• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

چرا فرقه ی رجوی این قدر از خانواده ها ترس دارد

  • کد خبر : 3923
  • 29 سپتامبر 2015 - 10:53

و بشـر الصـابرین

با سلام

در ابتدا ازمحبت کلیه ی دوستان وآشنایان وهمرزمان؛ که در طول این چندین سال در راستای آزادی اسیران خود از چنگال فرقه ی رجوی در کنار بنده با این فرقه ی ضاله مبارزه کرده و صبورانه در انتظار عزیزان خود هستند صمیمانه تشکر نموده و مخصوصاً از کسانی که از این فرقه جدا و خبرانتقال امیر اصلان تنها پسرم  از زندان لیبرتی به زندان آلبانی را به بنده تبریک گفتند سپاس و  قدرانی می نمایم و از خداوند منان آزادی تمامی اسیران از بند این فرقه خونخوار را خواستارم .

Amir Aslan-01در ذیل مطالبی نیز به استحضار عزیزان می رسانم که چرا فرقه ی رجوی این قدر از خانواده ها ترس دارد؛ هرچند انتقال تعدادی از اسیران فرقه ی رجوی در شهریور ماه سال جاری به صورت پنهانی ومشکوک بوده ولی همین عمل دجالان فرقه در زندان لیبرتی، نهایت وحشت خود را از خانواده ها به صورت آشکارا به اثبات می رساند و آنطوری که بنده مطلع شده ام فرقه ی رجوی به دلیل ترس از خانواده ها تعدادی ازاین افراد را با نام مستعار به کمپ آلبانی انتقال و در کمپ حفاظت شده ی خود مانند اسراء نگهداری می کند.
البته من می دانستم که فرزندم درزندان لیبرتی نیست! چرا که تمامی اسیران نگون بخت یا برای مصاحبه اجباری آمدند ویا اینکه کتاب و مقاله نوشتند، در صورتی که ازامیرمن خبری نبودو این درحالی است که طبق گزارش جداشدگان از زندان لیبرتی ، روزی که مریم برای پیداشدن هفت نفر مفقودین دستور تحصن داد پسرم صدوهشت روز تحصن کرد و بعد فوراً وی را برای مصاحبه آوردند و دیگر هیچ خبری از فرزندم نشد !

بدترین شکنجه گران و عادی ترین نفرات با اسم در لیست خارج شدند به جز پسر من !

واما برگردیم به اصل مسئله ، انتقال عیسی اکبرزاده و سمیه محمدی و علی الخصوص امیر اصلان حسن زاده به کشور آلبانی شکست فرقه در برابر قدرت خانواده ها را تماماً معنی می کند.
بنا به اذعان جدا شده ها، رجوی از اسم وصدای خانوادها که اشرف را زیر وزبر کردند به شدت هراس دارد و این انتقال پنهانی نیز نشأت گرفته از همین ترس می باشد چون همین مادران؛ سندی است بر جنایات او،

صدای خانواده ها به دنیا می گوید که رجوی برای هوسرانی ها و خوشگذرانی ها این ملت و علی الخصوص جوانان را به هربهانه و هر قیمتی به کشتار داد  تا در مسند قدرت دجالگری خودش باقی بماند (زهی خیال باطل)

صدای خانواده ها به دنیا می گوید که رجوی جوانان ایران زمین را قربانی امیال شیطانی و همدستان صهیونیستی خود کرده و آنها را با مغزشوئی  و باورهای غلط ذهنی به دشمن خانواده خودشان مبدل کرده است.

دجالان رجوی، به خانواده ها که دراشرف و لیبرتی سالیان سال درانتظار نشستند که شاید ازدور لحظه ای شاهد گذر عزیزانشان باشند؛ حتی اجازه ملاقات چند دقیقه ای را ندادند ولی خیلی راحت بچه ها را به آلبانی انتقال، تا امید خانواده ها  برای رفتن به لیبرتی و ملاقات با اسیران قطع کنند! ولی رجوی بهتر می داند که بچه ها کره مریخ هم بروند خانواده ها مریخ را هم روی سر دژخیمان خونخوار رجوی خراب می کنند.

حال این سئوال مطرح است که: 

چرا فرقه رجوی بچه های ما را به فرانسه ویا آمریکا انتقال نداد؟

درصورتی که فرقه در هر دو کشور هم مقر و هم دفتر و هم محل اسکان دارد!  و می توانست از رابطه دوستی با ژنرال ها و شهردارهای خریداری شده برای انتقال اسیران بهره بهتری ببرد! پس چرا کشور  آلبانی ؟ !!
 کشور آلبانی هزینه بسیار کمتری از خرید ژنرال ها درآمریکا و فرانسه دارد! دژخیمان با هزینه کمتر می تواند نفرات بیشتری را خریده و جاسوسان بهتری دراختیار بگیرد، با هزینه کردن یک سوم می تواند مقر شیشه ای بسازد و یا اصلاً مقرهای دیگر درمناطق فقیرنشین آلبانی احداث کند ومطابق با هزینه برآوردی کشورآلبانی مبلغ ناچیزی به جداشدگان بدهد که مبادا دست به افشاگری بزند .
ولی افسوس به نفراتی که هنوز بعد از چندین سال دجالی واوباشی اعضای فرقه، هنوز پی به ذات کثیف این نفرات یا نبرده اند و یا اینکه ناخواسته باید بسوزند وبسازند.
پسران مارا فرقه ی رجوی به بهانه های متفاوت ومختلف فریب داد و با انواع شگردها مجدداً درزندان دیگری به نام مقرشیشه ای در آلبانی محبوس کرده به طوری که ازهمه ناحیه حفاظت می شوند چون می ترسد که آنها با دوستان خود که همگی فرار کرده اند ارتباط داشته وآنها نیز جدا شوند.
ما خانواده ها به رجوی برای بار آخر می گوییم که ما خانواده ها فرزندانمان را می خواهیم یا آنها را آزاد کن یا درب مقرشیشه ای را در آلبانی مانند اشرف به گِل خواهیم گرفت .Abdollahi-Sorayyaثریا عبدالهی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3923

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم