• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

شعار ضد استعماری و اعمال استعمار پسندانه!

  • کد خبر : 3802
  • 14 سپتامبر 2015 - 9:57

شعار ضد استعماری و اعمال استعمار پسندانه!

اگر به سخنان خانم ناهید همت آبادی توجه کنیم که فکر کرده با  گذاشتن عکس کشف حجاب کرده اش بهتر میتواند بنفع سیاست های باند رجوی و بزرگان صهیونیست ونئوکان آنها دایر بر لزوم بهم زدن توافق اتمی ایران با گروه ۱+۵  تبلیغ کند ، آنگاه چهره ی مزورانه ی این باند مخوف ومنحط را بهتر خواهیم شناخت !
این خانم به ظاهر سکولار – که تصور کرده با برداشتن روسری بهترمیتواند خود را قالب کند- درتطابق تمام وکمال با سخنانی که این روزها در بین قلم بدستان فرقه ی رجوی متداول شده ، آه وفغانش ازاین توافق تاریخی بقدری بلند شده ، که مجبور گردیده خودرا درلباس “ضد استعماری ” به مردم عرضه کند!
یادداشت او با عنوان ” به کجا…؟؟  دررسانه های رجوی منتشر شده که گفته است:
”  گمان میکنم اگر بگویم: شرایط جنایتباری که جهانبارگان بی جربزه در جهان ایجاد کرده و به هر بهانه اما بی هیچ شرم اخلاقی یا اندک رودربایستی سیاسی ـ بخصوص طی ماههای اخیر ـ حریصانه صف بسته اند تا با سرکردگان ترور و کشتار و جلادان جنون و جنگ، نرد سیاست و اقتصاد ببازند و همین قضیه از قضا عوامل استعماری ـ ارتجاعی و اضداد جوراجور استقلال و آزادی ایران را نیز ـ منتها هر یک را بنا به نرخ و نوع خود ـ چنان بی شرم و پروا و گستاخ ساخته که در حرارت افزوده بعلت توافق اتمی، بیش از پیش و تقریبا بطور دائم کوره رژیم را میدمند و زمین و زمان را مرتب به هم میدوزند که در پرتو گرگرفتگی و گرمای نیم بند همین توافق پا در هوا مسائل اقتصادی و دموکراسی ایران، سالها مشکل روبط دیپلماتیک آخوندها و کشور پرزیدنت اوباما؟! و بحران جنگهای منطقه ای نیز یکجا حل شده و چنان صلح با صفایی به جهان دست خواهد داد که یکسر همه جا جزیره آرامش و ثبات خواهد گردید!!!… ” !
تعجبی ندارد وقتی مشاهده میکنیم که خانمی ازاصحاب رجوی، که دست مرشد اعظم اش دردست بزرگترین محصولات استعمار درقرن ۱۹و۲۰ ( رژیم سعودی و دولت صهیونیستی اسرائیل) جای گرفته، میتواند ” استعمار ستیز” باشد؟؟!!
البته این استعمار ستیزی جدید را بیشتر باید بحساب شکست های این باند در جلوگیری از منعقد شدن این توافق و وحاصل عصبانیتی از کاراربابان استعمارگردانست و چیزی مشابه بدقلقی فرزند درمقابل پدر که گذرا ست!
اما مسئله ی مهم دراین بین، تلاش این خانم مکرمه برای کسب برائت با جناح هارتر استعمار است که گویا با استعمارگری دوراندیشانه ی اوباما ها سر جنگ دارد وبنابراین ” ضد استعمار” است!!
اگر به توصیه ی ناهید خانم ودیگر کسانی از وابستگان فرقه ی رجوی گوش وجان بسپاریم، باید قبول کنیم که جناح جنگ طلب تر امپریالیزم ، صهیونیست ها وارتجاع سلفی منطقه بهمراه مجاهدین خلق رجوی دست بدست هم داده اند تا با فشار برروی جناح واقع بین تر امپریالیزم ” اوباما ودیگر مماشاتگرایان؟!” ، استقلال ما را حفظ کنند و آزادی رادرسینی های طلایی تقدیم مان کنند!!
این بی کفایتی وخود زنی درعرصه ی سیاسی ، حاصل کدامین پارامتر هاست که مجاهدین رنگارنگ رجوی بنمایش میگذارند؟
بهترین جواب باین سئوال این است که رجوی های تشنه ی قدرت و دست شسته از حمایت مردم، چاره ای جز تشویق جنگ طلبان به ورود رهائی بخش؟؟!! به خاک کشورمان را نمیبینند ودستی چز برای تکدی گری بسوی فاشیست ترین وخونریزترین جناح ” استعمار ” را ندارند!
چرا ازورود نظامی سخن میگوییم؟
برای اینکه اوباما  و وزیر خارجه اش جان کری،درسخنرانی های متعدد خود تاکید داشتند که باعدم توافق راهی جز جنگ با ایران راندارند!
 با این حال ، مجاهدین رجوی درهر لباس ولفافه ای هم که با توافق هسته ای مخالفت کنند ، به چیزی جز جنگ وویرانی کشور وکشتار مردم ایران وآمریکا فکر نمیکنند  واین سرنوشت محتوم تمام جریانات وگروه هایی است که بلندای تاریخ را درحد فاصله ی شان با نوک دماغ شان دیده و چشم برواقعیات زندگی بسته و اینقدر بی تابی برای کسب قدرت میکنند !

وحید

منبع: انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=3802

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!