• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

فیلم نشست خبری «سرهنگ ثریا»؛  فیلم همانی را خلق کرد که در آنجا گذشت

  • کد خبر : 37981
  • 05 فوریه 2023 - 12:28

فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» در سومین روز جشنواره فیلم فجر سونامی بزرگی به راه انداخت تا مخاطبان با چشمانی خیس از رنج‌های پنهان مادرانی و خانواده هایی آگاه شوند که فرقه تروریستی رجوی بر سر آنان آورده است.

به گزارش فراق، لیلی عاج، کارگردان «سرهنگ ثریا» با اشاره به حضور تعدادی از خانواده‌های اعضای فرقه رجوی در این نشست خبری این فیلم، گفت: اینجا مادری هست که ۴۰ سال است، پسرش اسیر فرقه رجوی است و من در این مدت مهمان او و دیگر مادران بودم که خیلی وقتها برایم غذا درست می‌کردند اما امروز من میزبان آنها هستم و از شما درخواست می‌کنم که آنها را تشویق کنید.

خانم ثریا عبداللهی در این روز، سوژه بسیاری از عکاسان و رسانه ها بود، خانم عبداللهی حتی پس از تماشای فیلم بسیار بی قرار شد و در راهروی پردیس، ملت روی زمین نشست و با صدایی بلند از دغدغه ها و دلتنگی های خود گفت.

ثریا عبداللهی، مادر امیر اصلان حسن زاده در این نشست با تشکر قلبی فراوان از عوامل این فیلم گفت: فیلم همانی را خلق کرد که بر ما در آنجا گذشت.

همچنین حضور برخی از مادرانِ فرزندانی که هم اکنون در آلبانی و در اسارت فرقه رجوی به سر می برند به همراه برخی از جدا شده های این فرقه در نشست به سوژه داغ رسانه ها تبدیل شد. این مجموعه مهمان برای فیلم «سرهنگ ثریا» سبب شد تا سومین رو جشنواره بیشتر حول این محور خبررسانی داشته باشد.

البته نخستین اثر لیلی عاج در سالن هم حسابی درخشید و مخاطبان یکی از طولانی ترین تشویق های این دوره را برای این فیلم ارزانی داشتند که نشان از ارتباط گرفتن با فیلم دارد.

 دانلود

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37981