• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

وقتی عده‌ای برای این داعشجو یقه‌درانی می‌کردند /  برادر و خواهر مددزاده در «اشرف» چگونه کشته شدند؟

  • کد خبر : 37964
  • 01 فوریه 2023 - 13:28

 شبنم مددزاده، عضو اسبق دفتر تحکیم وحدت، چندی پیش تصویری از خودش با لباس مزدوران شناسنامه دار رجوی در پارلمان اروپا را منتشر کرد که با واکنش کاربران در فضای مجازی موجه شد. 

به گزارش فراق، مددزاده دانشجویی بود که در دهه هشتاد به جرم ارتباط با فرقه تروریستی رجوی به ۵ سال حبس محکوم شد اما حامیان وی عنوان می‌کردند که این اتهام بی‌پایه و او ارتباطی با این فرقه نداشته است.

برخی حامیان وی نیز فریادهای همچون شعارهایی که برخی‌ها در  این روزها سر می‌دهند که جای دانشجو در زندان نیست و … سر دادند. حتی فروردین سال ۱۳۸۸ سایت ضدانقلاب رادیو زمانه در مورد مددزاده نوشت: «اتهامی که به ایشان زده شده، همکاری با مجاهدین خلق است که این اتهام هیچ‏گونه پشتوانه حقوقی و مبنای صدقی هم ندارد…» اما تلویزیون فرقه تروریستی رجوی همان زمان پرده از ماهیت واقعی اعضای خانواده مددزاده برداشت. سیمای تلویزیونی فرقه هر روز با پخش انواع بیانیه و شعارهای حقوق بشری برای این مزدورش یقه درانی می کرد.

لازم به توضیح است اکبر و مهدیه مددزاده، برادر و خواهر شبنم مددزاده دبیر سیاسی انجمن اسلامی منحل شده دانشگاه تربیت معلم موسوم به انجمن ۴۹ نیز که عضو فرقه تروریستی رجوی بودند در درگیری ۱۹ فروردین سال ۹۰ که بین این فرقه و ارتش عراق در اردوگاه اشرف رخ داد به هلاکت رسیدند.

این پایان ماجرا نبود چرا که تا پیش از آن اغتشاش گران دانشگاه تربیت معلم که دوستان صمیمی مددزاده بودند با انواع و اقسام توجیه ها سعی در تبرئه او داشتند و تلاش می کردند تا ارتباط او و خانواده اش را با فرقه تروریستی رجوی که دستشان به خون بسیاری از جوانان بی گناه و مظلوم این مرز و بوم آغشته است کتمان کنند.

اما حقیقت به مرور زمان خود را آشکار کرد و هر روز با اتفاقی جدید ماهیت پلید این شخص و اعضای خانواده اش بر همگان مشخص شد.

لازم به یادآوری است شبنم مددزاده دانشجوی رشته مهندسی کامپیوتر (ورودی سال ۸۵) و نایب دبیر شورای تهران طیف علامه دفتر تحکیم وحدت، در اسفندماه سال ۸۷ به جرم اقدام علیه امنیت ملی از طریق ارتباط با سازمان تروریستی رجوی به ۵ سال زندان همراه با تبعید به زندان رجایی شهر محکوم شد.

دشمنان قسم خورده این مرز و بوم امروزه با وارونه نمایی، سعی در فریب افکار عمومی و بهره برداری موضوعی به نفع خود هستند که ضرورت دارد مردم به ویژه جوانان در مواجهه با هر خبر در فضای مجازی به صورت احساسی و هیجانی برخورد نکرده و درباره آن تحقیق کنند تا از پشت پرده فتنه گران آگاه شوند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37964

نوشته های مشابه