• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سگ و گربه به جان هم افتادند؛ حمله رجوی‌ها به بچه شاه

  • کد خبر : 37895
  • 28 ژانویه 2023 - 13:00

گروه‌های ضدایرانی که در جریان اغتشاشات اخیر با اتحاد حول محور ایران‌ستیزی اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی در داخل کشور می‌کردند، حالا به جان هم افتاده‌اند.

به گزارش فراق، از گروه‌های سلطنت‌طلب و وابستگان به دیکتاتوری پهلوی که رضا پهلوی را به عنوان رهبر خود می‌شناسند تا فرقه رجوی و گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در حوادث اخیر جبهه ضدایرانی را تشکیل داده بودند اما اکنون که پروژه براندازی مثل همیشه با شکست مواجه شده و خبری از اغتشاشات نیست، این گروه‌ها به تخریب و انتقاد از یکدیگر روی آورده‌اند.

روزنامه وطن امروز در این باره نوشته است: فرقه تروریستی رجوی که در خیانت به وطن و جنایت علیه مردم ایران در قله بی‌وطنی ایستاده است، از جمله گروه‌هایی بود که به اعلام ریاست رضا پهلوی واکنش نشان داد. رسانه رسمی منافقین در واکنش انتقادآمیز از پویش وکالت دادن به رضا پهلوی، در مطلبی با عنوان «بازی مسخره رهبرتراشی با «وکالت» مجازی» نوشت: «گویی دوران قرون‌وسطی و عصر بیعت گرفتن است. انگار مردم ایران صغیر هستند و نیاز به قیم، ولی، وصی و وکیل دارند. پنداری مشکل در این است که جنبش رهبری ندارد». در ادامه بیانیه فرقه رجوی علیه رضا پهلوی و سلطنت‌طلبان آمده است: آشوب‌ها در ۴ ماه در کف خیابان‌ها اثبات کرد که دوران «همه با من» و شیادی سیاسی به‌طور تاریخی در ایران سوخته است. البته بر خلاف ژستی که فرقه رجوی به خود گرفته، مشکل این فرقه با رضا پهلوی این نیست که چرا با درخواستش از گروه‌های ضدایرانی برای جریان اپوزیسیون رئیس تعیین کرده است، بلکه دعوای رجوی‌ها با دیکتاتورزاده پهلوی و سلطنت‌طلبان بر سر ریاست اپوزیسیون مردم ایران است.

فرقه رجوی در بخشی از بیانیه‌ای که در تخریب ریاست رضا پهلوی منتشر کرده، مستقیماً خودش را لایق ریاست جریان ضدایرانی می‌داند. فرقه رجوی در این باره نوشته است: خوشا مقاومت ایران (سازمان نفاق) که با درک عمیق از تهدیدهای تاریخی و ماهیت فرصت‌طلبان سیاسی، از ۴ دهه پیش با پایه‌ریزی ائتلاف دیرپای شورای ملی مقاومت در تهران، درست یک ماه پس از آغاز نبرد مسلحانه با انقلاب اسلامی، به این نیاز پاسخ داد. برنامه دولت موقت برای دوران انتقال قدرت به مردم ایران را مدون کرد و با شفافیت تمام در معرض قضاوت همگان گذاشت. شورای ملی مقاومت ایران که سازمان منافقین در این بیانیه به آن اشاره کرده، ائتلافی از گروه‌ها و شخصیت‌های ضدانقلاب از جمله بنی‌صدر، حزب دموکرات و سازمان مجاهدین خلق است که تیرماه سال ۶۰ با هدف تلاش برای براندازی جمهوری اسلامی شکل گرفت. در توصیف این شورا همین بس که اعضای آن به رهبری مسعود رجوی، سال ۱۳۷۲ مریم قجر عضدانلو را به عنوان «رئیس‌جمهور» دوران انتقال، در فردای براندازی جمهوری اسلامی مشخص کردند.

پیش از انتشار بیانیه مورد بحث، فرقه رجوی  هفته گذشته نیز در بیانیه تندی، رضا پهلوی را به باد تخریب گرفته بود. هفته گذشته پس از آنکه رضا پهلوی با حضور در شبکه منوتو، ضمن تکرار رویاهایش در ارتباط با براندازی، دوران گذار همچنین اعلام عفو عمومی در فردای براندازی، فرقه رجوی را دیکتاتور خواند، سازمان مجاهدین خلق در واکنش به او نوشت: «لاف در غربت درباره دموکراسی و حقوق‌بشر، در شرایطی انجام می‌شود که ورثه ساواک به‌رسم فئودالی بچه‌شاه را به‌ نحو مسخره‌ای هنوز شاهزاده خطاب می‌کنند که اهانت آشکار به انقلاب ضدسلطنتی و حاکمیت جمهور مردم ایران است». فرقه رجوی در ادامه بیانیه‌اش خطاب به پهلوی، با اشاره به دوران دیکتاتوری پدر و پدربزرگ او آورده است: «بچه‌شاه پرسیده است آیا اعضا یا رهبران مجاهدین آمادگی دیالوگ با دیگر نیروهای دموکراتیک را دارند؟ جواب این است که تو را چه به دموکراسی؟ قبل از هر چیز باید جنایت‌های دیکتاتوری‌های دست‌نشانده ارتجاعی و استعماری شاه و رضاشاه را یک به یک محکوم کنی.»!

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37895