• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
درخواست خانواده‌های عضو انجمن نجات از مدیر انجمن «آسیلا»

خواهشمندیم برای ارتباط مادر با فرزند تلاش کنید

  • کد خبر : 39820
  • 07 ژوئن 2023 - 13:37

خانواده های چشم انتظار اسیران فرقه رجوی با انتشار نامه های مختلف به داشامیر مرصولی، رئیس انجمن حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی از وی خواستند تا ابزارهای قانونی موجود در این کشور را برای امکان ارتباط با عزیزانشان به کار گیرد.

به گزارش فراق، در این نامه‌ها، خانواده های عضو انجمن نجات در سراسر کشور ضمن معرفی خود، به شرح حال مختصری پرداخته و خواهان استفاده از تمامی امکانات دولتی و غیر دولتی موجود در راستای تحقق خواسته‌هایشان شدند.

نمونه‌هایی از درخواست مادران چشم انتظار که به دست فراق نیز رسیده به شرح زیر است:

مدیر محترم انجمن آسیلا در آلبانی

سلام و درود

من نجیبه ارشادی، مادر رنج دیده عظیم ارشادی نمین هستم که هم اکنون به تنهایی و در بستر بیماری، غم دوری از فرزند می کشم. پسرم ۳۵ سال پیش همراه با همسر و فرزندش به بهانه ساخت آینده بهتر راهی ترکیه شد اما بلافاصله وارد سیاه چاله ای گشت که سرنوشت زندگی او را تغییر داد. او و همسرش، گرفتار یکی از مخوف ترین فرقه های دنیا به نام «مجاهدین خلق» شدند. همسر عظیم پس از مدتی کوتاه، از فرقه رجوی اعلام جدایی کرد و اخیرا در یکی از کشورهای اروپایی درگذشت. پدر عظیم هم در حسرت دیدار فرزند درگذشت. حالا من مادر با قلبی شکسته فقط می خواهم برای چند لحظه با پسرم دیدار کنم. خواهشمندم برای تحقق آرزوی این مادر رنج کشیده تلاش کنید.

جناب آقای داشمیر مرصولی
سلام علیکم
من مرحمت ابوالفتحی مادر برات ربیعی هستم. بیش از ۴۰ سال است که برای ملاقات با فرزند اسیر خودم در سازمان مجاهدین خلق تلاش می کنم اما متاسفانه موفق نمی شوم. این گروه تروریستی با روش های غیرانسانی فرزند مرا مغزشویی کرده است. نمی دانم شکایت به کجا ببرم. نه آدرسی دارم و نه شماره تماسی. الان با یک گوشی با تمام دنیا می شود تماس صوتی و تصویری گرفت، چرا اجازه یک تماس به فرزند من نمی دهند. از شما خواهشم دارم چشم این مادر را در راه نگذارید و برای ارتباط مادر با فرزندش تلاش کنید. با شناختی که از شما یافتم مطمئن هستم به درخواست من توجه خواهید کرد. دعای خیر من پشت شماست.

سلام
اینجانب مهرویه هاشمی مادر اردشیر صحت بیش از ۳۴ سال است فرزندم را ندیدم. پسر من هم اکنون در اسارت سازمان مجاهدین خلق در کشور شماست. دیگر نمی توانم رنج انتظار بکشم. من خودم توانایی این را دارم که به آلبانی بیاییم. از شما استدعا دارم خواسته مرا به مقامات کشور آلبانی برسانید و شرایطی فراهم کنید تا بتوانم برای لحظاتی به صورت آزاد و مستقل با فرزندم صحبت کنم. خواهشمندم خواسته این مادر رنج کشیده را اجابت کنید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39820

نوشته های مشابه

18مارس
امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم
پیام نوروزی فراق به خانواده‌های چشم انتظار

امیدواریم گام‌های پولادین دیگری برای رهایی اسیران برداریم

18مارس
نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
پیام نوروزی خانواده‌های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد

18مارس
برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد
پیام نوروزی بانوی نجات یافته از فرقه رجوی

برای بهروزی ملت ایران روشنگری خواهیم کرد