• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
خانواده‌های اسیران فرقه رجوی خطاب به سلبریتی‌ها

خانواده‌ها را با غرور کاذبتان داغدار نکنید / قوه قضائیه با این افراد سطحی‌نگر برخورد جدی کند

  • کد خبر : 39640
  • 28 می 2023 - 13:43

جمعی از خانواده‌های اسیران فرقه رجوی خواستار برخورد قضایی با سلبریتی‌های شدند که جوانان را تحریک به آشوب کرده و خانواده‌ها را داغدار می‌کنند.

به گزارش فراق، جمعی از این خانواده‌ها در نشست بررسی علت اسارت افراد در دام جریان نفاق به خبرنگار ما گفتند، برخی از چهره های به اصطلاح هنری که به مدد فضای مجازی توهم دارند برای خود کسی شدند با تهییج افکار جوانان سعی در اغوای آن ها دارند و ما خانواده های داغدیده نمی‌خواهیم فرزندان بیشتری از ایران عزیز به سرنوشت عزیزان ما دچار شده و گرفتار ابلیس‌های زمان شوند.

قاتلانی که در آشوب خانه اصفهان، جان مردم را به خطر انداختند و مرتبط با فرقه تروریستی رجوی بودند، به وضوح مورد حمایت برخی سلبریتی‌ها قرار گرفتند ولی هیچ برخورد قضایی با این افراد صورت نگرفت در حالی که در کشورهای غربی، کوچک‌ترین سوءرفتار سلبریتی‌ها با برخورد قضایی روبرو می‌شود.

محسن برهانی، چهره‌ای که این روزها در فضای مجازی به چشم می‌خورد؛ یکی از کسانی بود که از این ۳ قاتل حمایت کرده است.

برهانی پیش از این، در توییتر خود از قاتلان خیابانی حمایت کرده و برای آن‌ها از عبارت «رضوان الله علیهم» استفاده کرد. اما از سوی دیگر، شهیدِ سبزواری  را که جان خود را در حمایت از ناموس ایرانی داست داد، «نفله» دانست.
 ترانه علیدوستی یکی دیگر از چهره‌هایی است که از این ۳ قاتلِ وابسته به  فرقه رجوی، حمایت کرد. او در اقدامی خلاف امنیت ملی و منافع مردم ایران، درخواست دخالت‌های خارجی در امور داخلی کشور را مطرح کرد. ترانه علیدوستی که امروز خود را نگران مردم نشان می‌دهد و از سازمان ملل درخواست کمک دارد، تا به الان از نهادهای بین المللی به خاطر تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، درخواست کمک نکرده است؛ وی حتی بابت تحریم داروی بیماران پروانه‌ای نیز، هیچ درخواست کمکی نکرده است و در تریبون‌هایی که خارج از کشور در اختیارش قرار داشته، آمریکا و غرب را به خاطر تحریم مردم ایران، محکوم نکرده است.

درخواست دخالت خارجی در امنیت ملی ایران توسط ترانه علیدوستی


ستاره پسیانی، یکی دیگر از بازیگرانی است که از این ۳ منافق در اقدام به قتل و جنایت‌هایشان، حمایت کرده است.

حمایت ستاره پسیانی از قاتلان خانه اصفهان

او در گذشته نیز از آشوب‌ها حمایت کرده و کشور عزیزمان، ایران را جهنم نام برده است.
 

حمایت ستاره پسیانی از آشوب‌ها

باران کوثری نیز هم سخن با تروریست‌ها، از قاتلان خانه اصفهان حمایت کرده است.
 نواب ابراهیمی، یکی دیگر از چهره‌هایی است که به حمایت از قاتلان خانه اصفهان پرداخت. او کسی است که پیش از این، به حاج قاسم سلیمانی، توهین‌هایی داشته است.

حسین رونقی، از دیگر چهره‌های موثر در آشوب‌های خیابانی که مدتی زندانی شده بود، کسی است که دروغ‌های قطع شدن پاهایش در زندان و اعتصاب غذای او را منتشر می‌کردند. او نیز با اعدام قاتلان خانه اصفهان مخالفت کرده است.

حمایت حسین رونقی از قاتلان خانه اصفهان

لیندا کیانی، از دیگر چهره‌هایی است که از این ۳ قاتل حمایت کرده و گفته است چگونه دلتان می‌آید جوانان را بکشید؟ یک لحظه به مادرانشان فکر کرده اید؟ اما کیانی در آن روزی که این قاتلانِ وابسته به تروریست‌های رجوی، جوانان ایرانی را به قتل رساندند، نه نگران جان جوانان بود و نه نگران حال مادرانشان. حال چگونه توقع دارد که این مادران از خون جوانان خود گذشت کنند…

حمایت لیندا کیانی از قاتلان خانه اصفهان

سحر زکریا که در کارنامه خود، ایجاد یاس، تحقیر ملت ایران و حمایت از آشوبگران را به ثبت رسانده، از قاتلان خانه اصفهان حمایت کرده است.

علاوه بر موارد مذکور، تعدادی دیگر از چهره‌های رسانه‌ای و سلبریتی از این قاتلان وابسته به فرقه رجوی حمایت کرده و مخالف اعدام آن‌ها شده اند که در ادامه به برخی دیگر از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

حمایت شقایق دهقان از قاتلان خانه اصفهان
حمایت حامد بهداد از قاتلان خانه اصفهان

برخورد با جرایم سلبریتی‌ها در سایر کشورها

در کشورهای غربی، موارد فراوانی از دستگیری و محکومیت سلبریتی‌های معروف به چشم می‌خورد.

«خواکین فونیکس»، بازیگر معروف آمریکایی که در نقش جوکر بازی کرده است، صرفا به خاطر اعتراض به تغییرات آب و هوایی، دستگیر شد.

گزارش شبکه آمریکایی CNN از دستگیری فونیکس به خاطر اعتراض به تغییرات آب و هوایی

به نوشته فارس به نقل از  CNN، «جاستین بیبر»، خواننده معروف آمریکایی، به دلیلی رانندگی در حالت مستی، با وجود آنکه خودش این ادعا را رد می‌کرد، دستگیر شد.

گزارش شبکه آمریکایی CNN از دستگیری جاستین بیبر به خاطر رانندگی در حالت مستی

به گزارش مجله آمریکایی «ورایتی»، «مل گیبسون»، بازیگر معروف آمریکایی در سال ۲۰۰۶ صرفا به دلیل گفتن جمله «یهودیان مسئول تمام جنگ‌های جهان هستند»، بازداشت شد؛ در حالی که خود این اتهام را رد می‌کرد.
 

گزارش مجله ورایتی از دستگیری گیبسون به خاطر اظهار نظر نسبت به یهودیان

جاسی اسمولت، بازیگر و خواننده معروف آمریکایی در سال ۲۰۱۹ به دلیل دروغ‌گویی، دستگیر شد.

 گزارش یاهو از دستگیری اسمولت به دلیل دروغگویی و صحنه سازی برای پلیس

«آری لنوکس» خواننده معروف ریتم اند بلوز، صرفا به دلیل اینکه یکی از کارکنان فرودگاه آمستردام هلند را نژادپرست خطاب داد، توسط پلیس نظامی هلند، بازداشت شد.

 گزارش دستگیری «آری لنوکس» به دلیل نژادپرست خواندن یکی از کارکنان فرودگاه هلند

به گزارش CNN «گلشن بیرقدار»، خواننده و ستاره معروف ترکیه‌ای، سال گذشته به دلیل شوخی با مدارس مذهبی ترکیه، زندانی شد.
 

گزارش CNN از زندانی شدن خواننده معروف ترکیه‌ای به دلیل شوخی با مدارس مذهبی

این موارد تنها بخش کوچکی از برخوردها با سلبریتی‌ها به خاطر تخلفاتشان بود. آن‌هم تخلفاتی که نه امنیت ملی را به خطر می‌انداخت و نه فضای عمومی جامعه را متشنج می‌کرد.

چرا در ایران با سلبریتی‌ها برخورد نمی‌شود؟

در ایران اما، آزادی بیان حداکثری و مطلق در خصوص سلبریتی‌ها اجرا می‌شود. به گونه‌ای که این افراد به راحتی و بدون ترس، هرگونه دروغ و اتهامی را به حاکمیت وارد کرده و از این راه منجر به جریحه دار شدن افکار عمومی و تضعیف امنیت ملی می‌گردند، اما بازهم برخورد قابل توجهی با آن‌ها نمی شود.

در غرب و آمریکا، با وجود آنکه خودشان به وجود آورنده تروریسم در منطقه غرب آسیا هستند، شدیدترین برخورد را با کوچک‌ترین حمایت از تروریست، انجام می‌دهند. در ماجرای اخیر،  قاتلان و کسانی که جان مردم را به خطر انداختند و مرتبط با منافقین بودند، به وضوح مورد حمایت برخی از سلبریتی‌ها قرار گرفتند. لازم است بر اساس قانون و عدالت، با دروغ‌گویی، حمایت از قتل و جنایت، حمایت از تروریسم و جریحه دار کردن احساسات عمومی مردم از سوی سلبریتی‌ها، برخورد موثر صورت گیرد. 

ضمنا برخوردها باید به گونه‌ای باشد که الزام‌آور به حساب آیند و از تکرار چنین اقدامات ضدامنیتی از افراد مذکور و سایر افراد، جلوگیری کند.

مادران داغ دیده اسیران فرقه رجوی که برخی از آن ها بیش از ۳۰ سال فرزندان خود را ندیدند نیز از قوه قضائیه می خواهند با این افراد سطحی‌نگر و پیاده نظام های گروه های منفور جهان برخورد جدی کند تا با سیاه نمایی های این افراد خود فروخته، خدای ناکرده سرنوشت مادران دیگر هم مثل آن ها نشود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39640

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!