• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
داشمیر مرسولی، مدیر انجمن آسیلا

سکوت مقامات آلبانی ثابت می‌کند اعضای بازداشت شده «آسیلا» بی‌گناه هستند + فیلم

  • کد خبر : 36864
  • 06 دسامبر 2022 - 10:23

مدیر انجمن آسیلا (حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی) گفت: سکوت مقامات دولتی و اطلاعاتی آلبانی در قبال حبس غیرقانونی اعضای «آسیلا» بیشتر ثابت می‌کند که اعضای بازداشت شده بی گناه هستند.

به گزارش فراق، داشمیر مرسولی در جمع خانواده ها و معترضین به حبس غیرقانونی پنج تن از اعضای آسیلا اظهار داشت: امروز هوا ابری و بارانی است اما دل پدران، مادران و خواهران حسن ایرانی، حسن شهباز، مهدی سلیمانی، علی هاجری و غلامرضا شکری در مرکز پناه جویان شهر کارچ، ابری و نگران تر است.

وی ادامه داد: خانواده‌های این افراد و اعضای انجمن آسیلا اینجا جمع شدند تا بدانند چرا عزیزانشان در کارچ (کمپ اداره مهاجرت و مرزی آلبانی) نگهداری می شوند.

مدیر انجمن «آسیلا» بیان کرد: ما از رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر کشور، همچنین نهادهای حقوق بشری می خواهیم برای حل این مشکل راه حلی ارائه دهند.

مرسولی افزود: ما با صلیب سرخ آلبانی، نهاد کمیسیون تبعیض نژادی و برخی از سازمان های دولتی نامه نگاری کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

مدیر انجمن آسیلا در پایان با تاکید بر این که اعضای ایرانی انجمن آسیا، افرادی قانون مدار و سختکوش هستند افزود: اصلا نمی دانیم که علت بازداشت این افراد چیست و متاسفانه هیچ کس هم در این زمینه پاسخگو نیست اما ما ناامید نمی شویم و تا آزادی عزیزانمان پیگیر خواهیم بود.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36864

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی