• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
تماشای این ویدئوی شورشی به بیماران قلبی توصیه نمی‌شود

 نیروهای انتظامی و سپاهی ایران پس از انتشار این فیلم به ونزوئلا فرار کردند! + فیلم

  • کد خبر : 38591
  • 14 مارس 2023 - 12:10

سیمای فرقه تروریستی رجوی چند روز پیش ویدئویی از زنان هوادار شورشی خود در ایران منتشر کرد که عمق بلاهت مغزهای پوسیده در آلبانی را اثبات کرد.

به گزارش فراق، مهمترین نیاز امروز فرقه رجوی القای توان عملیاتی و همچنین برخورداری از هوادار در داخل ایران است. با توجه به سابقه جنایت‌ها و خیانت‌های این فرقه تروریستی در داخل ایران که ترور ۱۲ هزار نفر از مردم عادی کوچه و بازار و شخصیت‌های سیاسی و مذهبی یا همکاری با صدام در جنگ علیه ایران از نمونه‌های شاخص آن است، عملاً این گروه نه تنها امکان راه‌اندازی هیچ گونه حرکتی با نام و نشان خود در داخل کشور را نداشته، بلکه سال‌هاست که دیگر عضوگیری این سازمان در درون کشور نیز ناممکن شده است.

 اما سرکردگان پوشکی این فرقه همچنان نیاز دارند تا برای دریافت حمایت‌ از سرویس‌های اطلاعاتی دشمنان ایران تصویری ساختگی از ظرفیت‌های خود نمایش دهند. به همین دلیل مزدوران رجوی با گشت و گذار در فضای مجازی، طعمه های خود را شناسایی کرده و با فریب و اغوای این کاربران آن ها را وادار به حرکت‌های نمایشی می کنند که برخی از آن‌ها عمق بلاهت اتاق فکر این فرقه را به نمایش می گذارد.

گفته می‌شود پس از انتشار این ویدئو، نیروهای انتظامی و سپاهی ایران با هواپیما به ونزوئلا فرار کردند. (با لحن طنز بخوانید.)

تماشای این ویدئو به بیماران قلبی به جهت خطر انفجار از خنده توصیه نمی‌شود.

دانلود

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38591

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!