• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

جزئیات جلسه مخفی احمد شهید با رابط عربستان و منافقین در هتل رویال+تصاویر

  • کد خبر : 3959
  • 04 اکتبر 2015 - 9:37

جزئیات جلسه مخفی احمد شهید با رابط عربستان و منافقین در هتل رویال

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از دیده‌بان، حوادث اخیر مکه و اقدامات سعودی ها نشان داد که علاوه بر بی لیاقتی آل سعود در برگزاری حادثه حج، کینه وهابیت نسبت به جریان تشیع و قربانی کردن زائرین ایرانی تا چه حدی رو به شنائت و اقدامات غیر انسانی می تواند ظاهر شود.

از منظر دیگر، سکوت و سانسور مرگبار رسانه ها و عوامل مدعی حقوق بشر فعال در حوزه هجمه به ایران،نکته حائز اهمیتی است که به ریشه های ارتباطی آنها با آل سعود برمی گردد.این عوامل همان هایی هستند که به بهانه های همچون آسیب به محیط زیست و حیوانات نمایش های خیابانی به راه می اندازند، ولی برای قربانی شدن زائران خانه خدا قدمی از قدم بر نمی دارند و دلارهای سعودی مقابل دید آنها را گرفته است.

بازی سعودی ها با جریان مربوط به هجمه حقوق بشری علیه ایران به قدری قابل توجه است که نمودهای آن طی سالهای اخیر به وفور دیده شده است.

در این گزارش سعی شده است تا به بخشی از ارتباط پنهانی و جلسات رابطین سعودی با عوامل فعال در حوزه هجمه حقوق بشری علیه ایران اشاره شود.

گفتنی است احمد شهید گزارشگر ویژه سازمان ملل در خصوص نقض حقوق بشر در ایران، چندی پیش در خیابان lAUSANNE( مقابل ایستگاه راه آهن شهر ژنو)،در ساعت ۲۰٫۴۵ با لباس مبدل (سویی شرت سبز و شلوار کتان)  وارد لابی هتل رویال در همان خیابان گردد.

خیابان lAUSANNE

 نمایی از هتل رویال

رابط سعودی فعال در حوزه یمن و بحرین که به انتظار احمد شهید نشسته بود در لابی هتل رویال  از وی استقبال کرد و منتظر شدند تا مهمانان دیگر این جلسه مخفی حاضر شوند.

عامل سعودی(سمت راست)، پادوهای نماینده مجلس بحرین حامی منافقین(سمت چپ)

 اما مهمانان دیگر این جلسه عوامل منافقین و جمال بوحسن،نماینده پارلمان بحرین(حامی منافقین) بودند که در رستوران تایلندی جنب هتل رویال در همان ساعت مشغول صرف شام بودند تا پس از آن به جمع عوامل سعودی با احمد شهید بپیوندند.

رستوران تایلندی کاردینال (جنب هتل رویال)

چهره جمال بوحسن نماینده پارلمان بحرین در دیدار با شهید(حامی نفاق)

جمال بوحسن در پالمان بحرین

گفتنی است تیم منافقین بر خلاف روال همیشگی که روزانه پس از نشست‌های سازمان ملل به فرانسه بر می‌گردند، در رستوران تایلندی کاردینال جنب هتل رویال به همراه جمال بو حسن، نماینده پارلمان بحرین و عناصر همچون مقصودی(رابط منافقین و شبکه من و تو) مشغول صرف شام بودند که بعد از آن به جمع احمد شهید و رابط سعودی اضافه شدند.

تاثیرات منطقه ای مذاکرات هسته ای، تعامل عوامل سعودی با جریان ضد انقلاب را تا این حد افزایش داده است که گزارشگر ویژه سازمان ملل؛که چندی پیش خبر دریافت رشوه اش از عوامل سعودی در سایت ویکی لیکس منتشر شد؛ در حاشیه نشست شورای حقوق بشر این سازمان به لابی یک هتل کشانده و دستوراتی را به وی با ارائه رشوه گوشزد کردند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3959

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی