• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سال روز ولادت حضرت امام محمد باقر (ع) مبارک باد

  • کد خبر : 37805
  • 13 ژانویه 2024 - 11:44

ماه رجب ماه توحید و هم‌نشینی با محبوب و موسم نجوا و سخن گفتن با حضرت دوست است، خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش فرومی‌ریزد و کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده‌اند، لحظه‌شماری می‌کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره‌مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس‌ازآن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند.

به گزارش فراق، روز اول این ماه مصادف با میلاد پر برکت پنجمین ستاره آسمان امامت و ولایت امام محمد باقر (علیه‌السلام) مخزن الاسرار توحید و کاشف علوم دین می باشد. 

حضرت امام محمد باقر (علیه‌السلام) در تمام دوران امامت خویش مسئولیت سنگین نشر و تبلیغ فرهنگ اسلامی، تعلیم شاگردان، رهبری اصحاب و مردم، اجرا کردن سنت‌های جد بزرگوارش در میان خلق و افشاگری در خصوص ظلم و ستم دستگاه غاصب حکومتی و از همه مهم‌تر بیان خط مشی صحیح رهبری در حکومت اسلامی را بر عهده داشتند و تا آخرین دقایق عمر پربرکت خویش برای حفظ و صیانت از دین مبین اسلام کوشیدند.

فرا رسیدن ولادت پر سر سعادت امام پنجم شیعیان حضرت باقرالعلوم امام محمد باقر علیه‌السلام و همچنین فرا رسیدن ماه دعا و نیایش ماه رجب المرجب را تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم. امیدواریم همراهان همیشگی فراق از برکت های این ماه پر خیر و فضیلت بهره مند گردند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37805