• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

مرگ تدریجی افراد در لیبرتی و پیام خانم قجر به نفع تروریست های سوریه؟!

  • کد خبر : 3898
  • 27 سپتامبر 2015 - 8:52

مرگ تدریجی افراد در لیبرتی

و پیام مریم قجر به نفع تروریست های سوریه؟!

پروسه ای که سازمان مجاهدین با نیروهایش انجام می دهد مرگ تدریجی است  والا چه لزومی دارد وقتی هیچ آینده ای پیش روی سازمان وجود ندارد و افراد سازمان در لیبرتی عراق در قفسی بسته نگهداری می شوند و مبتلا به مرگ تدریجی می شوند خانم مریم قجر به جای آنکه به فکر قربانیانی که در لیبرتی حاضر هستند باشد به فکر حمایت از تروریست های سوریه است،  خانم رجوی که خوب پیام می فرستد و با آوارگان سوری اعلام همبستگی می کند مگر سرنوشت تعداد افرادی که در لیبرتی هستند بهتر از همان آوارگان است جالب اینکه دم از وجدان هم می زند و اینگونه با احساسات جوامع بازی می کند.
خانم مریم قجر!  اگر با دادن چند اطلاعیه به دنبال آن هستید که با آوارگان سوریه ابراز همدردی کنید بهتر است اولا از حمایت تروریست های سوریه و عراق دست بردارید که دیگر مردم سوریه مجبور به ترک خانه های خود و محتاج به آوارگی نشوند، ثانیا بهتر است ابتدا شما از خودتان شروع کنید و فکری به حال بیچارگان در لیبرتی که تحت اسارت و زورگویی شما قرار دارند بکنید و بیش از این اجاره ندهید افراد در لیبرتی قربانی خودخواهی های شما شوند.
البته آن روی دیگر سکه این پیام دادن شما این است که شما می خواهید نگاه جامعه بشری را از جرم و جنایاتی که خودتان در حال حاضر در لیبرتی مرتکب می شوید و سابقا نیز با ترور مردم در ایران مرتکب می شدید منصرف کنید و حالا برای آوارگان سوری پیام می دهید.  شما همانند زالو صفتانی هستید که افراد جلوی چشمتان در لیبرتی جان می سپارند و براحتی از آن می گذرید.
و تا آنجا که عرصه بر شما تنگ نباشد همان تعداد اندک را هم به آلبانی اعزام نمی کنید این بقایای فسیل شده که شما قلب و روح انها را تسخیر کردید. روی آن مانور می کنید فقط سیاهی لشکر است  خودتان را گول می زنید.

منبع: انجمن نجات مرکز سمنان

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3898