• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

قهرمانی فوتسال زنان ایران در آسیا ضربه کاری بر تز ضد زن رجوی ها

  • کد خبر : 3980
  • 05 اکتبر 2015 - 11:45

قهرمانی فوتسال زنان ایران در آسیا ضربه کاری بر تز ضد زن رجوی ها

1443277107849_iran_womens_futsal_champions-2222

بر خلاف حرف رجوی ها و به کوری چشم آنان زنان ایران به چنان اعتلایی دست پیدا کردند که امروز در ورزش و مقاطع علمی حرف اول را در سطح آسیا و جهان می زنند . این همان چیزی است که رجوی ها تحمل آن را ندارند چرا که آنان در مناسبات فرقه ای خودشان از زنان برای سرکوب مردان استفاده می نمودند و چنان جوی را با گذاشتن زنان در راس هرم تشکیلات ایجاد کردند که انگار این رجوی زن باره است که فقط قدر زنان را می داند و بدین طریق می خواست تشکیلات مخوف خود را را با سوء استفاده از شکل و جسم زن حفظ کند و دیگر به کسی هم اجازه نداد در مقابل این خیانت قد علم کند ترفند خواهران مسئول و تکیده با مظلوم نمایی و فریب اعضا از جنس زنان یک جنس بغایت زبر و خشن ساخت که دیگر همه انگیزه مردان برای ماندن در تشکیلات را خشکانده بود و با فشار و ارعاب و نشست های کذایی عملیات جاری و در آخر هم با نشست غسل هفتگی همه را در ماتم و عزا و پاسیو فرو بردند.

حال باید از رجوی ها سئوال کرد که آیا زنان بالنده ایرانی که این چنین در سطح جهانی رتبه های بالای ورزشی و علمی را کسب می کنند نشانه زن ستیزی حکومت ایران است و یا نه نشانه جهش زن انقلابی ایرانی؟ اینان که این چنین قد علم کرده و خودی نشان دادند تا دست رد بر تحلیل زن باره رجوی ها زده که آنچه را که شما می گویید کذب محض می باشد و لاغیر .

زن ایرانی آنچنان غیرتی دارد که هیچگاه وطن خود را به بیگانه و بیگانگان نخواهند فروخت و زیر علم آنها سینه نخواهند زد . رجوی کثیف که در دستگاه جنسی ، زنان را برای خود می خواهد هرگز نمی تواند جایگاه و شان زن ایرانی را در یابد .

روزی تمام این خیانت و کثافت کاری رجوی ها با افشاگری زنان درون فرقه برای همه روشن خواهد شد دیگر ادعای دروغین مریم قجر و دفاع وی از به اصطلاح زنان ایرانی برای همه روشن شده است .

انجمن نجات – مرکز استان مازندران

عبدالله افغان   مهر ۹۴

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3980