• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

مریم قجر (رجوی) یک کلاس شیوه خوردن “کیوی” برای اعضا برگزار کند

  • کد خبر : 4009
  • 10 اکتبر 2015 - 9:06

مریم قجر بهتر به جای برگزاری کلاسهای دموکراتیک و آکادمیک موهوم و خیالی

یک کلاس شیوه خوردن کیوی برای اعضاء نگون بخت برگزار کند !

با شروع زمان تحصیل و باز شدن دانشگاهها و مدارس در ایران مریم قجر رئیس جمهور باسمه ای وحسرت به دل طبق معمول هر سال برای فرهنگیان و دانشجوها و … پیام داد؛ البته در این سه دهه گذشته هیچ فرهنگی و دانشجو یا محصل به یاوه گوئیهای مریم قجر یا رجوی زنباره هیچ اعتنائی نکرده و نمی کنند .

اما انچه قابل توجه مریم قجردر عالم توهمات ؛ هپروت وحسرت به دلی وعده داده در فردای ایران :

یک آموزش عالی دموکراتیک بر اساس استقلال مؤسسات آموزش عالی و به‌رسمیت شناختن آزادی آکادمیک و …

را در فردای ایران فراهم خواهد کرد !!!

برای اینکه عمق دجالیت و شیادی سران فرقه رجوی زنباره برای همه ایرانیان و دیگر ملتها مشخص شود به یک نمونه از عقب نگه داشتن اعضاء نگون بخت از جامعه معمولی را بیان کنم برپائی اموزش عالی ؛ اکادمیک پیش کش رجوی زنباره و مریم قجر و دیگر سران فرقه رجوی جنایتکار .

در مناسبات فرقه رجوی هرشب پنجشنبه یک فیلم سینمائی سانسور شده برای اعضاء نگون بخت پخش می شد سانسور که می گویم نه اینکه صحنه های سکسی یا غیر اخلاقی سانسور کرده باشند بلکه هر انچه در فیلم نشانه ای از عشق و محبت بود هم سانسور می شد مثلا فیلم بیش از ۲ ساعته تایتانیک برای اعضاء نگون بخت فقط به مدت ۵۶ دقیقه پخش شد ! طوری سر وته فیلم سانسور و قیچی کرده بودند که دقیقا یادم هست وقتی فیلم تمام شد یکی از اعضاء نگون بخت بر گشت گفت : راستی تایتانیک ان مرد بود یا دختر ؟ !

فاجعه فرهنگی درتشکیلات فرقه گرایانه رجوی زنباره … انجاست که اعضاء نگون بخت اش حتا تایتانیک یک کشتی تفریحی و مسافرتی بودن نمی دانند …

اما عمق فاجعه و دردناک انجاست که اعضاء نگون بخت با میوه ای به اسم کیوی برای اولین بار مواجه شدند !

دقیق به خاطر دارم اواخرتابستان سال ۷۵ بود که اخر هفته می خواستند به قول معروف طبق معمول برای اعضاء نگون بخت یک فیلم سانسور شده از تلویزیونهای مدار بسته پخش کنند .

دراردوگاههای اهدائی صدام ملعون به رجوی جنایتکار هر پنجشنبه شام ۲ تکه کتلت سیب زمینی که با ارد نان خشک مخلوط می شد برای اعضا ء بعنوان شام داده می شد و بعد خوردن کتلت کسانی که با هم مطمئن بودیم می گفتیم بعد خوردن این کتلت باید ۲ گرم هم تی ان تی خورد تا ازمعده خارحج شود !

بپس با شروع برنامه فرهنگی ( ! ) برای اعضائ نگون بخت یک مشت تخمه افتابگردان هم می دادند و ان روز به همراه تخمه یک میوه هم دادند که ۹۹ درصد اعضاء فرقه رجوی نه تا بحال روی مبارک ان را دیده بودند و نه اسمش را شنیده بودند ! ان میوه کیوی بود که ۹۹ درصد اعضاء برای اولین بار می دیدند !

با دیدن کیوی که کمی هم به سیب زمینی شباهت دارد خیلیها بصورت اعتراضی می گفتند روز پنجشنبه سیب زمینی اب پز برای چی داده اند !!ً

عده ای هم با تعجب نگاه می کردند و می گفتند سیب زمینی مو دار دیگه چه صیغه ای !!!

بعضی ها هم کیوی با انگشت لمس می کردند تا شاید بفهمند کیوی چی هست !

خیلی از اعضائی که ۴۰ تا ۵۰ سال سن داشتند وبرای اولین بار کیوی دیده بودند از خوردن کیوی منصرف شدند و سهم کیوی خود را به دیگران می دادند !

چند نفری هم شروع کردند کیوی با پوست خوردن که وقتی موهای پوست کیوی در دهانشان بود کیوی تف می کردند و غر غر زنان می گفتند اخه این چی !!!

ان شب فقط ۲ یا ۳ نفر که در ایران کیوی دیده بودند توانستند ان میوه را به شیوه درست بخورند بقیه اعضا که در مقرمان نزدیک به ۱۲۰ نفر بودند همه شاکی و ناراخت بودند !

البته نا گفته نماند این تنها شامل میوه نمی باشد در ورزش هم همین صحنه چند ین بار اتفاق افتاد وقتی در خبر فوتسال در نشریه ایران زمین درج شد خیلی ازاعضاء نگون بخت در مورد اینکه فوتسال چه نوع بازی هست از هم سوال می کردند !

حال بهتر مریم قجر به جای حرفهای بی سرو ته و قلمبه ؛ سلمبه که در عالم هپروتی خود سیر می کند بهتر به جای باز کردن سیستم اموزش دموکراتیک آکادمیک یک کلاس خوردن کیوی به اعضاء نگون بخت برگزار کند بقیه پیش کش .

اجازه بدهند اعضاء نگون بخت به خانواده های خود ۲ خط نامه ازادنه بنویسند ؛ نوشتن مقاله و طومار باز هم پیش کش .

رجوی زنباره و مریم قجر اجازه بدهند اعضاء اسیر در حد چند دقیقه با خانواده هایشان ملاقات کنند بقیه ازادیهای دموکراتیکی را که وعده ان را در اینده موهوم می دهند باز پیش کش ….

منبع: وبلاگ آقای رزاقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4009

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی