (۲۰ مهر)و در آستانه شروع این نمایشگاه تعدادی از منافقین با در دست داشتن عکس‌های سلمان رشدی مقابل غرفه بسته ایران حضور یافته و استقبال خود را از حضور این نویسنده مرتد نشان داده و حمایت خود را از سلمان رشدی اعلام کردند.

در سال‌های گذشته نیز جمعی محدود از این افراد در سومین و چهارمین روز از نمایشگاه کتاب فرانکفورت با در دست داشتن پلاکاردهایی مقابل غرفه ایران حضور یافته و با دخالت پلیس نمایشگاه کتاب فرانکفورت متفرق می‌شدند،‌ نکته جالب این ماجرا این‌ بود که این افراد عمدتاً با خود کودکانی را همراه داشتند که نشان از نیت پشت‌پرده این ماجرا که همان دریافت پناهندگی سیاسی از آلمان بود، داشت.

این اولین بار نیست که گروهک تروریستی منافقین از سلمان رشدی حمایت می کند. ۲۶ سال پیش نیز که امام خمینی فتوای قتل سلمان رشدی مرتد را صادر کرد مسعود رجوی تبلیغات عوام فریبانه ای را در سطح بین المللی به نفع رشدی آغاز کرد که به آزادی بیان تجاوز شده است. اخیرا نیز «مریم قجر» سرکرده جنایتکار منافقین در یک اظهار نظر ابلهانه مدعی شده بود حادثه تروریستی در مجله«چارلی ابدو» فرانسه به دلیل فتوای امام خمینی بر ضد سلمان رشدی بوده است.!!!

راز هلهله منافقین در شهادت سردار حسین همدانی

لینک به منبع

سردار شهید «حسین همدانی» در کنار شهید صیاد شیرازی در کمینگاه مرصاد بینی منافقین را به خاک مالیدند و این واقعیت راز کینه منافقین از سردار حسین همدانی و هلهله در شهادت این امیر سرافراز سپاه اسلام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجاهدین جمعه (۱۷ مهر) خبر شهادت سردار رشید سپاه اسلام «سردار حسین همدانی» مدافع حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری در حومه شهر حلب و در جریان ماموریت مهمی که بخاطر آن دوباره به سوریه رفته بود، به دست تروریست‌های سلفی -تکفیری داعش در فضای رسانه ای کشور منتشر شد و به سرعت به خبر یک بسیاری از رسانه های منطقه ای و جهانی تبدیل شد.

انتشار خبر شهادت این امیر سرافراز با ابراز شادمانی برخی رسانه های منطقه ای وابسته به جریان تکفیری مثل العربیه نیز همراه بود. گروهک تروریستی منافقین نیز از لحظه انتشار خبر شهادت سردار همدانی در سوریه هلهله کنان اخبار و گزارش های متعددی را نیز در سایت و شبکه تلویزیونی وابسته به خود منتشر کرد.

اما به راستی چرا باید منافقین و سعودی ها اینچنین از شهادت سردار همدانی خوشحال شوند؟ مگر همدانی در سوریه چه کرده که اینچنین خبر شهادت او باعث هلهله آل سعود و منافقین شده است؟

پاسخ به این سئوال بسیار ساده است حسین همدانی سردار سپید موی و محاسن سفید ایران طی سه سال گذشته تمام برنامه ها و نقشه های جبهه غربی-عربی- عبری را در سوریه نقش بر آب کرده بود. به جرات می توان گفت اگر همدانی و همدانی ها نبودند سوریه و دمشق به دست تکفیری ها سقوط می کرد و این مشاوران کارکشته ایران و رشادت آنها بود که سوریه را در طول سه سال گذشته و در این نبرد نابرابر حفظ کرد و پوزه همه تکفیری ها و حامیان آنها را به خاک مالید و این دلیل اصلی شادمانی رسانه های وابسته به این جبهه غربی-عربی-عبری از شهادت سردار حسین همدانی است. اما شادمانی گروهک تروریستی منافقین دلیل دیگری نیز دارد غیر از این که منافقین به عنوان مزدوران آل سعود از هر اتفاقی که به نفع این جبهه شیطانی می افتد ابراز شادمانی می کنند اما منافقین کینه سردار همدانی را از جای دیگری نیز در دل دارند.سردار همدانی در دوران دفاع مقدس مسئولیت هایی از جمله فرماندهی لشکر ۳۲ انصار الحسین همدان، فرماندهی لشکر ۱۶ قدس گیلان، معاونت عملیات قرارگاه قدس را بر عهده داشت. همچنین وی یکی از سرداران ارشد سپاه بود که در نقش موثری در فرماندهی جنگ علیه ضدانقلاب در استان های غربی کشور را برعهده داشت و نقش بارزی نیز ایشان در کنار شهید صیاد شیرازی در سرکوب منافقین در عملیات مرصاد داشت. شهیدان همدانی و صیاد شیرازی در کمینگاه مرصاد بینی منافقین را به خاک مالیدند و این واقعیت راز کینه منافقین از سردار حسین همدانی و هلهله در شهادت این امیر سرافراز سپاه اسلام است.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4082

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی