• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

فقط کفتارهای رجوی می‌توانند برای شهادت سربازان وطن چنین تیتری بزنند

  • کد خبر : 39589
  • 25 می 2023 - 10:13

در حالی که شهادت پنج جوان مدافع وطن در سراوان دل ملت ایران را به درد آورده است، فقط کفتارهای رجوی که ۱۲۰۰۰ ایرانی را به شهادت رساندند، هستند که توانستند برای این مدافعان وطن، چنین تیتری بزنند.

به گزارش فراق، انتشار خبر شهادت ۵ نفر از مرزبانان کشورمان در درگیری مسلحانه با اشرار و گروه‌های تروریستی سراوان در سیستان و بلوچستان صبح یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه دل تمام ایرانی‌ها و وجدان‌های بیدار بشری را به درد آورد. شنبه شب، زمانی که تعدادی از تروریست‌های معاند تلاش کردند از مرز پاکستان وارد کشور شوند با مقاومت مرزبانی در محل برجک مرزبانی «مَزه سر» مواجه شدند و در پی حمله مسلحانه آنها ۲ نیروی کادری مرزبانی و ۳ سرباز وظیفه به شهادت رسیدند. البته تعداد این شهدا در ابتدا شش تن اعلام شده بود که خوشبختانه یکی از آن‌ها در بیمارستان احیا شد.

در پی این درگیری، علاوه بر شهادت «حسین بادامکی»، گروهبان‌یکم «علی غنی با تدبیر»، سرباز وظیفه «محمد جمالزاده»، سرباز وظیفه «یونس سیفی نژاد»، سرباز وظیفه «ناصر حیدری»، دو نیروی دیگر نیز زخمی و حال آنها وخیم اعلام شده است.

این ذات خبیث رجوی است که بر جزر و مدهای رسانه‌ای با ادعای آزادی و دموکراسی و دفاع از ایران و ایرانی، سوار شده و درباره شهادت مرزبانان ایرانی این چنین تیتر می‌زند اما درباره «صالح میرهاشمی»، «سعید یعقوبی» و «مجید کاظمی» جانیانی که به میدان برای خون و خونریزی آمده بودند و با کلت و کلاشینکف در ماجرای خانه اصفهان سه مأمور امنیتی را به شهادت رساندند، دسته عزاداری در آلبانی راه اندازی می‌کند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=39589