• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
اتحاد تروریست‌های شناسنامه‌دار علیه سلطنت‌طلبان

توافق سرکردگان گروهک‌های تروریستی کومله و حزب دمکرات کردستان بر تداوم اتحاد با مریم رجوی

  • کد خبر : 38048
  • 06 فوریه 2023 - 12:50

عبداله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله و مصطفی هجری، سرکرده گروهک تروریستی حزب دمکرات کردستان ایران توافق کردند تا با مریم رجوی همچنان متحد باقی بمانند و همراه با این فرقه بر علیه سلطنت طلبان متحد شوند.

به گزارش فراق، کمپین «من وکالت می‌دهم» که سلطنت‌طلب‌ها و طرفداران رضا پهلوی به راه انداخته‌ بودند و امید داشتند که موجب اجماع و اتحاد گروه‌ها و افراد اپوزیسیون شود، خیلی زود به محل نزاع و درگیری جدیدشان تبدیل شد، در مقابل این اقدام، کمپین «من وکالت نمی‌دهم» به راه افتاد و از کمپین من وکالت می‌دهم نیز استقبالی نشد. برخی از گروه‌ها همچون فرقه رجوی و کومله هم به شدت با این اقدام سلطنت‌طلب‌ها مخالفت و برخورد کردند.

به نوشته بولتن نیوز، مهمترین منتقد رضا پهلوی، گروهکهای تروریست کردی هستند، سران گروهکها به این جمله پهلوی که گفته بود خط قرمز او ائتلاف با تجزیه طلبان است، حساس شده و از هر فرصتی برای هشدار به رضا ربع پهلوی استفاده می کنند.

در هر تجمعی که از سوی گروهکهای کردی در خارج از کشور برپا می شود، هواداران و اعضای گروهکها پلاکاردهای مشترکی با این مضمون «رضا پهلوی وکیل ما نیست و ما خودمان حزب داریم» در دست گرفته و اقدام به سر دادن شعار بر علیه رضا پهلوی و سلطنت طلبان می کنند.

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که اخیرا جلسه مشترکی در بین اعضای گروهکها در کمیته موسوم به کمیته احزاب کردستانی برگزار شده و در آن سران کومله و دمکرات تصمیم گرفتند تا در صورتیکه تلویزیون ایران اینترنشنال از رضا پهلوی حمایت کرده و بر علیه تجزیه طلبی حرف بزند، این شبکه سعودی را تحریم کنند و در این شبکه مصاحبه انجام ندهند.

گفته می شود نمایندگانی از هر دو شاخه کومله و حزب منحله دمکرات کردستان ایران در چندین نوبت با نمایندگان فرقه تروریستی رجوی در کشورهای مختلف اروپا دیدار و گفتگو کرده اند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=38048

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!