• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

گزارش تکمیلی انجمن زنان از آکسیون و حضور در ژنو محل برگزاری اجلاس سالانه حقوق بشر

  • کد خبر : 4004
  • 10 اکتبر 2015 - 8:55

گزارش تکمیلی انجمن زنان از آکسیون و حضور در ژنو محل برگزاری اجلاس سالانه حقوق بشر

در حاشیه حضور انجمن زنان در ژنو وملاقات با برخی نمایندگان و توزیع بروشور و سی دی در راستای افشای چهره تشکیلات رجوی و کمک برای آزاد سازی هزاران عضو اسیر در چنگال این فرقه مصاحبه هائی با خانم ها بتول سلطانی و زهرا معینی و حمیرا محمد نژاد انجام شده است که در این قسمت گزارش تقدیم علاقه مندان می گردد.

متن قسمتهائی از صحبتهای خانم زهرا معینی:

با سلام خدمت خانواده های عزیز، من زهرا معینی هستم امروز ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ در محل برگزاری اجلاس سالانه حقوق بشر در ژنو هستیم، ما با تعدادی از نمایندگان اجلاس حقوق بشر دیدار و گفتگو داشتیم. همانطور که می دونید ما از جداشدگان و منتقدین تشکیلات رجوی هستیم. مریم رجوی گفته که در ایران حقوق بشر رعایت نمی شه، در ایران …..سوال اصلی این هست چرا خانمی که ادعای حقوق بشر داره و پرچم حقوق بشر برداشته خودش الفبای دمکراسی را نمی دونه، مخالفین خودش را محکوم به اعدام می کنه.

مخالفین را وادار به سکوت می کنه بخاطراینکه حقیقت را می خواهند بدانند. همانطور که می دونید تعدادی از خانواده ها خواستار دیدار فرزندانشون هستند بعد از مدتها ولی متأسفانه باز این خانواده ها با دست خالی به محل زندگی شون برگشتند.

خانم رجوی از چه حقوق بشری صحبت می کنه که این خانواده ها محروم از دیدار فرزندانشون هستند، خانم رجوی از کدوم حقوق بشری صحبت می کنه، سنگ چه چیزی را به سینه می زنه

در نیویورگ محل اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل خانم رجوی تعدادی ازافراد را آنجا به کار گرفته که باید رژیم ایران کنار بره و مریم رجوی بیاد، به چه بهائی باید مریم رجوی بیاد وقتی که توانائی شنیدن سخنان مخالف خودش را نداره.

تعدادی در عراق و آلبانی همچنان اسیر هستند.

چرا مریم رجوی در مورد حادثه مکه که اونهمه نفر کشته شدند چرا هیچ پیام تسلیتی برای اون خانواده ها نداده

چرا پاسخ من را که بارها ازش خواستم برای مناظره تلویزیونی حاضر نمی شه چون ما گول نمی خوریم ولی می ره به کندی ۲۵۰۰۰ دلار پول می دن که بیاد

اگر شما به فکر حقوق بشر بودید در این شرایط سخت فکری به حال افراد خودتون در عراق و لیبرتی میکردید.واقعا متأسفم خانم رجوی که هنوز شما الفبای دمکراسی را نمی شناسید و فکر می کنید که زمان هیچی را ثابت نمیکنه اما همه چیز ثابت می شه و محکوم هستید.

متن قسمتهائی ازصحبتهای خانم بتول سلطانی:

ما امروز آکسیون داشتیم درمقابل ساختمان سازمان ملل در ژنو و پلاکاردهائی را حمل می کردیم مبنی بر نه به تشکیلات رجوی و نه به مریم رجوی، باز هم به رویه همیشگی خودش این تشکیلات بصورتی فرقه گرایانه اجازه ایجاد ارتباط بین اعضای خانواده و بستگانشون نمی ده و عجیب اینه کسانی که درون تشکیلاتشون این قوانین فرقه ای حاکم هست مدعی حقوق بشر هم می شوند.

آنچه که ما وظیفه داریم و هر سال و همچنان بر آن پا فشاری می کنیم این هست که افشا بکنیم ترفندهای اینها را کسانی که صدور خشونت و تروریسم دارند. توجه کنید در حالی که همه اعتقاد دارند که صلح آمیز مسئله انرژی هسته ای در ایران در بستر قانونی خودش قرار بگیرد می بینیم که تنها کسانی که پافشاری می کنند که توافق نباشد و بر طبل جنگ می کوبند.

در این سازمان چیزی عوض نشده و تا هنگامی که اینها هستند ما بر حسب وظیفه انسانی خودمون بعنوان کسانی که سالیان در تشکیلات بودیم، ترفندها و شیوه ه ای اینها رو افشا می کنیم و می خواهیم از مراجع ذیصلاح که مریم و مسعود رجوی باید بیایند در یک دادگاه بین المللی محاکمه بشوند

متن قسمتهائی ازصحبتهای خانم حمیرا محمد نژاد:

ما از طرف انجمن زنان اینجا آمدیم تا صدای مادران و پدرانی که بچه هاشون را سازمان اسیر کرده به گوش مراجع حقوق بشری برسانیم. خانواده هائی که هنوز نتونستند بستگانشون را ملاقات کنند. سازمانی که خود را آلترناتیو ایران می دونه اما هیچ آزادی به اعضای خودش نمی ده.

خانم رجوی صحبت از مردم ایران می کنه اما همین خانواده ها که اینطوری از طرف گماشتگان رجوی مورد هجوم سنگ و یا دشنام قرار می گیرند جزو مردم ایران هستند. متأسفیم از اینکه حتی می بینیم افرادی که زمانی با این سازمان بودند و از آنها جدا شده اند مورد تهدید و دشنام عوامل رجوی قرار می گیرند و آنها را اطلاعاتی خطاب می کنه.

آنها با فیلمهای ساختگی و مضحک سعی در شیطان سازی از جدا شدگان دارند و کسانی که در سازمان بودند می دانند که اینها دروغ است.

رجوی می گفت که زمانی که ما صداقت پیدا کنیم پیروز می شویم حالا پس صداقت شما چه شده و چرا این اسیران را آزاد نمی کنی. کجاست پس مطبوعات آزاد شما. ما تا جائی که بتوانیم تلاش خودمان را می کنیم تا که این بچه ها آزاد شوند.

 

***

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=4004