• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
ابراهیم خدابنده، مدیر عامل انجمن نجات در سمنان:

مجاهدین خلق به کمک فضای مجازی امنیت روانی ملت را هدف قرار دادند

  • کد خبر : 38632
  • 15 مارس 2023 - 14:04

مدیرعامل انجمن نجات گفت: امروزه مجاهدین خلق کمتر به دنبال جنگ نظامی و انجام عملیات‌های ایذایی هستند و به کمک فضای مجازی و رسانه امنیت روانی ملت را هدف قرار دادند.

به گزارش فراق، ابراهیم خدابنده روز یک شنبه در نشست تبیینی با اصحاب رسانه در فرهنگسرای کومش شهرستان سمنان، آلبانی‌نشینان را به ارتش صفحه‌کلید تشبیه کرد و اظهار داشت: امروزه منافقان کمتر به دنبال جنگ نظامی و انجام عملیات‌های ایذایی هستند  و این فرقه به کمک فضای مجازی و رسانه امنیت روانی ملت را هدف قرار داده است.

مدیرعامل انجمن نجات با بیان اینکه امروزه آلبانی‌نشینان نسبت به گذشته محدودتر شده‌اند و دیگر مانند گذشته از  محبوبیت و حمایت همه‌جانبه دولت آلبانی برخوردار؛ عنوان کرد: هم اکنون این فرقه برای انجام فعالیت‌های سیاسی و برگزاری میتینگ تحت محدودیت است.

وی افزود: لازم است فرقه رجوی در چارچوب سازمان‌های مافیایی بررسی شود چرا که با کنترل ذهن افراد عمل می‌کند، قوه تعقل و اختیار را از اعضای خود گرفته و عملاً در گروهک منافقین، اعضای سازمان رجوی را با خدا برابر می‌دانند.

خدابنده تهدید اصلی هزار سوم را کنترل ذهن مخرب فرقه‌ای دانست و گفت: فرقه‌هایی مانند گروهک منافقین برای مغزشویی و کنترل ذهن افراد ابتدا فرد را خالی از عواطف انسانی کرده و سپس هویت کاذبی را بر هویت اصلی فرد سوار می‌کنند.

این عضو جداشده از فرقه رجوی و مدیرعامل انجمن نجات ایران با اشاره به اینکه در وقایع حضور خانواده‌ها در عراق در سال‌های ۸۸ تا ۹۲ که منجر به تعطیلی و خروج منافقین از اردوگاه اشرف شد؛ بیش از ۱۰۰ نفر از اردوگاه اشرف فرار کردند؛ ابراز داشت: پس از سقوط صدام در سال ۸۲،  بیش از ۷۰۰ نفر از اعضای گروهک منافقین، از این سازمان تروریستی جدا شدند و باتوجه‌به آمارهای غیررسمی اکنون آمار اعضای این سازمان بسیار کمتر از افرادی که از آن جدا شده‌اند.

مدیرعامل انجمن نجات اذعان داشت: جهت ایجاد مصونیت در جوانان لازم است آموزش‌وپرورش و معلمان و در نهایت دانش‌آموزان  نسبت به کنترل ذهن از سوی دشمن با به‌دست‌آوردن آگاهی مصون شوند.

وی افزود: جلوی تهاجمات دشمنان را نمی‌توان گرفت اما می‌توان با آموزش و خودآگاهی در برابر حملات دشمن مصون شد.

خدابنده ضمن تشریح فعالیت‌های انجمن نجات، عنوان کرد این انجمن فعالیت خود را سال ۱۳۸۴ شروع کرد و از سال ۱۳۹۴ این انجمن به ثبت رسمی رسید.

وی افزود: هم‌اکنون انجمن نجات در ۲۷ استان کشور فعال بوده و هدف از راه‌اندازی این انجمن ارتباط‌گیری با افراد فریب‌خورده و جذب شده در سازمان منافقین است که البته باتوجه‌به شرایط خفقان موجود در اردوگاه‌های منافقین این هدف کاری بس دشوار است.

 انتهای پیام /  فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38632

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!