• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آزادی «علی هاجری» گواهی روشن بر حقانیت انجمن «آسیلا» / پیروزی بزرگ دیگر در آلبانی رقم خورد

  • کد خبر : 39687
  • 29 می 2023 - 13:57

آزادی علی هاجری، از زندان حکومتی آلبانی گواه روشنی بر حقانیت انجمن آسیلا است.

به گزارش فراق، علی هاجری که نزدیک ۹ ماه در کمپ کراچ (زندان پلیس امنیت آلبانی) بازداشت بود پس از تلاش‌ها و پیگیری‌های التیسا هاجری، همسرش و اعضای انجمن آسیلا روز جمعه ۵ خرداد آزاد شد. در این مدت هیچ وقت دولت و پلیس آلبانی علت این بازداشت را اعلام نکردند.

آزادی علی هاجری این گواه را می‌دهد که سه تن دیگر از اعضای انجمن آسیلا غلامرضا شکری، مهدی سلیمانی و حسن شهباز که هم اکنون در کمپ کراچ بازداشت هستند هیچ جرمی قانونی ندارند.

انجمن آسیلا با انتشار بیانیه‌ای از تمامی ارگان‌های دولتی که در بازداشت اعضای انجمن دست داشتند خواسته سه تن دیگر از اعضای انجمن آسیلا را بدون هیچ قید و شرطی آزاد کنند.

در این بیانیه همچنین آمده است: این بازداشت ها از روز اول تا الان غیرقانونی بوده و این امر باعث شده اعضای ناراضی در فرقه رجوی که قصد پیوستن به انجمن آسیلا را دارند دچار شک و تردید شوند. انجمن آسیلا از تلاش برای آزادی اسیرانی که در بند سازمان مجاهدین هستند کوتاهی نخواهد کرد و با افشاگری ها علیه سازمان مجاهدین برای آزادی تک تک اعضای گرفتار در این فرقه تلاش می‌کند.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق نجات آقای علی هاجری از زندان حکومتی آلبانی را یک پیروزی بزرگ دیگر در مقابل دسیسه های فرقه رجوی در آلبانی علیه جداشده ها دانسته و آرزومند است به زودی شاهد انتشار خبر نجات سه عضو دیگر انجمن آسیلا نیز باشیم.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39687

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی