• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
داشمیر مرسولی، مدیر انجمن آسیلا

سکوت مقامات آلبانی ثابت می‌کند اعضای بازداشت شده «آسیلا» بی‌گناه هستند + فیلم

  • کد خبر : 36864
  • 06 دسامبر 2022 - 10:23

مدیر انجمن آسیلا (حمایت از ایرانیان مقیم در آلبانی) گفت: سکوت مقامات دولتی و اطلاعاتی آلبانی در قبال حبس غیرقانونی اعضای «آسیلا» بیشتر ثابت می‌کند که اعضای بازداشت شده بی گناه هستند.

به گزارش فراق، داشمیر مرسولی در جمع خانواده ها و معترضین به حبس غیرقانونی پنج تن از اعضای آسیلا اظهار داشت: امروز هوا ابری و بارانی است اما دل پدران، مادران و خواهران حسن ایرانی، حسن شهباز، مهدی سلیمانی، علی هاجری و غلامرضا شکری در مرکز پناه جویان شهر کارچ، ابری و نگران تر است.

وی ادامه داد: خانواده‌های این افراد و اعضای انجمن آسیلا اینجا جمع شدند تا بدانند چرا عزیزانشان در کارچ (کمپ اداره مهاجرت و مرزی آلبانی) نگهداری می شوند.

مدیر انجمن «آسیلا» بیان کرد: ما از رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر کشور، همچنین نهادهای حقوق بشری می خواهیم برای حل این مشکل راه حلی ارائه دهند.

مرسولی افزود: ما با صلیب سرخ آلبانی، نهاد کمیسیون تبعیض نژادی و برخی از سازمان های دولتی نامه نگاری کردیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

مدیر انجمن آسیلا در پایان با تاکید بر این که اعضای ایرانی انجمن آسیا، افرادی قانون مدار و سختکوش هستند افزود: اصلا نمی دانیم که علت بازداشت این افراد چیست و متاسفانه هیچ کس هم در این زمینه پاسخگو نیست اما ما ناامید نمی شویم و تا آزادی عزیزانمان پیگیر خواهیم بود.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=36864