• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

دیدار مشکوک یک خاخام صهیونیستی با بازجوهای اعضای آسیلا در آلبانی + سند تصویری

  • کد خبر : 37974
  • 02 فوریه 2023 - 12:59

سندی تصویری به دست فراق رسیده که در آن مشاهده می‌شود یک خاخام رژیم صهیونیستی با شکنجه‌گران اعضای دربند آسیلا در آلبانی دیدار کرده است.

به گزارش فراق، این سند که ظهر امروز به دست این پایگاه خبری-تحلیلی رسیده نشان می‌دهد «یوئل کاپلان»، خاخام رژیم صهیونیستی، شب گذشته با رئیس اداره مهاجرت آلبانی که نقش بازجوی اعضای دربند آسیلا (انجمن جمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی) را بازی می‌کرد، دیدار داشته است.

رئیس اداره مهاجرت همان فردی است که حکم دستگیری جداشده های فرقه رجوی که توسط وزیر کشور آلبانی مهر و امضا شده بود را به صورت وحشیانه اجرا و با روش های غیرانسانی از این افراد بازجویی کرد.

نفر دوم حاضر در این تصویر هم که دست این خاخام روی شانه وی قرار دارد یکی از افسرهای امنیتی اداره مهاجرت آلبانی است.

مریم رجوی، سرکرده فرقه تروریستی رجوی چندی پیش با «گالیت بالج» سفیر رژیم صهیونیستی در آلبانی دیدار کرد که همان زمان پیش بینی ها خبر از این می داد رجوی ها برای پیشبرد مقاصد شوم خود در این کشور دست به دامن صهیونیست ها شدند.

همدستی فرقه تروریستی رجوی با دشمنان قسم خورده ملت ایران، موضوع تازه‌ای نیست و این فرقه بارها دشمنی خود را با مردم ایران نشان داده که بارزترین آن همدستی با صدام، دیکتاتور معدوم عراق در جنگ هشت ساله تحمیلی است.
اما سوال اینجاست که این خاخام صهیونیستی با چه هدفی به آلبانی آمده و چه رابطه ای با رئیس اداره مهاجرت این کشور دارد که حاضر شده با وی عکس یادگاری هم بگیرد.

تمام پرونده های اعضای بازداشت شده آسیلا که به صورت غیر قانونی توسط دولت آلبانی زندانی شدند، زیر دستِ همین افراد در تصویر است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37974

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی