• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
پیام مادر «علی هاجری» به فرزند بازداشت شده خود در آلبانی

خدا را شاکرم که به من عمری داد تا نوه عزیزم را ببینم / خواست الهی بالاتر از هر مکر و فریبی است

  • کد خبر : 37657
  • 17 ژانویه 2023 - 13:05

مادر علی هاجری با انتشار پیامی به مناسبت قدم به هستی گذاشتن نوه دلبندش گفت: خدا را شاکرم که به من عمری داد تا فرزندت و نوه عزیزم را ببینم، خواست خدا بالاتر از هر دسیسه و مکر و فریبی است و دوران اسارت تو و دوستانت هم می گذرد و باز هم خداوند تو را به ما بر می گرداند.

به گزارش فراق، سکینه عوض زاده، از انجمن نجات مرکز خوزستان در پیامی خطاب به فرزندش که از دو ماه پیش با توطئه رجوی در یک بازداشت قانونی به سر می برد و نتوانسته نوزاد چند روزه خود را از نزدیک ببیند، نوشت:

«علی عزیزم

خبر تولد دختر زیبایت که شباهت زیادی به خودت دارد را در روز جمعه ۲۳ آذر ماه که مصادف با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا و روز مادر بود، شنیدم. این بزرگ ترین و با ارزش ترین هدیه ای بود که می توانستی در روز مادر به من بدهی. الیسا بزرگ ترین هدیه ای است که خداوند به شما و خانواده ما عطا کرد.

فرزند دلبندم، امیدوارم احساس شعف و خوشحالی من را درک کنی. مادری که روزی در حسرت شنیدن صدای پسرش بود و سالیان با بغض در گلو و اشک هایی در چشم برای شنیدن خبری از فرزندش لحظه شماری می کرد. فرزندی که برای دفاع از ناموس وطن و مردمش در مقابل تجاوز دشمن بعثی به سوی جبهه ها شتافت و به اسارت در آمد و بعد از آتش بس از اسارتی به اسارت دیگر در آمد و این بار در اسارتگاه اشرف مجاهدین خلق گرفتار شد و سالیان از بهترین سالهای عمر و جوانی اش را در اسارت رجوی ها تلف کرد، نه شغل و حرفه ای، نه تحصیلات عالیه و نه درآمد و ثروتی. گذران سالیان جوانی و برباد رفتن تمامی آرزوها تحت مغزشویی و فریب و دروغ رجوی ها، در سازمانی که ازدواج و تشکیل خانواده وداشتن فرزند جرم و آرزوی غیر محال بود. سالیان بدین سان و در بدترین و تلخ ترین شرایط گذشت تا اینکه خواست خدا و دعاهای ما مادران و پدران منجر به آزادی شما شد. اگر چه در دو ماه اخیر باز هم دسیسه ها و زد و بندهای سران مجاهدین خلق منجر به اسارت مجدد و این بار در اسارتگاه دولت آلبانی شد و این اقدام غیر قانونی باعث شد نتوانی در جشن تولد دخترت در کنار همسرت باشی ولی باز هم اعتقاد دارم اراده و خواست خدا بالاتر از هر دسیسه، مکر و فریبی است و دوران اسارت تو و دوستانت هم می گذرد و باز هم خداوند تو را به ما بر می گرداند.

خدا را شاکرم که به من عمری داد تا فرزندت و نوه عزیزم را ببینم. از طرف من و تمامی خواهران و برادرانت تولد دختر گلت را به خانم مهربان و دلسوزت که طی این ماهها علیرغم شرایط سخت بارداری با اعتصاب و اعتراض به دنبال آزادی تو بوده و هست، تبریک بگو.
با آرزوی آزادی تو و حضور گرمت در کنار دختر و خانواده ات. صورت ماهت را می بوسم.

مادرت سکینه عوض زاده (هاجری)»

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=37657

نوشته های مشابه

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم