• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

بسیاری از مشکلات مردم ایران از وطن فروشی‌های امثال شماست

  • کد خبر : 37670
  • 18 ژانویه 2023 - 10:54

همان طور که می‌دانید چند روز پیش به خاطر نارسایی‌هایی که در سیستم گاز کشور به وجود آمد، بخشی از مردم عزیزمان در برخی نقاط ایران به زحمت افتاده و دچار مشکلاتی شدند.

در این وانفسا طبق معمول سر و کله مسعود رجوی از گور پیدا شد و تلاش کرد از آب گل آلود ماهی بگیرد.

در پیامی که منتسب به وی منتشر شده، تلاش گردیده که نوک فلش مشکلات به سمت حکومت ایران نشانه رود ولی بر کسی پوشیده نیست یکی از عواملی که موجب مشکلات مردم شده همین وطن فروشی‌های رجوی است که مدام بر طبل تحریم های ضد مردمی کوبیده و مشوق اصلی کاخ سفید برای ایجاد فشار علیه مردم ایران بوده.

فرقه رجوی طبق عادت دیرینه فرار به جلو کرده و مردم ایران را خطاب قرار می دهد که علیه وضعیت موجود قیام کنند، یعنی این قدر بی شرمی که سر تا پای این فرقه جنایتکار را فرا گرفته نمونه ندارد.

این اولین بار نیست که مردم ایران این گونه مشکلات را از سر می گذرانند پیش از این در خصوص تامین برخی دارو ها هم مشکلاتی پیش آمد که شیطنت های این گروه خبیث در آن موثر بود.

امیدوارم که سایر وجدان های آگاه و بیدار نیز در این زمینه دست به افشاگری هایی بزنند تا خدای ناکرده افکار عمومی دچار تردید و ابهام نشود. باید که دست به دست هم دهیم تا مسبب و یا خائنین وطن فروش را به مردم معرفی کنیم، کسانی که همواره تلاش می کنند تحریم های ظالمانه کماکان استوار بماند و مردم در رنج و محنت دست و پا بزنند. زمستان سرد و سیاه ظالمان به پایان خواهد رسید ولی رو سیاهی به خود فروختگان و خائنین به میهن خواهد ماند.

یادداشت از: حسین عیوضی آذر

نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37670