• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

گزارشی از توان جریان ضد انقلاب در پروژه “همگرایی علیه ایران”

  • کد خبر : 3886
  • 26 سپتامبر 2015 - 9:33

گزارشی از توان جریان ضد انقلاب در پروژههمگرایی علیه ایران

سی مین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در شهر ژنو در حالی برگزار می شود که طبق روال هر سال، عناصر معدودی از جریان های ضد انقلاب نیز سعی در خودنمایی و اظهار وجود دارند.

گزارشی از توان جریان ضد انقلاب در پروژه “همگرایی علیه ایران”به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رجویسم ،

با این حال برخی نکات حائز اهمیت در فعالیت ایشان می تواند مورد توجه قرار بگیرد که نمایش آن می تواند به برخی سوالات مبهم در نحوه همگرایی تمام جریان ضد انقلاب طی یک دو سال اخیر موثر باشد.

نکته ابتدایی این امر که می تواند با صراحت مطرح باشد،همدستی و همراهی همه جریان ها اعم از منافقین، بهائیت، سلطنت طلبان، تجریه طلبان و جریان های رسانه ای ایشان اعم از شبکه هایی همچون من و تو و …،البته با تقسیم وظایف مشخص و تفکیک شده، است.

هیچ یک از این گروه ها را نمی توان مدیر سایرین خواند و البته هیچکدام را نمی توان وزنه ای برای مقابله با جمهوری اسلامی به حساب آورد، اما همه شواهد از فعالیت های جریان ضد انقلاب نشان از بازگشت به مسئله”همگرایی برای مقابله با ایران “که در برهه ای از سالهای اخیر تشکیل و نهایتا به دلیل اختلافات عمده آنها فروپاشید،اشاره کرد.

یکی از گزاره های یکپارچگی ضد انقلاب در نشست سالیانه شورای حقوق بشر سازمان ملل، آنجا خودنمایی می کنند که در روزهای ابتدایی این نشست ،نماینده همه گروه های مذکور گرد هم می آیند و پنلی با موضوع نقض حقوق بشر در ایران را با خودشان برگزار می کنند.

در این بین تقسیم وظایف را می توان اینگونه ترسیم نمود:

منافقین:نماینده این گروهک تروریستی (فریده کریمی) و پادوهای وی ضمن ارتباط با NGO هایی از کشورهای بعضا ضعیف که توان مالی حضور در مجامع این چنینی را ندارند، با صرف هزینه ی کلان تعدادی از سهمیه های ایشان را دریافت نموده و به واسطه آنها نفرات سایرگروه ها را وارد شورای حقوق بشر می کنند.البته هر فردی می تواند در این نشست ها حضور پیدا کند،اما زمان حضور برای غیر از NGO ها محدود است.

تهیه برخی محورهای محتوایی نشست ها و مانور بر روی برخی اعضای کشته شده این سازمان و یا عده ای که به جرم جاسوسی و اقدامات تروریستی در زندان هستند ،از جمله مسئولیت های دیگر منافقین به حساب می آید.

بهائیت:اعضای بهایی ارتباط خود را با منافقین رسما علنی کرده اند و با روابط تنگاتنگ در تعاملات فی ما بین به نوعی ادعاهای خود را در قالب های تعریف شده منافقین مشخص می کنند، در اختیار قرار دادن برخی عناصر پادوی بهایی و تامین هزینه های ایشان از جمله وظایف بهایی ها بعنوان یک تشکیلات سازمان یافته جاسوسی هستند.

شبکه های ماهواره ای(از جمله تیم من و تو) :منافقین، سلطنت طلبان و عمده گروه های ضد انقلاب در یک فضای پیری مفرط و بی جاذبه به سر می برند که حتی توانایی ارتباط حداقلی با نهادهای جوان سایر کشورها را ندارند، لذا با دریافت هزینه های حداقلی،عناصر شبکه های ماهواره ای بعنوان نیروهای به اصطلاح جوان ضد انقلاب، نمایی از جوان گرایی و زنده بودن واهی را به نمایش می گذارند و البته برخی از ایشان با متون از قبل تعیین شده نیز به عنوان سخنران به ایراد برهی اتهامات علیه نظام می پردازند.

سلطنت طلبان:عناصر سلطنت طلب در حداقل ترین سطح همکاری در این تشکیلات به سر می برند و به واسط NGO ای که منافقین از آن استفاده می کنند، چند تصویر بعنوان یک نمایشگاه در مخالفت با دولت ایران مقابل یکی از درب های شورای حقوق بشر قرار داده و با قرار دادن پرچم منافقین در کنار پرچم شاهنشاهی خودنمایی نمودند.

تجزیه طلبان:این گروه محدود که به واسطه دلال ها و دلارهای سعودی حمایت می شوند، لحظه ای خود را از عناصر وصل به تیم های عربستان جدا نکرده و در محافل ضد انقلاب، به موارد محکومیت همکیشانشان که پس از حوادثی همچون بمب گذاری و خرابکاری های مسلحانه محکوم شده اند، می پردازند.

البته همسویی با رابطین عربستان، مسئله شایع در بین همه جریان های ضد انقلاب است و شواهد اینگونه به نظر می رسد که عربستان بطور گسترده در پی تقویت جریان های ضد ایرانی است.

گفتنی است هیچ یک از اقدامات و حضور عناصر ضد انقلاب در قالب های رسمی بین المللی نبوده و تنها به واسطه قرار گرفتن در محملی مانند شورای حقوق بشر سازمان ملل، جنبه رسانه ای و بزرگنمایی بیهوده دارد.

مخاطبین عمده محافل عناصر ضد انقلاب عمدتا نیروهای درون تشکیلاتی و در عین حال سرویس های جاسوسی غربی هستند که گروه های معاند را همواره بعنوان ذخیره ای برای اقدامات مزدور مئابانه در دامن خود نگه داری می کنند و نهایتا تنها در فاز خرابکاری و تحرکات موضوعی آن هم در زمان خاص خاصر مورد بهره بداری قرار می گیرند.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3886

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی