• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تروریست‌ها، صهیونیست‌ها و منافقین؛ مثلث تجمع جنون‌آمیز سالانه مقابل سازمان ملل

  • کد خبر : 3955
  • 03 اکتبر 2015 - 11:36

تحلیلگر آمریکایی عنوان کرد:

تروریست‌ها، صهیونیست‌ها و منافقین؛

مثلث تجمع جنون‌آمیز سالانه مقابل سازمان ملل

خبرنگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی بااشاره به برگزاری نمایش جمعی از اوباش دست‌نشانده صهیونیسم در مقابل ساختمان سازمان ملل و هنگام سخنرانی رییس جمهوری ایران، آن را تداوم تقلاهای ضدایرانی و بی‌نتیجه این گروه دانست.

خبرگزاری فارس: تروریست‌ها، صهیونیست‌ها و منافقین؛ مثلث تجمع جنون‌آمیز سالانه مقابل سازمان ملل

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «کالیب تی. ماپین» خبرنگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی بااشاره به برگزاری نمایش جمعی از اوباش دست‌نشانده صهیونیسم در مقابل ساختمان سازمان ملل و هنگام سخنرانی رییس جمهوری ایران، آن را تداوم تقلاهای ضدایرانی و بی‌نتیجه این گروه دانست.

وی ادامه داد: افرادی که ادعا می‌کنند «مارکسیست‌های اسلامی» هستند _اعضای سابق یک سازمان تروریستی و صهیونیستی_ به همراه تعدادی از مقامات منتخب از جمهوری‌خواهان بیش از یک دهه است که سالانه در زمان حضور روسای جمهور جهان در مجمع عمومی سازمان ملل مقابل ساختمان آن در نیویورک تجمع کرده تا جنون خود را برای تمایل به خصومت بیشتر میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده نشان دهند.

بسیاری از این ایرانی‌های پرهیجان تلاش می‌کنند خود را «فعال حقوق بشر» جا بزنند. تحقیق چندانی نیاز نیست که دریابیم این معترضان آشفته اعضای «مجاهدین خلق» هستند؛ فرقه خشونت‌طلبی که ادعای «اسلام‌گرایی مارکسیستی» داشته در حالی که آشکارا با موساد و سیا همکاری می‌کنند.

قاتل یا فعال حقوق بشر؟

این گروه متعصب به رهبری مسعود و مریم رجوی از زمان انقلاب ایران در سال ۱۹۷۹ تاکنون هزاران انسان بی‌گناه را به قتل رسانده‌اند. آنها هنگامی که دریافتند که پس از انقلاب اسلامی جایگاهی در ایران ندارند قتل‌های مکرر، بمب‌گذاری در نشست‌های پارلمانی و ترور مقامات منتخب در سراسر کشور را آغاز کردند.

طی جنگ عراق علیه ایران، مجاهدین خلق با کمک صدام در قالب گروهی تحت عنوان «ارتش آزادی‌بخش ملی ایران» به کشور بازگشته و در بسیاری از روستاها به قتل‌عام پرداختند. پس از جنگ نیز مجاهدین با استقرار در عراق بعنوان تیم ویژه آدم‌کشی صدام بوده که برای کشتار در روستاهای کردنشین اعزام می‌شدند.

در دهه ۱۹۹۰ گروه رسما اعلام کرد که اعضای آن باید همسران خود را طلاق دهند چرا که تاهل مانع رسیدن به هدف آنها، براندازی حکومت در ایران است. بعلاوه اینکه مدتهاست آموزه‌های اسلامی در این گروه رعایت نمی‌شود. از زمان حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ خبری از مسعود رجوی نیست و هم‌اکنون مریم رجوی چهره عمومی این سازمان محسوب می‌گردد. وی (مریم رجوی) که اکنون در فرانسه بسر می برد خود را رییس‌جمهور ایران می‌نامد در حالی که همه ایرانی‌ها وی را یک خائن و بخاطر جنایاتش طی جنگ ایران و عراق یک قاتل می‌دانند.  

عملکرد فرقه رجوی گرچه تاثیر سیاسی چندانی ندارد اما در راستای منافع حزب لیکود نتانیاهو و حزب جمهوری‌خواه جب بوش پیش می‌رود. مجاهدین خلق (منافقین) در عملیات‌های مشترک با موساد به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران مبادرت کرده و هیلاری کلینتون نیز در سال ۲۰۱۳ رسما آن را گروهی مشروع و قانونی معرفی نمود؛ گروهی با سابقه کشتار آمریکایی‌ها و شکنجه و اعدام خودسرانه اعضای خود در داخل اردوگاه. منافقین هم‌اکنون آزادانه در آمریکا فعالیت می‌کنند.

اراذلی نژادپرست که از اسرائیل حمایت می‌کنند

نمایش پرزرق و برق سالانه در نیویورک بر ضدایران به هماهنگی «داو هیکیند» عضو مجلس ایالتی این شهر برگزار شده، فردی که علنا خود را عضو «لیگ دفاعی اسرائیل» می‌نامد. «لیگ دفاعی اسرائیل» گروهی نژادپرست ضدسیاه‌پوستان است فعالیت آنها با تلاش برای جلوگیری از اسکان آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار در محله‌های یهودی نیویورک آغاز شد.

در سال‌های بعد حیطه عملکرد این لیگ به مخالفت به سبک‌های گوناگون با منتقدان اسرائیل، ترور، کشتار و بمب‌گذاری در راستای منافع این رژیم توسعه یافت. بهانه تمامی این اقدامات نیز «هولوکاست» بود. هیکیند اخیرا در اقدامی نمایشی در بیرون ساختمان کاری «چاک شومر» و در میان اعتراضات به نتیجه مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ بازداشت شد.  

خشمی شدید علیه چشم‌انداز صلح

افراد «داو هیکیند» که تروریست بودن خود را پذیرفته‌اند، مجاهدین خلق، حامیان جمهوری‌خواهان بخصوص دونالد ترامپ و اعضای سازمان جهانی صهیونیسم کسانی هستند که علاوه بر تجمع ضدایرانی در مقابل ساختمان سازمان ملل در نیویورک،علیه راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز برای حمایت از توافق هسته‌ای در مقابل ساختمان کنگره نیز مبارزه می‌کنند. آنها شعارهای عجیبی مانند «ایران مسئول ۱۱ سپتامبر است»، «ایران بخشی از داعش است» و «اسامه بن لادن یک ایرانی بود» سر می‌دهند. تحلیل کوته‌بینانه این افراد از وضعیت خاورمیانه به همین مسائل محدود می‌شود: «اعراب بد هستند، همه آنها با هم متحدند، بنابراین باید همه آنها را کشت.» بسیاری از آنها حتی نمی‌دانند ایرانی‌ها عرب نیستند.

در انتهای این گزارش آمده است: بخش غم‌انگیز تجمع ضدجمهوری اسلامی مقابل ساختمان سازمان ملل «استانداردهای دوگانه» است. هر سال با آغازبکار مجمع عمومی سازمان ملل می توان انتظار داشت که جریان اصلی رسانه‌های آمریکایی چگونه رفتار ضدایران و جنگ‌طلبانه «آمریکایی‌های مسئولی» که «عمیقا نگران تروریسم هستند» به نمایش می‌گذارد.

انتظار می‌رود که یک یا دو تن از نامزدهای انتخاباتی حزب جمهروی‌خواه نیز در تجمع اوباش در مقابل ساختمان سازمان ملل حضور یابند. (اینجاست که) استاندارد دوگانه آشکارتر می شود. هنگامی که روحانی بار دیگر درخواست خود برای «جهانی عاری از خشونت و افراطی‌گری» را مطرح می‌کند در بیرون ساختمان گروهی از افراط‌گرایان خشونت‌طلب فریادهای خود را بلندتر از همیشه سرمی‌دهند. با این حال (پرواضح است که) افکار عمومی آمریکا و احساسات مردم در سراسر جهان بر علیه آنهاست.

انتهای پیام/م

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3955

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی