• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل به تماشای «سرهنگ ثریا» نشستند

  • کد خبر : 38059
  • 08 فوریه 2023 - 11:32

برخی از خانواده‌های عضو انجمن نجات استان اردبیل به تماشای فیلم «سرهنگ ثریا» نشستند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، فیلم «سرهنگ ثریا» شامگاه سه شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور جمعی از خانواده های عضو انجمن نجات اردبیل در سینما انقلاب این شهر روی پرده رفت.

مرحمت ابوالفتحی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی که خود از خانواده‌های همراه کننده خانم عبداللهی در سفر به مقابل «اشرف» بود با چشمانی نگران و امیدوار به تماشای این فیلم نشست و در پایان با اشک‌های حلقه در چشم و صدای مهربانِ همیشگی پرسید کِی به آلبانی می‌رویم تا فرزندم «برات» را نجات دهیم؟

فرهاد ربیعی هم که سال ها با پشتکار و اراده وصف ناشدنی برای نجات پدرش از چنگال دیو صفتان تلاش کرده است، پس از تماشای این فیلم گفت: فیلم از نظر صحنه پردازی ها، روایت نگرانی های خانواده های چشم انتظار به خوبی سوژه پردازی کرده ولی به نظر من در برخی روایت ها نظیر نپرداختن به علت عدم تمایل اعضا به ارتباط گیری با خانواده هایشان به علت ترس از محاکمه و مواخذه چند قدم واپس زده است.

فرزند چشم انتظار برات ربیعی با تشکر از عوامل این فیلم که توانستند گوشه ای از نگرانی ها نا خانواده ها را به تصویر بکشند آرزوی امیدواری کرد در این حوزه فیلم های بیشتری تهیه و تولید شود.

برات عبدلی، برادر چشم انتظار یکی دیگر از اسیران فرقه رجوی هم گفت: بسیار خوشحالم که صدای ما خانواده های رنج دیده به واسطه این فیلم شنیده و دیده شد.

لیلی عاج، کارگردان این فیلم سینمایی درباره این فیلم گفته است، موضوع این اثر، حساس و بسیار مهم بود که به درستی بیان شود. روایت روی لبه تیغ بود و باید با حواس جمع پیش می‌رفتیم که این بزرگترین چالش و مانع ما بود.

لیلی عاج، کارگردان، جلیل امینی، تهیه کننده، ژاله صامتی، وحید آقایی پور از عوامل اصلی این فیلم هستند. 

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38059

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی